Elektrická zadní brzda VW Passat B7

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

Jirka. píše:Ano, skutečně se dá v přizpůsobení deaktivovat setření mokrého kotouče, ale bohužel zahřívání brzd se tím neodstraní.
Jen všetečná otázka. Deštový senzor nemám. Jak pašík pozná, že má mokré kotouče??
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 689
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Dá sa deaktivovat ale z bezpečnostných dôvodou sa to nedoporučuje!!!
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Jodr píše:
Jirka. píše:Ano, skutečně se dá v přizpůsobení deaktivovat setření mokrého kotouče, ale bohužel zahřívání brzd se tím neodstraní.
Jen všetečná otázka. Deštový senzor nemám. Jak pašík pozná, že má mokré kotouče??
Nepozná.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Stačí, že pozná, že si nasedl řidič , což už je dost velká drzost.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2058
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Tos blbě pochopil, to stírá pořád, i za sucha, se senzorem to nemá nic společného, jen to prostě občas trochu přimáčkne desky kdyby tam náhodou byla voda.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Jirka. píše:Tos blbě pochopil, to stírá pořád, i za sucha, se senzorem to nemá nic společného, jen to prostě občas trochu přimáčkne desky kdyby tam náhodou byla voda.
Pokud není rain sensor, tak podle polohy stěračů a rychlosti vozidla. Pokud jsou stěrače off, tak žádné pribrzdovani není a i kdyby bylo, tak pouze na velmi krátkou dobu v 5min intervalech.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

slovacek.milos píše:
Jodr píše:Prasátka jdou zatlačit, vodítka jsem prověřoval, destičky jsou v třmenech pohyblivé a tím pádem mě došly nápady, proto jsem dal dotaz, zda se s tím někdo nepotkal. Problém vzniknul stopro s výměnou desek a kotoučů... :?
značka kotoučů a desek?
Takže, vzadu kotouče BOSCH, destičky předek i zadek BOSCH. Přední kotouče zůstaly původní, jen je sražená vyjetá hrana po okraji.
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Zahřívání zadných bŕzd

Příspěvek od mirek »

Po výměně kotoučů a desek se mně zadní brzdy zahříváji.
Střed kotouče teplý a předek skoro studený.

předek kotouče a desky Zimrman, zadek kotouče Zimrman a desky originál TRW.
Jak zvednu zvedákem zadek kolo se točí lehce.
vodící čepy namazany, chodí lehce, desky taky v pliškách pohybují lehce.
při výměně diagnostikou otevření brzdy po výměně zavření brzd.
Diagnostikou jsem otevřel a pak dotlačil píst na doraz dovnitř.
Na trase 2 km brzdy studené, jasně krátká trasa ale už po 30km hodně teplé.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

Jo, po výměně kotoučů... a před nasazením nových jsi očistil dosedací plochy nábojů??? Vezmi úhlovou brusku se šmirglem a důkladně dosedací plochy očisti. Přitáhni šroubama kol kotouč k náboji a zkontroluj hodinkama, zda kotouče nešmajdají. Musí běžet ve dvou, třech setinách, protože při uvolnění brzdy se brzdové desky vzdálí tak o pět setin mm od kotouče. Stačí házivost dvě desetiny, kolo rukou protočíš, ale to nestačí! V uvolnění destičkám pomáhá těsnicí kroužek na pístu, má lehce lichoběžníkový profil. Při pohybu pístu se v drážce poněkud natočí a pomůže pístu spolu s nepatnou axiální vůlí uložení náboje v pohybu zpět. Mám tuhle anabázi taky za sebou ;)
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od mirek »

Jodr píše:Jo, po výměně kotoučů... a před nasazením nových jsi očistil dosedací plochy nábojů??? Vezmi úhlovou brusku se šmirglem a důkladně dosedací plochy očisti. Přitáhni šroubama kol kotouč k náboji a zkontroluj hodinkama, zda kotouče nešmajdají. Musí běžet ve dvou, třech setinách, protože při uvolnění brzdy se brzdové desky vzdálí tak o pět setin mm od kotouče. Stačí házivost dvě desetiny, kolo rukou protočíš, ale to nestačí! V uvolnění destičkám pomáhá těsnicí kroužek na pístu, má lehce lichoběžníkový profil. Při pohybu pístu se v drážce poněkud natočí a pomůže pístu spolu s nepatnou axiální vůlí uložení náboje v pohybu zpět. Mám tuhle anabázi taky za sebou ;)
Jasně že jsem očistil dosedací plochy ,přibrousil jsem flexou desky .
Desky mají vůli a dosedací plochy namazal měděnou pastou na brzdy .
Ale to těsnění abych vyměnil musím rozdělat písty , dá se někde koupit sada z novým těsněním ?
Jedině to by asi mohlo pomoct ? pak už nic mně nenapadá .
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Jodr
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2011, 16:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jodr »

Gumičky jsou v sadě s prachovkami, stojí značkové kolem 700Kč. S výměnou desek a kotoučů se změnila poloha pístů v brzdiči a na povrchu pístů budou určitě zadřená místa. Stačí písty znovu přeleštit hadrovým kotoučem, povrch by měl být tvrdochrom a pár tisícin co hadrákem ubereš nemá na funkci pístu vliv. Když už to je rozebrané, pak bych dal spolu s gumičkami a prachovkami rovněž novou kapalinu. Kontrolu házivosti předpoklám jako samozřejmou a úkon č.jedna. 8)

Ještě si změř průměry pístů co máš v autě, jsou různé... 41 - 60mm
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Řeším na své audi a3 asi to samý jen nemám El park brzdu.
Levý zadní kolo se točí lehce. Dojedu po 40 km domu a z levého zadního kola se hulí a smrad ze spaleneho obložení. Hned zvednu auto a kolo nedrhne.

Nevím co s tím?

Mám tu už vlákno na to.

Děkuji
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od mirek »

Jodr píše:Gumičky jsou v sadě s prachovkami, stojí značkové kolem 700Kč. S výměnou desek a kotoučů se změnila poloha pístů v brzdiči a na povrchu pístů budou určitě zadřená místa. Stačí písty znovu přeleštit hadrovým kotoučem, povrch by měl být tvrdochrom a pár tisícin co hadrákem ubereš nemá na funkci pístu vliv. Když už to je rozebrané, pak bych dal spolu s gumičkami a prachovkami rovněž novou kapalinu. Kontrolu házivosti předpoklám jako samozřejmou a úkon č.jedna. 8)

Ještě si změř průměry pístů co máš v autě, jsou různé... 41 - 60mm
Včera jsem udělal kolem 200km a brzdy jsi už asi sedly .
večer prázdné cesty že jsem skoro nemusel brzdit udělal jsem další 10km a brzdy skoro studene.
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Taky bych chtěl :D
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“