Jen všetečná otázka. Deštový senzor nemám. Jak pašík pozná, že má mokré kotouče??Jirka. píše:Ano, skutečně se dá v přizpůsobení deaktivovat setření mokrého kotouče, ale bohužel zahřívání brzd se tím neodstraní.
Elektrická zadní brzda VW Passat B7
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nepozná.Jodr píše:Jen všetečná otázka. Deštový senzor nemám. Jak pašík pozná, že má mokré kotouče??Jirka. píše:Ano, skutečně se dá v přizpůsobení deaktivovat setření mokrého kotouče, ale bohužel zahřívání brzd se tím neodstraní.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Pokud není rain sensor, tak podle polohy stěračů a rychlosti vozidla. Pokud jsou stěrače off, tak žádné pribrzdovani není a i kdyby bylo, tak pouze na velmi krátkou dobu v 5min intervalech.Jirka. píše:Tos blbě pochopil, to stírá pořád, i za sucha, se senzorem to nemá nic společného, jen to prostě občas trochu přimáčkne desky kdyby tam náhodou byla voda.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Takže, vzadu kotouče BOSCH, destičky předek i zadek BOSCH. Přední kotouče zůstaly původní, jen je sražená vyjetá hrana po okraji.slovacek.milos píše:značka kotoučů a desek?Jodr píše:Prasátka jdou zatlačit, vodítka jsem prověřoval, destičky jsou v třmenech pohyblivé a tím pádem mě došly nápady, proto jsem dal dotaz, zda se s tím někdo nepotkal. Problém vzniknul stopro s výměnou desek a kotoučů...
Zahřívání zadných bŕzd
Po výměně kotoučů a desek se mně zadní brzdy zahříváji.
Střed kotouče teplý a předek skoro studený.
předek kotouče a desky Zimrman, zadek kotouče Zimrman a desky originál TRW.
Jak zvednu zvedákem zadek kolo se točí lehce.
vodící čepy namazany, chodí lehce, desky taky v pliškách pohybují lehce.
při výměně diagnostikou otevření brzdy po výměně zavření brzd.
Diagnostikou jsem otevřel a pak dotlačil píst na doraz dovnitř.
Na trase 2 km brzdy studené, jasně krátká trasa ale už po 30km hodně teplé.
Střed kotouče teplý a předek skoro studený.
předek kotouče a desky Zimrman, zadek kotouče Zimrman a desky originál TRW.
Jak zvednu zvedákem zadek kolo se točí lehce.
vodící čepy namazany, chodí lehce, desky taky v pliškách pohybují lehce.
při výměně diagnostikou otevření brzdy po výměně zavření brzd.
Diagnostikou jsem otevřel a pak dotlačil píst na doraz dovnitř.
Na trase 2 km brzdy studené, jasně krátká trasa ale už po 30km hodně teplé.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Jo, po výměně kotoučů... a před nasazením nových jsi očistil dosedací plochy nábojů??? Vezmi úhlovou brusku se šmirglem a důkladně dosedací plochy očisti. Přitáhni šroubama kol kotouč k náboji a zkontroluj hodinkama, zda kotouče nešmajdají. Musí běžet ve dvou, třech setinách, protože při uvolnění brzdy se brzdové desky vzdálí tak o pět setin mm od kotouče. Stačí házivost dvě desetiny, kolo rukou protočíš, ale to nestačí! V uvolnění destičkám pomáhá těsnicí kroužek na pístu, má lehce lichoběžníkový profil. Při pohybu pístu se v drážce poněkud natočí a pomůže pístu spolu s nepatnou axiální vůlí uložení náboje v pohybu zpět. Mám tuhle anabázi taky za sebou 

Jasně že jsem očistil dosedací plochy ,přibrousil jsem flexou desky .Jodr píše:Jo, po výměně kotoučů... a před nasazením nových jsi očistil dosedací plochy nábojů??? Vezmi úhlovou brusku se šmirglem a důkladně dosedací plochy očisti. Přitáhni šroubama kol kotouč k náboji a zkontroluj hodinkama, zda kotouče nešmajdají. Musí běžet ve dvou, třech setinách, protože při uvolnění brzdy se brzdové desky vzdálí tak o pět setin mm od kotouče. Stačí házivost dvě desetiny, kolo rukou protočíš, ale to nestačí! V uvolnění destičkám pomáhá těsnicí kroužek na pístu, má lehce lichoběžníkový profil. Při pohybu pístu se v drážce poněkud natočí a pomůže pístu spolu s nepatnou axiální vůlí uložení náboje v pohybu zpět. Mám tuhle anabázi taky za sebou
Desky mají vůli a dosedací plochy namazal měděnou pastou na brzdy .
Ale to těsnění abych vyměnil musím rozdělat písty , dá se někde koupit sada z novým těsněním ?
Jedině to by asi mohlo pomoct ? pak už nic mně nenapadá .
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Gumičky jsou v sadě s prachovkami, stojí značkové kolem 700Kč. S výměnou desek a kotoučů se změnila poloha pístů v brzdiči a na povrchu pístů budou určitě zadřená místa. Stačí písty znovu přeleštit hadrovým kotoučem, povrch by měl být tvrdochrom a pár tisícin co hadrákem ubereš nemá na funkci pístu vliv. Když už to je rozebrané, pak bych dal spolu s gumičkami a prachovkami rovněž novou kapalinu. Kontrolu házivosti předpoklám jako samozřejmou a úkon č.jedna.
Ještě si změř průměry pístů co máš v autě, jsou různé... 41 - 60mm

Ještě si změř průměry pístů co máš v autě, jsou různé... 41 - 60mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Řeším na své audi a3 asi to samý jen nemám El park brzdu.
Levý zadní kolo se točí lehce. Dojedu po 40 km domu a z levého zadního kola se hulí a smrad ze spaleneho obložení. Hned zvednu auto a kolo nedrhne.
Nevím co s tím?
Mám tu už vlákno na to.
Děkuji
Levý zadní kolo se točí lehce. Dojedu po 40 km domu a z levého zadního kola se hulí a smrad ze spaleneho obložení. Hned zvednu auto a kolo nedrhne.
Nevím co s tím?
Mám tu už vlákno na to.
Děkuji
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

Včera jsem udělal kolem 200km a brzdy jsi už asi sedly .Jodr píše:Gumičky jsou v sadě s prachovkami, stojí značkové kolem 700Kč. S výměnou desek a kotoučů se změnila poloha pístů v brzdiči a na povrchu pístů budou určitě zadřená místa. Stačí písty znovu přeleštit hadrovým kotoučem, povrch by měl být tvrdochrom a pár tisícin co hadrákem ubereš nemá na funkci pístu vliv. Když už to je rozebrané, pak bych dal spolu s gumičkami a prachovkami rovněž novou kapalinu. Kontrolu házivosti předpoklám jako samozřejmou a úkon č.jedna.![]()
Ještě si změř průměry pístů co máš v autě, jsou různé... 41 - 60mm
večer prázdné cesty že jsem skoro nemusel brzdit udělal jsem další 10km a brzdy skoro studene.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44