
Golf 4 zadní brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já ti něco řeknu, kdysi dávno jsem od známého , který už měl tento přípravek z D koupil kopii s kterou dělám dodnes, bohužel má jednu nevýhodu, ten flák železa je z obyčejného matroše, který se ohýbá , protože váleček drží jako prase..Takže krásně provedená kopie je ojebaná matrošem..Takže poslechni ostatní a kup origo z pořádné kvality..Mě už taky štve to pořád rovnat a zase ohýbat při práci.. 

nepropadat panice...
Pokud není pitomec a zvolí na to vhodný materiál tak není o čem. Pro neznalého tohle může vypadat jako pitomost, ale kdo to umí, tak je to pro něj stejná prkotina jako sednout do auta, dojet do města do obchodu, vyndat pětikilo a koupit si to, nebo to objednat na netu. Nevidím ale význam v tom, dělat to v malým na prodej, ale udělat si to sám pro sebe proč ne? S matrošem na vybavený dílně to je opravdu prkotina.
lukafe.. Zjistit průměr brzdovýho válečku, nevíš šířku drážky a zatím nikdo neporadil, ani já ji bohužel neznám, ale jak už Ti tu někdo radil, sáhni v dílně po klíči na flexu (kdysi sem ho na to taky použil) a změř si to podle něj. Drážky v pístku jsou ve středový ose, čepy nalisuj, našroubuj nebo navař rozumně ke kraji a hotovo. Nic moc jinýho na tom k vymejšlení není.
lukafe.. Zjistit průměr brzdovýho válečku, nevíš šířku drážky a zatím nikdo neporadil, ani já ji bohužel neznám, ale jak už Ti tu někdo radil, sáhni v dílně po klíči na flexu (kdysi sem ho na to taky použil) a změř si to podle něj. Drážky v pístku jsou ve středový ose, čepy nalisuj, našroubuj nebo navař rozumně ke kraji a hotovo. Nic moc jinýho na tom k vymejšlení není.
Člověk se pořád učí.
Jojo tuhle mam taky,funguje v pohode.xshreck píše:Mě už se zaplatila https://www.mojedilna.cz/sada-pro-zatla ... ku-pl-18ks
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Pístky jsou 38 a 41 takže venkem stačí 36,obě velikosti by to mělo pobrat,ty drážky mají velkou toleranci,já si to udělal narychlo jako téčko do ruky a na něj navařil plocháč jako motýlek a do něj přímo u auta na míru flexou doladil ty dva zuby cca 5 mm takže střed 26 ale ty rozměry nebudou potřeba pokud máš flexu a 220 u auta , stačila mi flexa , svářečka a 20 minut,kdyby šly vložit fotky tak to sem dámlukafe.. píše:Takže podle té mé čmáranice, by ty navařený čepy měli být od sebe 35 mm (né střed na střed, ale vnitřní hrana na vnitřní stranu) ?
Za prvé úplně zbytečný poněvadž to jde i rukou a za druhý ta drážka tak široká není má tak 5 - 6lukafe.. píše:Tu desku bych udělal třeba z 8 mm hardoxu, to by se neohlo nikdy v životě, ani 120t ohraňovák by to nehnul
to šulda - možná dělám neco špatně,psalo to že čeká na odpověď ze serveru dieselpower
no já ani ten kotouč nemám,je to jakoby motýlek - ten plech jde kolmo na čelo toho pístku a tím že je vybroušenej ten střed tak na okraji zbyly packy,ale s tím přítlakem šroubem je to lepší,tím téčkem v ruce to jde blbě a musíš být ve formě ale jako rychlá nouzovka supr lepší než zpátky založit starý desky - poprvý mě kámoš ujistil že stačí pootáčet plus stolařská svěrka ani nevím jak se mi to povedlo ale podruhý už jsem musel svářet
Aha, už vím, jak to myslíš.. No já zase na to nespíchám, desky mám v plánu měnit, tak cca za 1-2 měsíce a chtěl bych to vyrobit univerzální, že by ty kotouče byly vyměnitelný, jak to mají ty přípravky, který se prodávají, materiál není problém, vypálit něco laserem, ohnout ohraňovákem, svařit CO2 nebo tigem, ... Tak nevím, proč mně tady pořád někdo radí, ať si to za 500 koupím, když to můžu mít zdarma minimálně ve stejné kvalitě materiálu 

Koupit ať si to jde ten kdo neumí,takových přípravků je na autě potřeba víc a všechny nejsou zdaleka tak levný,takhle už jsem ušetřil tisíce,stačí třeba kleště na hadicový spony nebo stahovák pětkovýho soukolí a x dalších- všechno náklady do 50 korun a výroba do hodiny,stačí mi akorát flexa na řezání polotovarů v metráži a céóčko tehdy za 12 tisíc který mezitím hlavně vyvařilo x blatníků a prahů kvůli kterým ostatní vyměňují celý auta ...
Naposledy upravil(a) tom hanks dne 11 led 2018, 21:31, celkem upraveno 3 x.