Stránka 2 z 3
Napsal: 03 led 2018, 17:08
od sparco gti
adrian_B píše:možno K.O jednotka...
presne tak pujc si od nekoho odblokovanu jednotku bez imma
Napsal: 03 led 2018, 17:16
od adrian_B
na čo, na test ti stačí že to kopne na 2 sekundy a zhasne kôli immu. Podstatné je to, aby to naštartovalo
Napsal: 03 led 2018, 19:03
od martes25
len problem vôbec kde zohnať tú jednotku ,,, kamarat má take auto ale nechcem mu to celé rozštelovať .. ked aj odpojim baterku asi mu zablokujem aj radio ..
nemôže byť problém v kabeláži? jeden známy mal kvazi rovnaky problem až na to že na sprej mu to bežalo
ale vraj bol prehnity kabel,, zrejme z riadiačky.
nemáme shému ktorá by mi pomohla? čo premerať prepípať kam idú káble od vstrekovačov?
Napsal: 03 led 2018, 20:13
od martes25
ešte ma napadla dalšia blbosť ... bežne auta mávali alebo mavaju taky odpojovač paliva po nehode pokial dobre viem? má to a4 niekde umiestnené? nemôže byť v tom zrada? že by to nejak zblblo odpojilo privod.. teoreticky
už som rozmyšlal aj nad tym či sa mi štarter nezačal točiť naopak
edit: a4 ma poistky len pri vodičovych dverach?
Napsal: 04 led 2018, 16:48
od martes25
tak dnes znova po dlhom bádani sa dostavil malý uspech..
dal som dole sanie všetko ok, ventily otvaralo, tlaky cca 25 na každom valci. Vybral som von trysky 1,2 čo som mal spraviť hned na začiatku .. predtym som vybral trysky 3,4 a nebolo tam nič zaujimave aj gumky vyzerali ok
no teraz som vybral trysky 1,2 a zbadal ryhy v uloženi čiže trysky sa v hlave vyvaklali, gumičky už netesnili a privod paliva tlačil zrejme hned do prepadu
vymenil som gumičky a vymenil trysky medzi sebou aby sa zmenšili pripadne vôle,
auto tento krat celkom svižne chytilo na plak na plasty
motor beží, ale nebeží pekne a trošku horšie štartuje, trysky majú odchylky v norme vid foto
opotrebovanie halvy neviem či je bežné alebo či to treba dať spraviť, vid foto
po naštartovani sa objavila zavada so snimačom vačky ktora doteraz nebola, nejde ani zmazať. snimač vačkoveho hriadela zadny signal
cez filter mi stale vytlača naftu von cez to Tčko(spatny ventil) ktory je novy a taktiež filter je novy
zrejme ten filter alebo ten ventil nie je dobry alebo je v systéme pretlak skrz tie ryhy v hlave alebo vadná tandemovka?
Predtym občas piskalo niečo pri pridani plynu ako keby fučala hadica.. teraz sa to zdvojnasobilo .. neviem či nemôže byť zlá ešte aj tandemovka.

Napsal: 04 led 2018, 19:20
od adrian_B
tá hlava je ok, jemne to lízni 1500vkou šmirglom aby si nestrhol nové gumičky a bude to ok.
snímač vačky vymeň za origo nový, keď je k.o tak to točí tak 10s kým to chytí. Počas toho času tam zrejme nafta do valcov nejde, ale nie som si 100% istý...
Napsal: 05 led 2018, 14:20
od Rayx
Hele, a jaký tam máš naftový filtr nyní, není to náhodou Meyle? To že se ti tlačí nafta ven z filtru ukazuje, že někde je něco ucpanýho, tandem to ale nebude, pokud to není filtrem samotným, jak je na tom zpátečka do nádrže? No a termoventil, i kdyby jsi ho obrátil, tak musí být průchozí ...
Ten filtr,
typ a značka mě zajímá

dvakrát jsi ho měnil, stále ten samý nebo jsi vzal pokaždý jinej?
S tím snímačem vačky, velmi rádo blne vedení od něj a konektor na vedení, snímač bývá v pořádku.
Napsal: 05 led 2018, 18:35
od martes25
viete sa mi niekto pozrieť ešte na tieto fotky či je teda tá hlava ešte ok alebo to treba dať vyvložkovať?

je tam vyše foto ale na hentej foto to vidieť najviac
https://uloz.to/!tOwIGHJhcP4b/hlava-zip
dnes som vymenil snimač vačky a už je to OK, znova palivovy filter(UFI) aj so spatnym ventilkom. poskladal všetko ako má byť zdá sa že to ide dobre, uvidím ešte zajtra ked naštartujem za studena a pôjdem sa odviesť. pískanie pretrvava no na 90% som si isty že to ide od EGR okolo trubky medzi EGR a egr chladičom.
keď som ju odpojil piskanie zmizlo. tesnenie na nej sa mi nepozdavalo na skúšku som to dal na silkon zajtra uvidim. ale som si viacmenej istý že nepiska ani turbo ani tandemovka ale je to niekde okolo toho EGR ventilu.
mám v pláne že kúpim ešte poriadnu sadu gumičiek kde je všetko na tie vstreky aj so šrobami, pomenim to, tie hranky v hlave jemne liznem 2000 šmirglom poskladam to a dúfam že to bude ok

,, niekto mi tvrdí že toto je na PD bežné a že to jazdiť bude ked sa to pregumičkuje a niekto tvrdí že treba dať tu hlavu spraviť lebo že to vydrži tak tyžden mesiac..
že to treba dať prevložkovať.
btw naftu už mi nevytlača ked som dal znova novy filter ufi a taktiež spatny ventil. spiatočka do nadrže je priechodzá.
Napsal: 05 led 2018, 19:00
od adrian_B
tie uloženia vstrekov nerieš. Po 20 000km budú tie uloženia takisto k.o ak ich aj dáš urobiť.
Napsal: 05 led 2018, 19:29
od martes25
no vraj sa to vyvložkuje mosadzou tuším a to už že vydrží.
ale beriem to tak že je toto ešte OK bežné opotrebenie na PD hlavach?
čiže pregumičkovať prešrobovať a jazdiť?

Napsal: 05 led 2018, 19:33
od adrian_B
nevydrží, robil som ich zopár a aj v mosadzi boli drážky po pár tisíc km

áno, daj nové sady tesnení a jazdíš.
Napsal: 05 led 2018, 20:07
od martes25
ešte otazka.. na čo slúži mala čierna gumička vlavo hore? tú som nikde nepoužil ..
Napsal: 05 led 2018, 20:07
od martes25
ešte otazka.. na čo slúži mala čierna gumička vlavo hore? tú som nikde nepoužil ..-
Napsal: 05 led 2018, 20:13
od adrian_B
Tá ide do vstrekovača tam kde pcháš ten čap.
Napsal: 05 led 2018, 20:43
od martes25
ok dik, aj som mal take podozrenie,
da sa vrchom vybrať šrobovačikom či ako?
a ešte som rozmyšlal ked sa menia šroby na vstrekoch netreba meniť aj tie koniky čo ten vstrek pritlačaju cez čo ide ten šrob?
či nemôžu byť vymlátené a že by to malo vôlu