Stránka 2 z 2

Napsal: 01 led 2018, 21:04
od kanin
taky mám v golfu ATD, dost blbě to začalo startovat a na volnoběh lítaly otáčky a celej se třepal jak aspik :) v tahu to bylo ale ok...no odvezl jsem to kamarádovi z polska co má servis, tak mi vyměnil vstřik (repas se zárkou), zbylé přetěsnil a ještě vyměnil i ty štelovací šrouby na vahadlech...no se vším všudy mě to stálo necelých 5tisíc a je klid..spotřeba šla dolů, startuje jen se dotkneš klíče (noteeth) toť mé poznatky ohledně špatného vstřiku ;)

Napsal: 01 led 2018, 21:05
od jear ewing
torrent píše:Nemam dalnicni znamku, ale zkusim to někde poradne protahnout. ALe co by to mohlo delat?
Ta dálniční známka byl dobrej for :-).

PD je docela složité může ti to dělat tolik věcí:
(vačka, vstřikovače, kable ke vstřikovačům tandemové čerpadlo, špatně nastavené rozvody, špatný průtok nafty), že je lepší to odvést nějakému šikovnému motoráři, který vyloučí závady.
Každopádně bych si na to 10 odložil (minimálně), v tomto stavu to prodáš leda na váhu :-) a kor teď v lednu

Napsal: 01 led 2018, 21:33
od torrent
Radi to nekomu za desitku dam nez dalsich deset do toho cpat. Je to druhy auto a takovej vztah k nemu nemam. Posledni dobou vic stoji v servisu nez jezdi

Napsal: 02 led 2018, 13:01
od RichmondCZ
než zakládat nové téma s totožným názvem tak bych se zeptal na podobný problém na svém voze O1, 1,9tdi 74kw (AXR),ale asi to bude jiná story. Nedávno jsem prorazil vanu a po masivním úbytku oleje, kdy se mi ani kontrolka nestačila na palubáku rozsvítit motor chcípnul - motor jsem již nezkoušel nastartovat. Následně následoval odtah domů. Po oddělání vany, kdy jsem pomocí račny otáčel klikou vše bez drhnutí krásně chodilo a žádné další poškození jsem neviděl. Vím, mělo se to asi celé rozdělat a kouknout důkladněji, ale nemám na to vybavení a jelikož byly svátky a já potřeboval jezdit, snažil jsem se to zprovoznit. Když jsem tedy vše vyčistil a nahodil novou vanu jel jsem to projet, kdy jsem ucítil cukání. Nešlapal jsem tomu, protože jsem neměl jistotu, co tam může být dalšího. Napadlo mě sundat turbo a podívat se jestli není problém tam. Obě vrtulky jak na výfukové tak i sací části nikde nedrhnou. Nevím jak poznám přidřené ložisko...asi jedině rozebrat a kouknout na hřídelku, ale do toho nejdu.:-) Může to být ještě něco jiného???

Napsal: 02 led 2018, 17:48
od torrent
Tak dnes ráno cukačka hned od rána. Po cca 6 km se rozsvítila kontrolka motoru. Motor se třepal a zvuk také nebyl optimální. Nakonec jsem to nějak odvezl do servisu, kde to napíchli a chyby byly, nějaké sporadické na el. svazku + 1. válec, že nešel. Takže jsme se dohodli na výměně kabelového svazku + seřízení vstřiků, které dle hodnot na diagnostice by měli být v pořádku. Tak zítra uvidíme co dál.

Napsal: 02 led 2018, 19:24
od jear ewing
torrent píše:Tak dnes ráno cukačka hned od rána. Po cca 6 km se rozsvítila kontrolka motoru. Motor se třepal a zvuk také nebyl optimální. Nakonec jsem to nějak odvezl do servisu, kde to napíchli a chyby byly, nějaké sporadické na el. svazku + 1. válec, že nešel. Takže jsme se dohodli na výměně kabelového svazku + seřízení vstřiků, které dle hodnot na diagnostice by měli být v pořádku. Tak zítra uvidíme co dál.
Tyď jsi psal, že to pouštíš do světa :?
Bez zkušeností a diagnostiky se do toho zakopeš na půl roku..

Napsal: 02 led 2018, 19:32
od torrent
jear ewing píše:
torrent píše:Tak dnes ráno cukačka hned od rána. Po cca 6 km se rozsvítila kontrolka motoru. Motor se třepal a zvuk také nebyl optimální. Nakonec jsem to nějak odvezl do servisu, kde to napíchli a chyby byly, nějaké sporadické na el. svazku + 1. válec, že nešel. Takže jsme se dohodli na výměně kabelového svazku + seřízení vstřiků, které dle hodnot na diagnostice by měli být v pořádku. Tak zítra uvidíme co dál.
Tyď jsi psal, že to pouštíš do světa :?
Bez zkušeností a diagnostiky se do toho zakopeš na půl roku..
Proto jsem to dnes odvezl svemu mechanikovi. Ja s tim nic nedelam

Napsal: 03 led 2018, 14:10
od jear ewing
Až to budeš mít opravené, dej prosím cenu opravy.
Jen tak ze zajímavosti mě to zajímá..

Napsal: 03 led 2018, 14:48
od torrent
Nemám to 100% ještě potvrzené, ale cca co jsme se bavili:

1900,- originál svazek ke vstřikovačům
450,- těsnění pod víko ventilů
+ práce

a auto by prý mělo být v pořádku...

Napsal: 08 led 2018, 14:51
od jear ewing
Tož kolik to stalo a je problém vyřešen ?

Napsal: 08 led 2018, 15:22
od torrent
Stálo to tolik kolik jsem psal a zdá se ze je po problému

Napsal: 08 led 2018, 21:08
od jear ewing
No vidíš 1900 + 500 + 1000 (práce) to je 1/3 toho co jsem očekával, jsi dobrej.

Napsal: 09 led 2018, 16:01
od torrent
jear ewing píše:No vidíš 1900 + 500 + 1000 (práce) to je 1/3 toho co jsem očekával, jsi dobrej.
Práce 1000 ani nebyla..