Stránka 2 z 2
Napsal: 17 dub 2018, 21:16
od martas112
210 tis vše origo
Napsal: 17 dub 2018, 21:24
od turbo kamna power
to buď klidnej

já mám na stejným motoru aktuálně 260 tis. km a taky vše origo, jen měněný EGR, a z výfuku by se dalo jíst, jak je čistý
dodržuju jen základní věci - do nafty přidávám VIF, nechávám dokončovat regenerace a nejezdím jak důchodce, ale snažím se využívat plných 77kw skromného výkonu

Napsal: 17 dub 2018, 21:28
od martas112
jak poznáš regeneraci mě nic nesvítí ani neupozornuje.Dále tankuju vervu + vif
ale je pravda že to tak nevytáčím nemám moc kde a když se dostanu na dálnici tak ji očadím ale to je tak jednou měsíčně.
Napsal: 17 dub 2018, 21:38
od turbo kamna power
za jízdy regeneraci skoro nepoznáš, na volnoběh to ale zjistíš hned - otáčky zvýšené na 1000ot/min a smrad

v zimě to jde poznat i za jízdy snadno, když máš zaplé topení - začne to topit jako čert a za chvíli máš saunu

Napsal: 18 dub 2018, 22:15
od Ladas
Klidně to vytluč Všechno vypni a pak sem napiš kolik tě stála oprava resp . uvedení do původního stavu protože tě vyhodili z emisí a nikdo se nenechá uplatit kvůli tomu ze máš pocit ze je něco špatně každý sveho štěstí strůjce. ..
Napsal: 19 dub 2018, 06:15
od slovacek.milos
[quote="martas112"]
taky si myslím že máš problémy s egrem,
Napsal: 19 dub 2018, 14:35
od dury2
Kdyby to naopsal někdo jiný, tak mu s klidem řeknu, že je blbec a vůbec netuší, proč se DPF do aut s vysokotlatkým systémem vstřikování paliva dáva!!!