Stránka 2 z 2

Napsal: 07 pro 2017, 21:21
od Jodr
Jirka. píše:Ano, skutečně se dá v přizpůsobení deaktivovat setření mokrého kotouče, ale bohužel zahřívání brzd se tím neodstraní.
Jen všetečná otázka. Deštový senzor nemám. Jak pašík pozná, že má mokré kotouče??

Napsal: 07 pro 2017, 21:21
od proxima
Dá sa deaktivovat ale z bezpečnostných dôvodou sa to nedoporučuje!!!

Napsal: 07 pro 2017, 22:32
od dhfool
Jodr píše:
Jirka. píše:Ano, skutečně se dá v přizpůsobení deaktivovat setření mokrého kotouče, ale bohužel zahřívání brzd se tím neodstraní.
Jen všetečná otázka. Deštový senzor nemám. Jak pašík pozná, že má mokré kotouče??
Nepozná.

Napsal: 07 pro 2017, 22:35
od jericho-3
Stačí, že pozná, že si nasedl řidič , což už je dost velká drzost.. :)

Napsal: 07 pro 2017, 22:48
od Jirka.
Tos blbě pochopil, to stírá pořád, i za sucha, se senzorem to nemá nic společného, jen to prostě občas trochu přimáčkne desky kdyby tam náhodou byla voda.

Napsal: 07 pro 2017, 23:04
od dhfool
Jirka. píše:Tos blbě pochopil, to stírá pořád, i za sucha, se senzorem to nemá nic společného, jen to prostě občas trochu přimáčkne desky kdyby tam náhodou byla voda.
Pokud není rain sensor, tak podle polohy stěračů a rychlosti vozidla. Pokud jsou stěrače off, tak žádné pribrzdovani není a i kdyby bylo, tak pouze na velmi krátkou dobu v 5min intervalech.

Napsal: 08 pro 2017, 09:41
od Jodr
slovacek.milos píše:
Jodr píše:Prasátka jdou zatlačit, vodítka jsem prověřoval, destičky jsou v třmenech pohyblivé a tím pádem mě došly nápady, proto jsem dal dotaz, zda se s tím někdo nepotkal. Problém vzniknul stopro s výměnou desek a kotoučů... :?
značka kotoučů a desek?
Takže, vzadu kotouče BOSCH, destičky předek i zadek BOSCH. Přední kotouče zůstaly původní, jen je sražená vyjetá hrana po okraji.

Zahřívání zadných bŕzd

Napsal: 01 kvě 2020, 03:40
od mirek
Po výměně kotoučů a desek se mně zadní brzdy zahříváji.
Střed kotouče teplý a předek skoro studený.

předek kotouče a desky Zimrman, zadek kotouče Zimrman a desky originál TRW.
Jak zvednu zvedákem zadek kolo se točí lehce.
vodící čepy namazany, chodí lehce, desky taky v pliškách pohybují lehce.
při výměně diagnostikou otevření brzdy po výměně zavření brzd.
Diagnostikou jsem otevřel a pak dotlačil píst na doraz dovnitř.
Na trase 2 km brzdy studené, jasně krátká trasa ale už po 30km hodně teplé.

Napsal: 01 kvě 2020, 09:00
od Jodr
Jo, po výměně kotoučů... a před nasazením nových jsi očistil dosedací plochy nábojů??? Vezmi úhlovou brusku se šmirglem a důkladně dosedací plochy očisti. Přitáhni šroubama kol kotouč k náboji a zkontroluj hodinkama, zda kotouče nešmajdají. Musí běžet ve dvou, třech setinách, protože při uvolnění brzdy se brzdové desky vzdálí tak o pět setin mm od kotouče. Stačí házivost dvě desetiny, kolo rukou protočíš, ale to nestačí! V uvolnění destičkám pomáhá těsnicí kroužek na pístu, má lehce lichoběžníkový profil. Při pohybu pístu se v drážce poněkud natočí a pomůže pístu spolu s nepatnou axiální vůlí uložení náboje v pohybu zpět. Mám tuhle anabázi taky za sebou ;)

Napsal: 01 kvě 2020, 14:31
od mirek
Jodr píše:Jo, po výměně kotoučů... a před nasazením nových jsi očistil dosedací plochy nábojů??? Vezmi úhlovou brusku se šmirglem a důkladně dosedací plochy očisti. Přitáhni šroubama kol kotouč k náboji a zkontroluj hodinkama, zda kotouče nešmajdají. Musí běžet ve dvou, třech setinách, protože při uvolnění brzdy se brzdové desky vzdálí tak o pět setin mm od kotouče. Stačí házivost dvě desetiny, kolo rukou protočíš, ale to nestačí! V uvolnění destičkám pomáhá těsnicí kroužek na pístu, má lehce lichoběžníkový profil. Při pohybu pístu se v drážce poněkud natočí a pomůže pístu spolu s nepatnou axiální vůlí uložení náboje v pohybu zpět. Mám tuhle anabázi taky za sebou ;)
Jasně že jsem očistil dosedací plochy ,přibrousil jsem flexou desky .
Desky mají vůli a dosedací plochy namazal měděnou pastou na brzdy .
Ale to těsnění abych vyměnil musím rozdělat písty , dá se někde koupit sada z novým těsněním ?
Jedině to by asi mohlo pomoct ? pak už nic mně nenapadá .

Napsal: 01 kvě 2020, 15:27
od Jodr
Gumičky jsou v sadě s prachovkami, stojí značkové kolem 700Kč. S výměnou desek a kotoučů se změnila poloha pístů v brzdiči a na povrchu pístů budou určitě zadřená místa. Stačí písty znovu přeleštit hadrovým kotoučem, povrch by měl být tvrdochrom a pár tisícin co hadrákem ubereš nemá na funkci pístu vliv. Když už to je rozebrané, pak bych dal spolu s gumičkami a prachovkami rovněž novou kapalinu. Kontrolu házivosti předpoklám jako samozřejmou a úkon č.jedna. 8)

Ještě si změř průměry pístů co máš v autě, jsou různé... 41 - 60mm

Napsal: 01 kvě 2020, 15:53
od ThrashTheTrash
Řeším na své audi a3 asi to samý jen nemám El park brzdu.
Levý zadní kolo se točí lehce. Dojedu po 40 km domu a z levého zadního kola se hulí a smrad ze spaleneho obložení. Hned zvednu auto a kolo nedrhne.

Nevím co s tím?

Mám tu už vlákno na to.

Děkuji

Napsal: 02 kvě 2020, 05:07
od mirek
Jodr píše:Gumičky jsou v sadě s prachovkami, stojí značkové kolem 700Kč. S výměnou desek a kotoučů se změnila poloha pístů v brzdiči a na povrchu pístů budou určitě zadřená místa. Stačí písty znovu přeleštit hadrovým kotoučem, povrch by měl být tvrdochrom a pár tisícin co hadrákem ubereš nemá na funkci pístu vliv. Když už to je rozebrané, pak bych dal spolu s gumičkami a prachovkami rovněž novou kapalinu. Kontrolu házivosti předpoklám jako samozřejmou a úkon č.jedna. 8)

Ještě si změř průměry pístů co máš v autě, jsou různé... 41 - 60mm
Včera jsem udělal kolem 200km a brzdy jsi už asi sedly .
večer prázdné cesty že jsem skoro nemusel brzdit udělal jsem další 10km a brzdy skoro studene.

Napsal: 02 kvě 2020, 10:52
od ThrashTheTrash
Taky bych chtěl :D