passat 96kw avf cukání

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Není kam spěchat, počkal bych na den, na světlo boží ;) Zítra je taky den.
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

tak to mám snad dobře první log je 3rychlost od 1500-4000
druhej log od 1-5 rychlost pomalý zrychlování akorát mi příjde že to cukání není pravidelný a asi spíš při zátěži a třeba do kopce na 5 nebo 6 je to takový různý akorat nemam u baraku nikde poblíž kopec takže to bych mohl ještě zítra nalogovat a screen toho kanalu 13

https://uloz.to/tam/_NUxQUz1Lnk1W

Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak použitelný je podle mě jen log1, je podstatný, aby se měřilo pro motor v nějakým režimu, tedy plyn na podlahu a chceme vidět reakci. Když si budeš s plynem moc hrát, v logu skoro nic neuvidíš.

Zeptám se, co tam máš za váhu, sedí k autu, není upravená=vrtnutá?

Tady je moc hezky vidět, jak váha dává moc, výrazně přes požadavek, proto jednotka skokově požadavek sníží a opět navýší, viz pozice a i to nestačí
Obrázek

když tu samou situaci porovnáš na vytvářeným tlaku, tam je to OK, samozřejmě ale musí být znát ta reakce na snížení požadavku, proto to cuknutí ...
Obrázek

Zkontroluj váhu, opiš si číslo a porovnej, jestli je tam správná ;)

Korekce OK, 4 válec nejslabší ale v toleranci. Můžu říci z vlastní zkušenosti, že na AJM po 340tkm udělal servis svý, nový gumičky a nový kolíky+šrouby na vahadlech, korekce jsou do +/- 0,2 na válcích na původních tryskách ...
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

No já si myslel že ten log 2 bude na hovno každopádně na tu váhu se podívám ale bývalý majitel si veškerý servis zapisoval nic ó váze tam není ale zkontroluju to a co jsem tak zpozoroval auto má trošku větší vibrace měl jsem za to jestli to nemůžou dělat třeba ty vstriky nebo blbě postavený rozvody ale to by bylo asi celkové znát ne ? A ty vstriky jsem měl v plánu udělat ty gumičky atak ale nemám v okolí nikoho schopnýho a prověřenýho komu bych auto svěřil jo a ještě mi přišlo když pozvolna zychluju tak nad 2000ot i kdyz mám stejně nohu na pedálu jakoby samo přidalo resp jakoby znova zabralo turbo

Edit: teď na to koukám já jsem nahrál ten log 1 špatnej já jsem dělal 2 a jeden byl s přeřazením kterej jsem chtěl smazat a smazal jsem špatnej takže ten pokles je přeřazení akorát to neukázalo na plynu
Ještě to zítra zkusím nalogovat do nějakýho kopce aby tam bylo zachyceny to cukání
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tedy že bys byl tak rychlej a při řazení by to nerozeznalo sundanej plyn? No, možný je asi vše, každopádně i tak je vidět, jak ta váha dává moc a to není podle mě OK. A já si říkal, proč ty otáčky tak poklesly ...

Tak se zítra pokus logovat na plnej plyn ale bez řazení, klidne na ctverku, at to chvilku trvá.

Ty korekce ber jako celkový stav válce, počítá se to podle zrychlení, který udělí každý válec klice, neukazuje to tedy jen stav vstřikovačů. Před tím, než budeš chtít dělat gumičky je jistě lepší si nechat odměřit tlak na tandemu, to napoví, v jaký stavu jsou i gumičky.

Kolik to má najeto? A pokud to tvoje VCDS zvládne, už si se mrknul pod aplikace na km zapsané v motorovce? To jen aby byl celkový přehled, vibrace můžou mít na svědomí taky silentbloky anebo DMF ...
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

A ten tlak tandemu se měří jak ? Jinak je na tachaci 260 a zkusím dohledat ty km zapsány v motorovce a zítra udělám ten log pořádně už btw co je to dmf
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To tady budeš muset ještě hodně načíst ;)
Tlak třeba tady, jinak hledej
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... andem+tlak

DMF=Dual MASS Flywheel = dvouhmotnostní setrvačník

Jak máš to autí vlastně dlouho, čerstvej kup nebo už něcos najel? Ono nemá smysl řešit vše najednou, vyřeš vibrace a cukání, pak se uvidí ;)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak musím korigovat ty svý neznalosti ohledně váhy, to že dává víc jak požadavek, to problém nebude. Chce to tedy ten log ještě jednou, ani nemusí být nějakej výraznej kopec, ale vytáhnout to na 3 nebo 4 pod plným plynem klidně od 1500 aspon do 3100. Možná je to u Tebe co se týká váhy a turba vše OK a souvisí to s těmi vibracemi.

Tohle jen pro srovnání, myslím, že OK stav, MAF požadavek vs skutečnost se stejným měřítkem, to samé u MAP.
Obrázek
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

takže konečně jsem doma a nalogoval jsem to celý znova vezmu to postupně

1. Auto mám už asi rok co se týče problému tak ty pociťuju už co jsem to koupil ale nejdřív sem řešil klepání celýho auta atak takže teďka se dostávám k tomuhle a auto si chci nechat delší dobu

2. mám jen kkl kabel a vag nějakej ůplně starej takže ty kilometry nezjistím podle toho co jsem hledal na netu

3.Teď co se týče vibrací auto je znát že vibruje na volnobě ale není to nic brutálního je pak znát když se rozjedu že třeba od 1000-1500 otáček auto jede uplně krásně bez vibrací pak do 2000 to zase tak nějak vibruje a zase od 2000-2500 to je tichounký pak zase vibrace je to hlavně znát když kouknu do zpětného zrcátka tak auta zasebou vidim lehce mázlé jak to vibruje ale jinak kromě toho cuknutí který teda není pořád tak jede bez problému když jsem byl u známýho mechanika a tak si to poslechl ale neměl čas to semnou řešit jediný co řikal že mu příjde že motor lehce zakopává ještě předtím jsem měl za to že by mohli být špatný vstřiky tak jsem i koupil tecdiesel na čištění vstřiků a nechal jsem to na to běžet podle návodu co jsme tady někde našel a to nemělo žádný vliv jinak co jsem dneska koukal po tom logování na tu korekci vstřiků tak ten poslední měl dneska 0,4 až 0,5 to občas skočilo a ten předposlední kdyý to beru teda z leva na tu tabulku tak -0,2

4.Takže co se týče dnešního logování první log je na 4ku 1500-4000 plnej
2log jsem na zkoušku udělal plynulé zrychlování zase na 4ku
https://uloz.to/tam/_e8a0poPdyvGG
jinak když jsem koukal že jsi psal že tou vahou to asi nebude tak jsem ji ani nevyndaval abych se podíval jaká tam je nebo jí mám stejně vyndat

5.A co se týče dvouhmoty tak tam je podle toho co mi říkal originál protože on to koupil od leasingovky když to mělo 80tisíc pak to měl jen on a spojku nedělal takže tam bude komplet spojka oroginál takže počítám že asi jí stejně budu muset v brzké době udělat ale zase že by ty vibrace dělala ona když to v určitých otáčkách nedělá min to cuknutí dělat nebude ne ?

6.A poslední věc co jsem si všiml že vypdá že bude trošku foukat vlnovec jestli to může mít na něco vliv
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Podle tohoto tam problém nevidím ... Na váhu nešahej, je OK. Ty vibrace jsou otázka, ale to bude chtít, abys tedy zkusil jinýho mechána, kolik lidí, tolik názorů ... Uložení motoru+převodovky zkoukni a zkus s motorem zatřepat pro jistotu, ale když se vibrace objevují jen v určitým rozsahu, tohle to asi nebude
Obrázek
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

Dobře tak děkuju za radu a zouknuti toho logu já se půjdu zkoumat dál no co by to mohlo dělat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“