Problém Yeti TDI 81kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Mozno troška mimo temy, ale tiez sa to tyka EGR na CFFB.
Budem menit za novy original, nie ze by bol samotny EGR zly, ale je poskodena hriadel prepinacej klapky chladica. Unikaju tade spaliny v takom mnozstve ze mam opalenu tepelnu izolaciu poloosi.
Je pri vymene nutna aktualizacia RJ? Budem menit CF za DQ.
Viem ze v else je popisany update, ale ci niekto nemenil doma a spravil len zakladne nastavenie.
Dakujem
Budem menit za novy original, nie ze by bol samotny EGR zly, ale je poskodena hriadel prepinacej klapky chladica. Unikaju tade spaliny v takom mnozstve ze mam opalenu tepelnu izolaciu poloosi.
Je pri vymene nutna aktualizacia RJ? Budem menit CF za DQ.
Viem ze v else je popisany update, ale ci niekto nemenil doma a spravil len zakladne nastavenie.
Dakujem
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5059
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 711
- Registrován: 23 led 2006, 19:36
Celá oprava šla na Škodovku. Takže vše nové a v záruce. A 20000,- za výměnu v neautorizaku......to je docela darda, když ve značkovým servisu chcou za výměnu kolem 15000,- vč. Orig. dílu a zaruky.
Jinak pro všechny.......každej autorizak má jiný ceny. Je potřeba najít takovej,kterej je slušnej.
Takže dieselgate není zrovna špatná věc.
Jinak pro všechny.......každej autorizak má jiný ceny. Je potřeba najít takovej,kterej je slušnej.
Takže dieselgate není zrovna špatná věc.

Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 
