Stránka 2 z 3

Napsal: 07 bře 2018, 16:28
od zizuzidan
Jde

Napsal: 07 bře 2018, 16:51
od octaviask
ano vidis tam pocet zapisov :)

Napsal: 07 bře 2018, 16:59
od UchoTD
aj datum.

Napsal: 07 bře 2018, 18:41
od Marek001
Nespadá tento typ náhodou pod dieselgate? Skús si preveriť podľa VIN ale zas na druhej strane by ťa mali o tomto informovať a vyžiadať súhlas na update sw

Napsal: 07 bře 2018, 20:28
od uiqjirka
Pokud vozidlo spada pod dieselgate, samovolne Vam ho neprehraji, importer potrebuje podpis zakaznika, ze s akci souhlasi. Takze scifi, ze Vam to prehraji bez upozorneni, jsou nesmyslne. Tohle není Německo.

Napsal: 07 bře 2018, 23:59
od zizuzidan
Tenhle motor pod dieselgate nespadá.

Napsal: 08 bře 2018, 08:41
od maras
ne,tento motor opravdu do dieselgate nespadá, to jsem si prověřoval, když jsem auto kupoval motor má kod CKFC. Spíš z toho mám ten pocit, že se chlapcům z origo škoda servisu dostala pod ruky octa s chycenou spojkou, nebo si zákazník s autem v záruce(nebo bez-to je jedno) stěžoval na chování spojky a zrovna měli po ruce stejný auto(to moje) tak to prostě prohodili jak mají ve zvyku, nebyl by to první případ, hold některé servisy škoda stojí za to.

Napsal: 08 bře 2018, 09:42
od NOVON
maras: V tom případě by to bylo poznat na otlačených šroubech od nářadí..na spoji motor/prevodovka,poloosách,mozná napravnice..Chce to omrknout než to znovu "zajde".

Napsal: 08 bře 2018, 09:47
od maras
NOVON: nooo to není špatnej postřeh, díky, po práci zajedu do garáže na rampu, sundám dekl a mrknu na to a jestli to tak bude tak jim tam udělám peklo. Jen že jak je znám tak i kdybych na těch šroubech něco našel tak řeknou:pane ale to už jste tam měl, nebo něco podobnýho oni jsou h....y

Napsal: 08 bře 2018, 20:10
od Huml
prohodit spojku není jak vyměnit žárovku, dost silně o tom pochybuju, že by toto někdo podstupoval a zvlášť v autorizáku

Napsal: 08 bře 2018, 20:16
od roman1648
Taky se mi nezdá kor že by s tím carovali z auta na auto
Právě za reklamace se fakturuje na SA a pak dále na dodavatele v případě jeho činy a to se musí všechno dokladovat

Napsal: 14 bře 2018, 12:04
od maras
HUML: Asi máš pravdu, na šrouby jsme se díval a nevypadá, že by na ně někdo chytal. Jen mě nejde do hlavy, že spojka zabírala před servisem pěkně plynule a hlavně hned od spodku a z ničeho nic, po servise zabírá v druhé polovině a někdy až u konce. Snažím se to sledovat a opravdu se mění i bod záběru spojky-nejdřív jsem si říkal, že jsem z toho už blbej a že se mi to zdá, ale opravdu, když je motor téměř zahřátej-teplota oleje 78 tak to zabírá v druhé polovině a když je zahřátej úplně-teplota oleje 89-94 tak skoro u konce a to mi hlava fakt nebere.

Napsal: 14 bře 2018, 12:12
od octaviask
občas sa to proste moze stat :) ...možno valček?

Napsal: 14 bře 2018, 20:16
od Huml
to bych si tipnul spíš něco na přítlačáku, jak to to má ten samostav, ten by měl držet záběr po celou dobu stejně

Napsal: 16 bře 2018, 12:33
od maras
Huml: no možné to je, že něco s přítlačákem, ale je možný aby auto bylo furt v pohodě a zrovna, po servisu to začalo, taková náhoda, nebo je možný že něco kolem delali (TPI, svolávačka) byly ticho po pěšině a něco zadrbali? Díky.