Norma 505.01 a vydřené vačky PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tome, ta vačka byla jak nová, jinak bych jí tam nedal. Dokonce jsem jí před tím i proměřil a nic, všechny palce stejný.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3735
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Libore já sice nejsu strojař, kvalita opracování povrchu ,nebo hladkost nevím jak to popsat,ale tak jsem to.myslel. jestli prostě nemohla být už lehce chycená.
S tím cukáním. Zatím nevyřešeno. Není to vyloženě třepačka, jen v plném plynu cítím takové lehké pocuknutí. Hlavně když ji trochu podtočím. Ale ne moc. Tak od 1700 otáček. Vačka nepomohla,vstřiky taky ne,teď mne čeká dvouhmota. Ale ta je stejně ko. Nějak to neprožívám, jezdím do 15000km za rok,defakto 22km ráno 22km odpoledne a sem tam něco někde. Takže nic proč bych se měl hroutit že je něco špatně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

I povrch byl OK.
Jinak když je řeč o problémech taky si postěžuji. Při rozjezdu mi auto začne skřípat a vrzat jako by se mělo rozpůlit. Když najedu na nějakou nerovnost tak v karoserii divně lupne, ale jen na straně spolujezdce.
Jinak je ale vše OK. :D
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
kanin
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 26 lis 2008, 21:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od kanin »

favo -> promiň za OT, ale s tím lupáním a vrzáním na straně spolujezdce jsem taky bojoval...nakonec stačilo pořádně namazat panty ve dveřích (noteeth) ...ale že to dokáže vydávat zvuky, jak kdyby mělo upadnou rameno i s těhlicí ;)
GVII Variant
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Tomas6 píše:Libore já sice nejsu strojař, kvalita opracování povrchu ,nebo hladkost nevím jak to popsat,ale tak jsem to.myslel. jestli prostě nemohla být už lehce chycená.
S tím cukáním. Zatím nevyřešeno. Není to vyloženě třepačka, jen v plném plynu cítím takové lehké pocuknutí. Hlavně když ji trochu podtočím. Ale ne moc. Tak od 1700 otáček. Vačka nepomohla,vstřiky taky ne,teď mne čeká dvouhmota. Ale ta je stejně ko. Nějak to neprožívám, jezdím do 15000km za rok,defakto 22km ráno 22km odpoledne a sem tam něco někde. Takže nic proč bych se měl hroutit že je něco špatně.
Jasný,ty to budeš mít dvouhmotou,tohle bylo vyloženě vynechani válce ,nejvic to bylo znát na 4ku a 5ku od 1500 otáček do 2500 otáček v tahu ale i mírnějším a hlavně odchylka na 4 válci na volnobeh někde 2,30 mg
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

do všech CR i PD dávám Mobil 1 ESP Formula V 5w30 507.00. U spousty aut jsem podchytil vypadlé záslepky včas a co si pamatuju tak jedno BJB má cca 400 a BXE asi 420. Na tom jsem nedávno měnil gumičky na vstřicích vačka i hydra pořád OK.
Na pár autech byly už hydra projetý kvuli záslepkám, ale vačka dobrá, daly se tam nový černý hydra a jezdí to taky furt.
Pak jsem preventivně dělal záslepky na BXE 2008 ve 120 tis. Tam už jsou lepený a byly na svým místě. Ukončený operativní leasing s pravidelným servisem po 30. A vačka na jednom palci škráblá. Podle mě tam ten olej jednou někdo nevyměnil nebo tam nalil něco co tam nepatří a ten správný šel do ponku a pak domů.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Taky myslím.. to je alfa a omega problému.. garančky po 30 a jednou dvakrát to někdo nevymění a sebere.. (kde se asi berou ty různé origo oleje nabízené ke koupi.. i do 6q, haldexu a podobně ) (LOL)
To samé se děje se vším.. třeba i vzduch filtr není pronlém mít ještě ve 120tkm origo z výroby, přitom minimálně jednu výměnu majitel zaplatil..
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Tak je to veru.
BMW 330 ix
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Kluci měníte gumicky preventivně při nejakem servisu,nebo až je problém?
Jen jestli to má smysl lidem nabízet....
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Car diag píše:Kluci měníte gumicky preventivně při nejakem servisu,nebo až je problém?
Jen jestli to má smysl lidem nabízet....
Až je problém... čím víc se do toho reje tím hůř... Vymačkaná hlava, otřepy atd...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Car diag
Přispěvovatel
Příspěvky: 577
Registrován: 05 říj 2010, 19:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Blšany u Loun

Příspěvek od Car diag »

Jasný,jen mě zarazilo že jsem naposled vyndal gumky a auto mělo najeto cca 140tis a byli takový nevím jak to říct zpuchřelý nebo ožvejkany. Tak jak musi vypadat pri 300tis
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Celkově do toho asi radši vůbec nerýpat, dokud je to ok....
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3735
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Bůhví co to bylo nebo jestli to mělo najeto těch 140. Gumičky jsou vždycky jak nové. Kromě té spodní. Ta bývá omačkaná. Jinak ano. Nevrtat pokud funguje.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom hanks »

favo píše:Je to stejně celý divný, kdybych se o motor nestaral jak se startám, řekl bych moje blbost, ale od výměny vačky a všeho kolem, měním olej nejpozději po 12000 km, jednou jedinkrát jsem to natáhl na 15000 km, oleje jsem používal Mobil 1 , potom Valvoline a nyní Shell vše s normou 505.01 a výsledek je ten že mám vačku po 90 000 km opět v hajzlu.
Studený to nehoním a teplý jen a pouze chvíli na dálnici, abych jak říkám vyhnal saze a to ještě jedu jen úsek dlouhý cca když moc tak 3km.
Studený starty motor skoro nezná, ucpávky mám v pořádku a jediný čím si nejsem jist jsou zdvihátka, který se dávali s vačkou, tam mám podezření že byly stříbrný i když objednaný přímo na PD.
Přesto přezevšechno olej tam je, mazaný to snad je, takže co je tam za problém že ta vačka šla zase do kopru.
No mě napadá jen to, že tam olej buď nebyl, jak jsem psal nedávno o klepání hydroštelů který zmizelo, nebo má prostě olej slabý film a nedokáže vačku a hydra dostatečně ochránit.
Nyní už mám vše úplně nový, nic použitýho, černý hydra, ještě se chystám na opravu uložení vstřikovačů v hlavě abych měl 100% jistotu že tudy neprolíná nafta do oleje který by tím pádem degradoval a pak už jen vše vyměnit a modlit se aby mě ten motor přežil.
Hlavně nepiš žes tam lil jenom olej http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ( čtvrtý řádek odspodu-Engine Flush) kdybys JENOM vyměnil filtr a nalil NORMU co udává VÝROBCE a ne nějaký s....y tak se vsadím že to auto jen jezdí.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Vici píše:To samé se děje se vším.. třeba i vzduch filtr není pronlém mít ještě ve 120tkm origo z výroby, přitom minimálně jednu výměnu majitel zaplatil..
to je v pohode, minule mi prišla dvojková octa, okolo 180tis km, 2007, dovoz a mala origo 07 palivák a 07 vzducháč :o (LOL) filtrami sa to už nazvať nedalo...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“