Stránka 2 z 3

Napsal: 19 bře 2018, 09:13
od roman1648
Protocena vrtulka na hridelce

Napsal: 19 bře 2018, 09:55
od miko09
skontrolujem . dám vedieť .

Napsal: 19 bře 2018, 18:48
od Rolan
Řekl bych, že pokud ti to tlakuje, aniž by byl motor přehřátý, tak je něco s hlavou, nebo se nepovedla výměna těsnění. Kdyby bylo špatné těsnění pod vložkami, tak by šla voda do klikové skříně, ale netlakovalo by to?
Jakým postupem jsi utahoval hlavu?

Napsal: 19 bře 2018, 19:44
od miko09
Hadice som skúšal nie sú tvrdé.
1 . 20 Nm
2 . 120°
3 . 120°
Samozrejme skrutky do slimáka.

Napsal: 20 bře 2018, 19:26
od Rolan
Jestli si dobře vzpomínám, tak pro hliníkovej blok to mělo bejt na moment a potom jenom jednou dotáhnout něco přes 200°. Ale jistej si tím nejsem.

Napsal: 20 bře 2018, 20:10
od roman1648
To je úplně jedno...kdybys to dotahnul od oka ca. všechny stejně tak se stane prd...
Kalibruje někdo mimo fabriky podléhající ISO momenták? Já myslím že 99 procent lidí ne...

Napsal: 20 bře 2018, 20:28
od geo
Blbá otázka odvzdušnil to někdo?

Napsal: 21 bře 2018, 16:07
od Ferrari1980
Nepochopil som, ako sa to presne prejavuje, ale švagor mal problém s týmto motorom v Xsare, menil termostat, tesnenie pod hlavou (zrovnaná hlava), elektriku vetrákov...a čo bola nakoniec príčina - úplná banalita - vadné víčko chladiča...

Napsal: 21 bře 2018, 19:39
od jericho-3
https://auto.bazos.cz/inzerat/85456569/ ... ru-KFW.php

Taky řešení, ale tyhle motory problémy moc netrpěly, byly spolehlivé a opravovaly se dobře...

Napsal: 21 bře 2018, 22:42
od Tomas.cz
Tyhle motory vůbec ve výrobním programu vydrželi straaašně dlouho, máme Peugeota Bipper 1.4-54kw KFT-TU3A což je vlastně poslední evoluce těchto motorů z roku 2013 :)

Napsal: 22 bře 2018, 09:32
od Marek001
Ak je to ešte aktuálne, v prvom rade by som sa ešte raz zameral na odvzdušnenie – termostat je obyčajný alebo už ten s elektrickým príhrevom? Potom si musíš byť na 100% istý cirkuláciou vody, z tej tenkej hadičky čo ide do nádržky prúdi kvapalina? Hadice netvrdnú? Plus kontrola víčka ako ti písali. Potom ešte raz obhliadni staré tesnenie to môže tiež čosi napovedať. Ešte sa mi na tomto motore nestalo že by bola utopená vložka, ale ktovie ako dlho s tým predtým jazdili a koľkokrát to poprehrievali.

Napsal: 22 bře 2018, 09:50
od jericho-3
Je to jak píšeš, voda se musí vracet, ale nepamatuji, že by/ pokud se tam nalilo vody tolik, kolik tam musí být/že by byl problém s odvzdušněním , ale může být jak píšeš něco přicpáno nebo dobrý indikátor je i topení, pokud to topí jen na volnoběh a po přídání to chladne, něco se děje, hlavně pokud to dřív topilo. Protože často začne někdo voda unikat, koupí se přípravek na utěsnění, dá se ho tam moc, on ucpe malé průřezy, pak nastoupí mechán na výměnu těsnění a může se z toho zbláznit.. A pokud tam třeba pod termostatem vykukuje červená sračka, tak moderní v české kotlině, měl bych se na pozoru... :)
P.S. A chladič je teplý po celé jeho ploše?

Napsal: 28 bře 2018, 07:50
od miko09
Marek001 píše:Ak je to ešte aktuálne, v prvom rade by som sa ešte raz zameral na odvzdušnenie – termostat je obyčajný alebo už ten s elektrickým príhrevom? Potom si musíš byť na 100% istý cirkuláciou vody, z tej tenkej hadičky čo ide do nádržky prúdi kvapalina? Hadice netvrdnú? Plus kontrola víčka ako ti písali. Potom ešte raz obhliadni staré tesnenie to môže tiež čosi napovedať. Ešte sa mi na tomto motore nestalo že by bola utopená vložka, ale ktovie ako dlho s tým predtým jazdili a koľkokrát to poprehrievali.
tak som tu . vodná pumpa , kontrola OK . véčko nádržky nové. chladič nový - zohriaty po celom obvode. odvzdušnenie poriadne - kúrenie + teleso termostatu . kúri to vynikajúco .
prejav motora - pokiaľ je auto naštartované a stojí na mieste je všetko OK.teplotu drží na 89-90C. sadnem do auta vybehnem na cestu 1 triedy začnem ho naháňať na 90km/h a teplota vyrastie na 110C uberiem plyn - brzdím motorom cca 100m a teplota klesne na 90C . no teraz budem postupovať tak že demontujem hlavu a ide na otlak ovanie . potom sa ozvem ako to dopadlo. :o

Napsal: 28 bře 2018, 16:49
od jericho-3
Já bych s tím počkal, pokud by hlava byla prasklá a plyny by šly do chladicí soustavy, tak by to netopilo..Tohle vypadá buď opravdu na protočenou vrtulku-ale tu jsi kontroloval , nebo na snížený průchod kapaliny. Máš thermostat s prdelkou/talířek na konci/ nebo ne? Teď si to nevybavuji...Pokud ano, je možné ,že prdelka nedovírá a teplá voda jde zpět do hlavy..Vyndal bych termostat a zkusil to bez něho , za to nic nedáš...Není nic horšího než ZBYTEČNÁ PRÁCE... :)

Napsal: 28 bře 2018, 19:22
od miko09
Skúsim vybrať termostat. Za to nič nedá. Potom sa ozvem.