Vw Tiguan TSI Problém(2010)

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

váha píše:A číslo motoru je jaké?
Ted po nedeli se na to švagr dostane. Bude to kuchat
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

uiqjirka píše:Tak to se opravdu stat nemohlo, to se si při garancich jak importer tak výrobce pekne hlida i vraceni starého motoru.Opravdu nam tu nepis takove nesmyslne scifi.Jinak casem byly pisty zesileny, pak uz tento problém se neopakuje.
A ověřují tedy i značení původního vráceného motoru? Jak postupují v případě, že vyražené značení nejsou, spoléhají jen na fotky nebo řeší metalografii atd? Teorii rozvádět můžu, přeci neříkám, že to tak je, ale souhlasím s názorem, že tam kde dělají lidé, se nechá dost věcí obejít a bez prověření jistotu mít nebudeš. Mít kámoše s tím samým motorem a problémem ale bohužel už neřešitelný přes záruku, pomůžeš mu když se vyskytne zrovna v servisu ten samý, co půjde na záruku? Asi tak nějak, to není systémovej problém ale konkrétního jedince ...

Kod a číslo motoru se razí na blok, většinou na plošku poblíž montáže převodovky k motoru, ale není to pravidlo. Kde konkrétně to má tato 1.4 nevím, víš kod motoru? Každopádně měněný motor musí mít taky nový štítek lepený na rozvody, pokud je to repas dodaný jako nový, tak tam není skutečný kod motoru ale místo něj např RR4 apod.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pokud na to majitel má tak právníka a tahat se ale jednoznačně bude problém v kapajícím nebo tekoucím vstřiku
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Rayx píše:
uiqjirka píše:Tak to se opravdu stat nemohlo, to se si při garancich jak importer tak výrobce pekne hlida i vraceni starého motoru.Opravdu nam tu nepis takove nesmyslne scifi.Jinak casem byly pisty zesileny, pak uz tento problém se neopakuje.
A ověřují tedy i značení původního vráceného motoru? Jak postupují v případě, že vyražené značení nejsou, spoléhají jen na fotky nebo řeší metalografii atd? Teorii rozvádět můžu, přeci neříkám, že to tak je, ale souhlasím s názorem, že tam kde dělají lidé, se nechá dost věcí obejít a bez prověření jistotu mít nebudeš. Mít kámoše s tím samým motorem a problémem ale bohužel už neřešitelný přes záruku, pomůžeš mu když se vyskytne zrovna v servisu ten samý, co půjde na záruku? Asi tak nějak, to není systémovej problém ale konkrétního jedince ...

Kod a číslo motoru se razí na blok, většinou na plošku poblíž montáže převodovky k motoru, ale není to pravidlo. Kde konkrétně to má tato 1.4 nevím, víš kod motoru? Každopádně měněný motor musí mít taky nový štítek lepený na rozvody, pokud je to repas dodaný jako nový, tak tam není skutečný kod motoru ale místo něj např RR4 apod.
Ano, overuje se puvodni číslo vraceneho motoru a to i pod kontrolou oblastního technika a nasledne kontroluje zpetne vyrobce.Manipulace opravdu nejdou a to ani pro nejlepšího kamaráda.
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Ladas píše:pokud na to majitel má tak právníka a tahat se ale jednoznačně bude problém v kapajícím nebo tekoucím vstřiku
Ano přesně tak. Udělal to kapající vstřik,ale po výměně se dušoval technik,že problém vyřešen,že to už neudělá. Udělalo a dávají od toho ruce pryč my nic! :x Ladas nemáš možnost sehnat tento motor druhý???
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

to uz dnes zamestnavaju v tych servisoch asi každého. To tam nikomu nedotuklo ze asi sa treba na to pozriet komplexne a nie len vymenit motor?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

octaviask píše:to uz dnes zamestnavaju v tych servisoch asi každého. To tam nikomu nedotuklo ze asi sa treba na to pozriet komplexne a nie len vymenit motor?
ten novy motor je i se vstrikama ...
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kde jsi vzal že je tam skutečně přišli...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

No jako že by to z toho nového motoru někdo vymontoval?
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

Ladas píše:kde jsi vzal že je tam skutečně přišli...
ty motory stim chodí vždy a že by je někdo vyndaval ...to pochybuju
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

lidi jsou různý...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Proč by to někdo vytahoval??? :D Už jenom kvuli tomu,že ty motory nejsou a dá se s tím dobře kšeftovat.......
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Traker
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 19 lis 2008, 21:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Traker »

Dokáže mě někdo říct zda do toho pujde zastavět jiný motor? Např 1.8 TSI nebo nějaký jiný TSI,které se v té době dělalo? Zda bude pasovat do převodovky, držáky apod. Nebo novější 1,4 TSI 2012 a vějš. Programovaní ŘJ samozřejmostí. :? :? :? :?
VW Golf IV 1.9,race 520,12mm hlava,hybrid turbo+chip MV,sání ARL,FMIC,,jednohmota spojka VR6,výfuk 60mm.MAHA 220PS

Seat Leon Cupra 1.9 ARL 4x4,GTB2264VK,Firad 80%.vyfuk 60mm,FMIC,soft MV

VW Golf VI,2.0 TDI GTD-125kw.úprava profituning--209PS
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

I kdyby to technicky šlo, jak to zlegalizuješ??? Tohle není reálný ...
octavia.TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od octavia.TDI »

Traker píše:Proč by to někdo vytahoval??? :D Už jenom kvuli tomu,že ty motory nejsou a dá se s tím dobře kšeftovat.......
hmm...pochybuju
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“