Felicia 1.6 MPi 55 kw- pada volnobeh
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zdar borci, řeším tu podobný problém s feldou 1,6. Motor sám chcípal, vyčistil jsem totálně zasranou škrtící klapku, teď motor nechcípá, ale má nízké otáčky (tak 400). Zkoušel jsem udělat základní nastavení dle návodu ve VIS, ale tam je postup pouze na jednotku Simons, samozřejmě že já tam mám jednotku Mag. M
. Zkoušel jsem teda postup podle Oct 1,6 která má Mag.M. ale základní nastavení pořád nejde. V bloku 4 skupina jedna mám na začátku jedničku (což značí chybu v paměti). Když přečtu chyby, je tam -základní nastavení neprovedeno. Co s tím?

Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: 07 říj 2011, 10:16
bowden plynu je úplně volnej. Kravská vůle se u mě dnes změnila ve vztek (a to jsem kliďas) musel jsem toho nechat, abych si neublížil
. Jaký je lék? Před tím to psalo snímač polohy volnoběhu-sporadicky. Po vyčištění už to tuhle chybu nepíše (klapka byla fakt zajetelená a je možné že se to kvůli nánosu nedostalo do nulové polohy). vymažu adaptační hodnoty, spustím základní nastavení a když hned dám 001 tak mi kolonka START neztmavne-tedy nejde zakliknout. Co s tím? Co může na klapce být vadné a neopravitelné? Zastavil by mě tak motorek a nebo dráha potenciometru, jinak si myslým, že by šlo vše opravit. Má někdo nějakou radu, jestli je klapka vadná a nebo stačí "úspěšně" provést základní nastavení? Díky za reakce.

Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
odpoj baterku a nech chvíli odpojednou. pak připoj a zapni klíček. nestartuj! uslyšíš klapku cvakat - nastavuje se. po chvíli mrkni vagem, jestli je tam zas ta chyba...
1,6 je hajlzlík, dělá i to, že nastavíte vagem, vypnete klíček, zapnete klíček a ono se to znova začne nastavovat samo, pokud hned nastartujete tak se nastavení nepovede...
ještě před vším vymaž adaptační hodnoty - přizpůsobení a do kanálu 0 zapsat 0
sázím ale na to že máš klapku KO - motorek - ty chcípaj u klapek siemens.
u pierburgu - ty má 1,3MPI - zas chcípaj potenciometry
1,6 je hajlzlík, dělá i to, že nastavíte vagem, vypnete klíček, zapnete klíček a ono se to znova začne nastavovat samo, pokud hned nastartujete tak se nastavení nepovede...
ještě před vším vymaž adaptační hodnoty - přizpůsobení a do kanálu 0 zapsat 0
sázím ale na to že máš klapku KO - motorek - ty chcípaj u klapek siemens.
u pierburgu - ty má 1,3MPI - zas chcípaj potenciometry
zkusím test akčních členu a uvidíme. jestli bude čas a chuŤ klapku vyndám a zkusím opravit ten motorek- taky jsem koukal, že nová klapka zase tak moc nestojí. U toho motorku bývá nejčastěji problém s přenosem proudu na uhlíkách, tak uvidím. Jaký máš fígl na vyndání motorku? Řežeš a nebo vytlačíš osičku? Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Vytlacit osicku zo zadnej stravy od konektoru. A este ten plast na ktorom su konektory motorceka prepalim hrotom pajky. On je sucastou celej plochy na ktorej je odporova draha. Inac to neide.dury2 píše:zkusím test akčních členu a uvidíme. jestli bude čas a chuŤ klapku vyndám a zkusím opravit ten motorek- taky jsem koukal, že nová klapka zase tak moc nestojí. U toho motorku bývá nejčastěji problém s přenosem proudu na uhlíkách, tak uvidím. Jaký máš fígl na vyndání motorku? Řežeš a nebo vytlačíš osičku? Díky