Stránka 2 z 2

Napsal: 16 led 2018, 08:00
od RichmondCZ
no to mě taky napadlo, ale fakt jsem tam žádné poškození nezpozoroval, ale nejsem žádnej expert. Snad to tím nebude.

Napsal: 16 led 2018, 10:26
od techi
standa123: - zaslepení nemá až takovej vliv aby to zničilo motor

- Vážně myslíš že ladič nějak upravuje třeba ten předvstřik v malých dávkách paliva kdy funguje EGR ? Ne, nadělal by tím víc škody než užitku, ani ten nejlepší soft upravce nemá ani z 1% takové znalosti a možnosti přesného měření jako výrobce.
- Sání jsem čistil po 200tkm, bylo jen černé, nikde žádná vrstva větší jak 1mm.
- Tak tobě možná nevadí jezdit s podchlazeným motorem, mě tedy ano a pravda je, že v mrazu má motor bez EGR co vytopit interiér a sám je podchlazený, ikdyž budíky ukazují klamavých 90. To nemluvím o teplotě oleje, na kterou to bude mít taky velký vliv.
- Auto z principu ožít nemůže, EGR je zavřený ve velkých dávkách paliva - placebo. Náběh snad, teoreticky ano, já to nikdy nepoznal.
- podtlakový EGR je spolehlivý.

No a v neposlední řadě tím neničíš ovzduší násobným zvýšení produkce NOx tvého auta. (LOL)

Napsal: 16 led 2018, 12:53
od Source
- Zaslepený EGR mám už pár piatkov a môžem ti povedať, že motor zohrejem po 15km na prevádzkových 90 stupňov (budíky mám nakalibrované aby ukazovali presnú hodnotu a sedí mi to podľa VCDS) samozrejme olej nie, ale na olej to až taký veľký vplyv nemá.
- lepší nábeh turba je asi subjektívny názor ale ožiť to auto minimálne ožilo, kedže vždy tam ide čistý a studený vzduch čiže lepšie spalovanie.
- po zaslepení EGR auto prestala úplne dymiť pri kickdowne
- nemusím už ďalších XY rokov zhadzovať sanie pretože viem že zostave čisté na veky vekov amen.
- EGR on vs EGR off v teplote motora je asi taký rozdiel že sa mi to zohrialo asi o 2km skorej, kedže ja jazdím minimálne 70km tak mi to je jedno, lebo motor vždy pekne zoherejem
- s takými EKO kokotinami mi to je úplne jedno pretože jedno tvoje auto nezachráni celý svet, kedže továrne a neviem čo všetko produkuje X10000000 krát viac škodlivín ako tvoje auto ktoré má EGR OFF

Napsal: 16 led 2018, 15:54
od blade6591
egr sa da nastavit tak aby sa po dosiahnuti urcitej teploty vody deaktivovalo..

Napsal: 16 led 2018, 19:42
od Thopr
Tak dokáže někdo jednoznačně napsat, zda EGR OFF či ON? Já měl kdysi léto OFF, zima ON, nyní mám ON stále a sání čisté, tak nevím... :?

Napsal: 16 led 2018, 21:23
od techi
Source: - mě se s EGR on ohřívá opravdu znatelně více. U auta bez žhaviček s chladičem spalin je ten rozdíl ještě mnohem větší, tam už je EGR OFF fakt kravina.

- čistý a studený vzduch automaticky neznamená lepší spalování a už vůbec to nemá vliv na výkon. Molekul kyslíku je tam pořád více než dost na čisté spálení paliva.

- Přístup " já už to nezachráním" je komunistický, kdyby si to tak řekl každý, víme kde budeme.

Jak psal Thopr, sání moc nezarůstá, pokud není motor a turbo KO.

Prostě proč vypínat něco co funguje a nijak tě neomezuje. Získáš dvě věci, násobné zvýšení NOx a delší ohřívání.

Napsal: 19 led 2018, 14:56
od pechy-turbo
Sací komora neni problem. Klidně se ozvy ;) 728763770 (turbosport)

Napsal: 09 úno 2018, 23:12
od statix12
covece taky sem to prekopaval kvuly turbu ... zaslepil sem egr a vyhodil ten chladic ....

Napsal: 10 úno 2018, 09:25
od kawas
ma posledni okta(81kw) nemela zalepeny EGR a ohrivala se luxusne rychle oproti te kde predchozi to je fakt , nevim mozna termostat... jinak muze mit zaslepeny EGR vliv na celkovou hlucnost ? opet ta s nezaslepenym mela znatelne tissi projev ...mozna to bylo jen kus od kusu

Napsal: 13 úno 2018, 20:22
od tiff
EGR na hlučnost vliv má, motor bez EGR má vždy hrubší, takový "klapavější" zvuk.
Nejlepší je udělat vypínání EGR podle teploty.
Na studeném motoru je normálně aktivní jako v sérii a po dosažení teploty 75 stupňů se vypne a člověk má to nejlepší z obou variant :)

Napsal: 17 úno 2018, 19:06
od Vici
asi jo. pak je ideální mít i chladič spalin

Napsal: 17 úno 2018, 19:31
od Source
Pri studenom motore to na hlučnosť má vpyl ale keď je motor ohriaty tak vôbec.