Norma 505.01 a vydřené vačky PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Libore já sice nejsu strojař, kvalita opracování povrchu ,nebo hladkost nevím jak to popsat,ale tak jsem to.myslel. jestli prostě nemohla být už lehce chycená.
S tím cukáním. Zatím nevyřešeno. Není to vyloženě třepačka, jen v plném plynu cítím takové lehké pocuknutí. Hlavně když ji trochu podtočím. Ale ne moc. Tak od 1700 otáček. Vačka nepomohla,vstřiky taky ne,teď mne čeká dvouhmota. Ale ta je stejně ko. Nějak to neprožívám, jezdím do 15000km za rok,defakto 22km ráno 22km odpoledne a sem tam něco někde. Takže nic proč bych se měl hroutit že je něco špatně.
S tím cukáním. Zatím nevyřešeno. Není to vyloženě třepačka, jen v plném plynu cítím takové lehké pocuknutí. Hlavně když ji trochu podtočím. Ale ne moc. Tak od 1700 otáček. Vačka nepomohla,vstřiky taky ne,teď mne čeká dvouhmota. Ale ta je stejně ko. Nějak to neprožívám, jezdím do 15000km za rok,defakto 22km ráno 22km odpoledne a sem tam něco někde. Takže nic proč bych se měl hroutit že je něco špatně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
I povrch byl OK.
Jinak když je řeč o problémech taky si postěžuji. Při rozjezdu mi auto začne skřípat a vrzat jako by se mělo rozpůlit. Když najedu na nějakou nerovnost tak v karoserii divně lupne, ale jen na straně spolujezdce.
Jinak je ale vše OK.
Jinak když je řeč o problémech taky si postěžuji. Při rozjezdu mi auto začne skřípat a vrzat jako by se mělo rozpůlit. Když najedu na nějakou nerovnost tak v karoserii divně lupne, ale jen na straně spolujezdce.
Jinak je ale vše OK.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jasný,ty to budeš mít dvouhmotou,tohle bylo vyloženě vynechani válce ,nejvic to bylo znát na 4ku a 5ku od 1500 otáček do 2500 otáček v tahu ale i mírnějším a hlavně odchylka na 4 válci na volnobeh někde 2,30 mgTomas6 píše:Libore já sice nejsu strojař, kvalita opracování povrchu ,nebo hladkost nevím jak to popsat,ale tak jsem to.myslel. jestli prostě nemohla být už lehce chycená.
S tím cukáním. Zatím nevyřešeno. Není to vyloženě třepačka, jen v plném plynu cítím takové lehké pocuknutí. Hlavně když ji trochu podtočím. Ale ne moc. Tak od 1700 otáček. Vačka nepomohla,vstřiky taky ne,teď mne čeká dvouhmota. Ale ta je stejně ko. Nějak to neprožívám, jezdím do 15000km za rok,defakto 22km ráno 22km odpoledne a sem tam něco někde. Takže nic proč bych se měl hroutit že je něco špatně.
do všech CR i PD dávám Mobil 1 ESP Formula V 5w30 507.00. U spousty aut jsem podchytil vypadlé záslepky včas a co si pamatuju tak jedno BJB má cca 400 a BXE asi 420. Na tom jsem nedávno měnil gumičky na vstřicích vačka i hydra pořád OK.
Na pár autech byly už hydra projetý kvuli záslepkám, ale vačka dobrá, daly se tam nový černý hydra a jezdí to taky furt.
Pak jsem preventivně dělal záslepky na BXE 2008 ve 120 tis. Tam už jsou lepený a byly na svým místě. Ukončený operativní leasing s pravidelným servisem po 30. A vačka na jednom palci škráblá. Podle mě tam ten olej jednou někdo nevyměnil nebo tam nalil něco co tam nepatří a ten správný šel do ponku a pak domů.
Na pár autech byly už hydra projetý kvuli záslepkám, ale vačka dobrá, daly se tam nový černý hydra a jezdí to taky furt.
Pak jsem preventivně dělal záslepky na BXE 2008 ve 120 tis. Tam už jsou lepený a byly na svým místě. Ukončený operativní leasing s pravidelným servisem po 30. A vačka na jednom palci škráblá. Podle mě tam ten olej jednou někdo nevyměnil nebo tam nalil něco co tam nepatří a ten správný šel do ponku a pak domů.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Taky myslím.. to je alfa a omega problému.. garančky po 30 a jednou dvakrát to někdo nevymění a sebere.. (kde se asi berou ty různé origo oleje nabízené ke koupi.. i do 6q, haldexu a podobně )
To samé se děje se vším.. třeba i vzduch filtr není pronlém mít ještě ve 120tkm origo z výroby, přitom minimálně jednu výměnu majitel zaplatil..

To samé se děje se vším.. třeba i vzduch filtr není pronlém mít ještě ve 120tkm origo z výroby, přitom minimálně jednu výměnu majitel zaplatil..
Až je problém... čím víc se do toho reje tím hůř... Vymačkaná hlava, otřepy atd...Car diag píše:Kluci měníte gumicky preventivně při nejakem servisu,nebo až je problém?
Jen jestli to má smysl lidem nabízet....
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Hlavně nepiš žes tam lil jenom olej http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight= ( čtvrtý řádek odspodu-Engine Flush) kdybys JENOM vyměnil filtr a nalil NORMU co udává VÝROBCE a ne nějaký s....y tak se vsadím že to auto jen jezdí.favo píše:Je to stejně celý divný, kdybych se o motor nestaral jak se startám, řekl bych moje blbost, ale od výměny vačky a všeho kolem, měním olej nejpozději po 12000 km, jednou jedinkrát jsem to natáhl na 15000 km, oleje jsem používal Mobil 1 , potom Valvoline a nyní Shell vše s normou 505.01 a výsledek je ten že mám vačku po 90 000 km opět v hajzlu.
Studený to nehoním a teplý jen a pouze chvíli na dálnici, abych jak říkám vyhnal saze a to ještě jedu jen úsek dlouhý cca když moc tak 3km.
Studený starty motor skoro nezná, ucpávky mám v pořádku a jediný čím si nejsem jist jsou zdvihátka, který se dávali s vačkou, tam mám podezření že byly stříbrný i když objednaný přímo na PD.
Přesto přezevšechno olej tam je, mazaný to snad je, takže co je tam za problém že ta vačka šla zase do kopru.
No mě napadá jen to, že tam olej buď nebyl, jak jsem psal nedávno o klepání hydroštelů který zmizelo, nebo má prostě olej slabý film a nedokáže vačku a hydra dostatečně ochránit.
Nyní už mám vše úplně nový, nic použitýho, černý hydra, ještě se chystám na opravu uložení vstřikovačů v hlavě abych měl 100% jistotu že tudy neprolíná nafta do oleje který by tím pádem degradoval a pak už jen vše vyměnit a modlit se aby mě ten motor přežil.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
to je v pohode, minule mi prišla dvojková octa, okolo 180tis km, 2007, dovoz a mala origo 07 palivák a 07 vzducháčVici píše:To samé se děje se vším.. třeba i vzduch filtr není pronlém mít ještě ve 120tkm origo z výroby, přitom minimálně jednu výměnu majitel zaplatil..

