
Bufík Eberspacher-problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Myslíš v nádrži ? To si žije svým životem, otom že ještě dýchá mě informuje tak u každýho desátého startu jinak se tváří že tam není.
Dřív s každým otočením klíčku řádně nasálo, ale poslední dobou se mu nechce.
Jinak baterka je v autě tak ráno uvidím co na to budík.
Dřív s každým otočením klíčku řádně nasálo, ale poslední dobou se mu nechce.
Jinak baterka je v autě tak ráno uvidím co na to budík.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
A ha
Hele tak to začíná slybně,baterka je v autě a doma jsem ze zvědavosti zapnul DO od bufíku který je už cca dva týdny mrtvý a co se nestalo, normálně se spojil s topením, takže se dá předpokládat že ráno nastartuje.
Jinak baterka tam byla Varta Silver 74Ah a koupil jsem jí 8.12.2015 takže ten šmejd chcípnul stejně jako předešlá Varta, tedy po dvou letech a dvou měsích tedy krásně chvilku po skončení záruky.

Hele tak to začíná slybně,baterka je v autě a doma jsem ze zvědavosti zapnul DO od bufíku který je už cca dva týdny mrtvý a co se nestalo, normálně se spojil s topením, takže se dá předpokládat že ráno nastartuje.
Jinak baterka tam byla Varta Silver 74Ah a koupil jsem jí 8.12.2015 takže ten šmejd chcípnul stejně jako předešlá Varta, tedy po dvou letech a dvou měsích tedy krásně chvilku po skončení záruky.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
varta Bosch megamrdky. Stříbrné modré černé všecko je to stejné. Pořád nám nutil varty bošky asi z nich měl vejvar jak prase a dávaly se často. Teď se změnil dodavatel a ten zas nutí banerky. Ale chcem to nejlevnější. je rozdíl když skape baterka za 1800 nebo 3 litry. Když obě vydrží stejně. Ta levnější možná víc.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
to máš těžký když se všechno dělá v český lípě a lepí na ně jen samolepky co chtěj...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Bufík má svoje vlastní hlídání minimálního napětí. Jakmile spadne pod 10,5 V vypíná se.favo píše:No jo ale když nastartuji, tak topení běží jako by se nechumelilo.
A jak už jsem psal, po nastartování bufíku klesne napětí na baterce k 6.0 V a to mi příjde docela dost když uvážím, že bufík má jen jednu žhavičku a navíc ještě na 8V tuším.
Konečně se tvrdí, že když při startu motoru klesne napětí na baterce pod 9V tak je zralá na dobití a já baterku vždy před zimou dobíjím a jezdím denně 60 km takže o jejím dobíjení nemám pochyb, na maxíku stále vidím palubní napětí (d-dot) a kupoval jsem i nový alternátor 120A když jsem dával novou baterku.
VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
Máš recht, včera jsem se koukal na parametry bufiků a našel jsem tuto informaci.vilik píše: Bufík má svoje vlastní hlídání minimálního napětí. Jakmile spadne pod 10,5 V vypíná se.
Jinak budík dnes ráno neběžel, ale nezkoušel jsem ho přes DO, ale přes hodiny a ty jsem ještě nikdy nezkoušel takže kdo ví zda fungují.
Po manuálním zapnutí běžel.
Nová baterka je znát, takhle rychle se mi startér dlouho netočil. I motor naskočil snadněji.
Jen budu muset mrknout na žhaviče, pořád trochu kuckal, ale nebylo to tak zlý jako včera.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tak bufík mě má v paži. Zapnu ho přes DO a bufík naběhne, čerpadlo začne pumpovat, bufík začne hučet jak piliňák a jakmile se rozjede tak zase pomalu zhasne. Připojím tedy diagnostiku a světe div se žádný chyby. Zapnu jej tedy manuálně a situace se opakuje jak přes kopírák.
Proč ale běží s nastartovaným motorem mi hlava nebere.
Chtěl jsem se podívat na měřený hodnoty abych zjistil který čidlo vykazuje nesmysly a tam jsem se už s diagnostikou nedostal.
Neměl jsem na to náladu, zabalil jsem to a šel domů, však zítra je taky den.
Proč ale běží s nastartovaným motorem mi hlava nebere.
Chtěl jsem se podívat na měřený hodnoty abych zjistil který čidlo vykazuje nesmysly a tam jsem se už s diagnostikou nedostal.
Neměl jsem na to náladu, zabalil jsem to a šel domů, však zítra je taky den.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi