Dává v dnešní době smysl staré TDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No něco na tom bude. Oproti feldě pocit bezpečí ve Fabii se nedá rovnat. Pohodlí oproti oct 2 taky ne. Ale co jsem měl b4 passata, tak lepší auto nebylo. To mohla jít octa a fabia do háje. Nevím jak na tom byl s hvězdičkama z testů, ale ten dlouhý čumák než by sa zhrnul... Jinak motor a ostatní věci. ... O ničem jsem nevěděl. Naftu olej brzdy rozvody. No po 20ti rokoch zhnil. To ta octa je v půlce a začíná na tom být podobně.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Tak to mas pravdu, tiez som si chcel nechat svoje Toledo AFN, motor tam bol neprekonatelny, spotreba 5l a vykonu na rozdavanie. Ale presne preto som ho predal, karoseria uz nebola bezpecna a na ceste cim dalej tym viac debilkov.MirekX píše:Jedině zdravá kastle ale ani to už na dnešní dobu bohužel nestačí z hlediska bezpečnosti. Všechno se dá opravit ale přišít nohy jdou blbě a už nikdy nebudou chodit jako dřív. A na silnicích je čím dál víc magorů co vůbec nečumí před sebe ale dělají spousty jiných kravin a já si teda od podobnýho blba ustřelit hlavu ve starým shnilým autě nenechám...
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
MirekX píše:Jedině zdravá kastle ale ani to už na dnešní dobu bohužel nestačí z hlediska bezpečnosti. Všechno se dá opravit ale přišít nohy jdou blbě a už nikdy nebudou chodit jako dřív. A na silnicích je čím dál víc magorů co vůbec nečumí před sebe ale dělají spousty jiných kravin a já si teda od podobnýho blba ustřelit hlavu ve starým shnilým autě nenechám...
tohle tu omílám furt a hned mě všichni kamenujou a nedají na starý veterány dopustit

A od tý doby co máme dítě přemýšlím pořád o větším a větším autě.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak seď doma bez auta a spadne na tebe letadlo nebo jeho kus.Jirka. píše:Tak když tě sundá kamion tak máš smůlu. Ale proč jít smůle naproti např. tím že budu jezdit v trojkovém golfu- pak mě sejme někdo s O1 a budu mrtvej, kdybych seděl v O1 tak nebudu mít nohy, kdybych seděl v O3 tak bude mrtvej on...easy
Si vyber,kdyby, kdyby byly na stromech ryby.....
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Jasně ta bezpečnost je dnes už trochu jinde. Na nějaký velký cestování nebo na vození rodiny bych to taky nechtěl, ale jako 3. auto do rodiny na ježdění po městě nebo po vesnicích úplně v pohodě.
Základ je zdravá kastle, hlavně prahy a podlaha. Taky bych už nechtěl auto bez ABS. Jinak zrovna Golf 3 je na tom s bezpečností o vesmír jinde než felicie a Passat B4 je tank, to bych raději boural v tom, než v nějaký nový hjondé....
Jinak tyhle motory byly i v Passatu B5 nebo v první Audi A4, což jsou i na dnešní poměry bezpečný auta.
Jiná věc je potom aktivní bezpečnost. Když jsem byl před pár lety na škole smyku s Golfem 3, tak jsem si všechny ty nový oktávky a superby namazal na chleba. Jasně, hlavně to bylo tím, že v tom seděly neschopný telata. Ale ten starej golf je krásně ovladatelná motokára oproti většině nových aut, který bez ESP nejsou schopný vybrat kluzkou zatáčku.
Základ je zdravá kastle, hlavně prahy a podlaha. Taky bych už nechtěl auto bez ABS. Jinak zrovna Golf 3 je na tom s bezpečností o vesmír jinde než felicie a Passat B4 je tank, to bych raději boural v tom, než v nějaký nový hjondé....
Jinak tyhle motory byly i v Passatu B5 nebo v první Audi A4, což jsou i na dnešní poměry bezpečný auta.
Jiná věc je potom aktivní bezpečnost. Když jsem byl před pár lety na škole smyku s Golfem 3, tak jsem si všechny ty nový oktávky a superby namazal na chleba. Jasně, hlavně to bylo tím, že v tom seděly neschopný telata. Ale ten starej golf je krásně ovladatelná motokára oproti většině nových aut, který bez ESP nejsou schopný vybrat kluzkou zatáčku.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Tak si trochu pohledej kolik za posledních 10 let spadlo v ČR letadel a kolik to zabilo lidí na zemi a kolik se třeba zabilo v autě. Navíc já nepotřebuju sedět domamartinsidlo píše:Tak seď doma bez auta a spadne na tebe letadlo nebo jeho kus.Jirka. píše:Tak když tě sundá kamion tak máš smůlu. Ale proč jít smůle naproti např. tím že budu jezdit v trojkovém golfu- pak mě sejme někdo s O1 a budu mrtvej, kdybych seděl v O1 tak nebudu mít nohy, kdybych seděl v O3 tak bude mrtvej on...easy
Si vyber,kdyby, kdyby byly na stromech ryby.....

Kecy o tom že umřu jako chlap maji jen borci na internetu. Když pak budeš chroptět s propíchutou plící tak je to trochu jinak...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5062
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Chceš žít? Tak to musíš mít oči i na prdeli.
Jinak ježdění,denně najezdím 300km po Praze,bez vlastní nehody a od jiných nehod mě uchránily oči a předvídavost,tak trochu vím,o čem píši.
Jinak staré,pěkné auto je in.
Jinak ježdění,denně najezdím 300km po Praze,bez vlastní nehody a od jiných nehod mě uchránily oči a předvídavost,tak trochu vím,o čem píši.
Jinak staré,pěkné auto je in.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Kdo někdy ležel rozbitej ve špitále tak moc dobře ví, jak to hrozně bolí, jaký to je se snažit rozhýbat nějaký rozbitý kloub a to nemluvím o tom, co to udělá ve stáří. Každá zlomenina navíc je zbytečná, sice žiješ ale ta kvalita je jinde. A spoléhat na to, že správně vyletí 25let starý pytel je riziko. Dyť relativně bezpečný auto je dneska za 10 platů.. Ale každýho věc. Taky jsem na to koukal jinak ale sebe a rodiny si cením na víc než dovolenou u moře...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Děkuji za diskusi...
Ano, dá se koupit nové auto za 200-300 tis. Které na tom bude asi s bezpečností lépe než auto z devadesátých let. Ale já bych z takového auta neměl radost...
Nějak je mě smutno, že za chvilku budou všechny auta co za něco stála ve šrotu...MB W124, W201, Audi 80, 100, Volvo 940, Golf ii atd..... ta auta už jsou skoro vzácností vidět v provozu.
Tak mám chuť si s něčím udělat radost.. samozřejmě se ve mě perou emoce s rozumem, zda dává takové auto ještě dnes smysl pořizovat a provozovat....
Mám spadeno na Audi 80 s 1Z.
Ano, dá se koupit nové auto za 200-300 tis. Které na tom bude asi s bezpečností lépe než auto z devadesátých let. Ale já bych z takového auta neměl radost...
Nějak je mě smutno, že za chvilku budou všechny auta co za něco stála ve šrotu...MB W124, W201, Audi 80, 100, Volvo 940, Golf ii atd..... ta auta už jsou skoro vzácností vidět v provozu.
Tak mám chuť si s něčím udělat radost.. samozřejmě se ve mě perou emoce s rozumem, zda dává takové auto ještě dnes smysl pořizovat a provozovat....
Mám spadeno na Audi 80 s 1Z.
Něco jiného je si ho koupit pro radost a něco jiného na denní ježdění. Když bude stát v zimě v garáži tak proč ne, ale ta kastle i po opravě není na denní máčení v soli. To je do dvou let zase po ní.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

