Bufík Eberspacher-problém

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kdyžtak pak vyměníš ještě čerpadlo.. :-D možná i mám
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Myslíš v nádrži ? To si žije svým životem, otom že ještě dýchá mě informuje tak u každýho desátého startu jinak se tváří že tam není.
Dřív s každým otočením klíčku řádně nasálo, ale poslední dobou se mu nechce.
Jinak baterka je v autě tak ráno uvidím co na to budík.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

vodni k bufiku
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

smaž a hlídej chyby
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

A ha :D
Hele tak to začíná slybně,baterka je v autě a doma jsem ze zvědavosti zapnul DO od bufíku který je už cca dva týdny mrtvý a co se nestalo, normálně se spojil s topením, takže se dá předpokládat že ráno nastartuje.
Jinak baterka tam byla Varta Silver 74Ah a koupil jsem jí 8.12.2015 takže ten šmejd chcípnul stejně jako předešlá Varta, tedy po dvou letech a dvou měsích tedy krásně chvilku po skončení záruky.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jj je naprogramovaná (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Taky mě to napadlo, protože poslední dobou na náhody nevěřím, když vidím co se mi pořád děje. :D
A ve feldě vydržela plus mínus stejně a to s ní nejezdím.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3766
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

varta Bosch megamrdky. Stříbrné modré černé všecko je to stejné. Pořád nám nutil varty bošky asi z nich měl vejvar jak prase a dávaly se často. Teď se změnil dodavatel a ten zas nutí banerky. Ale chcem to nejlevnější. je rozdíl když skape baterka za 1800 nebo 3 litry. Když obě vydrží stejně. Ta levnější možná víc.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

to máš těžký když se všechno dělá v český lípě a lepí na ně jen samolepky co chtěj...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tak důležitý je, že zákazník má pocit že si může vybrat. :D
Tu katastrofální kvalitu bych pochopil kdyby to dělali v Polsku nebo v Číně, ale celkem mě mrzí že se pod něco takového podepíše Česká firma.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od vilik »

favo píše:No jo ale když nastartuji, tak topení běží jako by se nechumelilo.
A jak už jsem psal, po nastartování bufíku klesne napětí na baterce k 6.0 V a to mi příjde docela dost když uvážím, že bufík má jen jednu žhavičku a navíc ještě na 8V tuším.
Konečně se tvrdí, že když při startu motoru klesne napětí na baterce pod 9V tak je zralá na dobití a já baterku vždy před zimou dobíjím a jezdím denně 60 km takže o jejím dobíjení nemám pochyb, na maxíku stále vidím palubní napětí (d-dot) a kupoval jsem i nový alternátor 120A když jsem dával novou baterku.
Bufík má svoje vlastní hlídání minimálního napětí. Jakmile spadne pod 10,5 V vypíná se.
VW Sharan
1.9 TDI PD
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3766
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Důležité je že zákazník je zblblý tím že si koupil něco lepšího,přece za ty prachy nemůže být šméčko a přitom je to megamrdka a ještě větší jak nějaký noname.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7575
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

mě se celkem líbí Yuasa. jednu mám od podzimu 2011 a pořád dobrý ☺
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

vilik píše: Bufík má svoje vlastní hlídání minimálního napětí. Jakmile spadne pod 10,5 V vypíná se.
Máš recht, včera jsem se koukal na parametry bufiků a našel jsem tuto informaci.
Jinak budík dnes ráno neběžel, ale nezkoušel jsem ho přes DO, ale přes hodiny a ty jsem ještě nikdy nezkoušel takže kdo ví zda fungují.
Po manuálním zapnutí běžel.
Nová baterka je znát, takhle rychle se mi startér dlouho netočil. I motor naskočil snadněji.
Jen budu muset mrknout na žhaviče, pořád trochu kuckal, ale nebylo to tak zlý jako včera.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tak bufík mě má v paži. Zapnu ho přes DO a bufík naběhne, čerpadlo začne pumpovat, bufík začne hučet jak piliňák a jakmile se rozjede tak zase pomalu zhasne. Připojím tedy diagnostiku a světe div se žádný chyby. Zapnu jej tedy manuálně a situace se opakuje jak přes kopírák.
Proč ale běží s nastartovaným motorem mi hlava nebere.
Chtěl jsem se podívat na měřený hodnoty abych zjistil který čidlo vykazuje nesmysly a tam jsem se už s diagnostikou nedostal.
Neměl jsem na to náladu, zabalil jsem to a šel domů, však zítra je taky den.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“