Stránka 2 z 3
Napsal: 13 kvě 2018, 19:11
od Petr K.
Ono se to totiž chová jakoby byla na potrubí motorová brzda a ta byla přivřená,to taky rychle klesá z otáček,ale tohle brzdu nemá,jen mě napadlo jestli to nedělá regulace na turbu,že jsou lopatky moc zavřený,ta závada tam skočí vždy zhruba v těhle otáčkách.
Napsal: 14 kvě 2018, 05:31
od Rayx
Přicpaný KAT nebo DPF a nebo přicpaný sání ... Jak dlouho je tam filtr vzduchu?
Napsal: 14 kvě 2018, 06:39
od Petr K.
Filtr je tam cca měsíc,ten sem měnil teď s olejema,ten KAT taky přicpanej nebude,ten se taky měnil a tohle to auto dělá co ho mám a to je cca 2,5 roku.
Dělala se i repase turba a to se mi nelíbí,blbě to reguluje,vytočíš motor do nějaký hranice kde by se měli lopatky pootočit a ono nic a najednou to povolí a vypálí to dopředu,když vyndáš podtlakovou hadičku z baňky,tak to jede uplně suprově,i ty otáčky padají pomalu,ale ve třech tisících to hodí do nouze pro nedostatečný tlak na turbu.Proto mě napadlo to turbo.
Ono je to s tím motorem u mě dost složitý,dělal to nějakej matla a dal dohromady co měl poruce,ale to je na moc dlouhý povídání.
Ono je to sice BLS,ale nikdo neví co je to za blok,z jakýho vozu,ale všechny důležitý věci jako je vačka,klapka,EGR a podobně jsou správný.
To byl totiž jeden z motorů,kterýmu vyběhla ojnice blokem ven a ten co to dával dohromady,vzal první motor a dal ho tam,spoustu věcí přendal z BLSka ale něco taky ne,a to jsem dodal já a hledám jestli tam ještě neni něco špatně,co by mohlo způsobovat to co sem tu psal.
Napsal: 14 kvě 2018, 19:04
od Petr K.
tak LOG sem zmršil,dal sem blbě kanál a všiml sem si toho až doma,tak dám zítra
Napsal: 15 kvě 2018, 16:04
od Petr K.
Chlapy jakej je rozdíl v turbu když má stejný číslo ale na konci je jiný písmeno a přitom patří do motoru s kódem BLS
Napsal: 16 kvě 2018, 05:59
od Rayx
Ani nenapíšeš číslo a chceš odpověď ... Nemusí být žádný rozdíl, ale taky to může být pro jiný motor. Asi sis to prověřoval, tak půjde jen o novou revizi, díl s nějakou drobnou změnou vůči předchozí verzi.
ETKA říká pro VIN do
1Z-7A152839
1Z-7B154380
1Z-72163818
1Z-78035299
patří nové 03G253019K nebo výměnný díl 03G253019KX
pro VIN od
1Z-7A152840
1Z-7B154381
1Z-72163819
1Z-78035300
patří nové 03G253014M nebo výměnný díl 03G253014MX
Napsal: 16 kvě 2018, 06:07
od geo
Proč si nepujčíš zase tu váhu na test?V upřesnění máš napsanou hodnotu váhy při chybě schválně co je na ni divnýho.
Napsal: 16 kvě 2018, 06:44
od Petr K.
Rayx píše:Ani nenapíšeš číslo a chceš odpověď ... Nemusí být žádný rozdíl, ale taky to může být pro jiný motor. Asi sis to prověřoval, tak půjde jen o novou revizi, díl s nějakou drobnou změnou vůči předchozí verzi.
ETKA říká pro VIN do
1Z-7A152839
1Z-7B154380
1Z-72163818
1Z-78035299
patří nové 03G253019K nebo výměnný díl 03G253019KX
pro VIN od
1Z-7A152840
1Z-7B154381
1Z-72163819
1Z-78035300
patří nové 03G253014M nebo výměnný díl 03G253014MX
Já jsem hledal turbo podle WIN a tam mi to vyhazovalo číslo dílu 03G 253 014 D nebo 03G 253 014 DX,to jsou turba pro Roomstra nebo Fabii.
Pro Oktu mi to psalo číslo 03G 253 014 M,hledal jsem pro motory BLS,tak mě zajímalo jestli jdou zaměnit nebo se v něčem liší,jedna skupina říká že nejde do Roomstra z Okty a druhá že to nevadí,hlavně aby to bylo do BLS
Napsal: 16 kvě 2018, 06:47
od Petr K.
geo píše:Proč si nepujčíš zase tu váhu na test?V upřesnění máš napsanou hodnotu váhy při chybě schválně co je na ni divnýho.
Teď sem tě nějak nepochopil s tím upřesněním.
On tu váhu dal už do auta,měl jí čirou náhodou novou,proto sem sí jí mohl zrovna půjčit,udělal sem chybu,že sem na ní neudělal LOG
Napsal: 16 kvě 2018, 06:54
od Rayx
Jde o tohle, záznam stavu, kdy byla chyba zapsána.
Freeze Frame:
RPM: 1785 /min
Speed: 61.0 km/h
Temperature: 42.3°C
Absolute Pres.: 1122.0 mbar
Mass Flow: 24.18 g/s
(no units): 1.22
Temperature: 87.3°C
Readiness: 1 1 0 0 1
Napsal: 16 kvě 2018, 06:58
od Petr K.
Ok rozumím,no divnýho na tom neni nic,já se nedivím tomu,že vyskočila chyba,já jen hledám proč vyskakuje
Napsal: 16 kvě 2018, 07:05
od Petr K.
Pokud nebude večer lejt,zkusím udělat jinej log,ten co sem dělal předevčírem sem zmršil,ale koukal sem na ty hodnoty a váha dává 850mg až někde u 2800ot a koukal sem že turbo tlačilo na skoro 2,6 bar
Napsal: 16 kvě 2018, 07:20
od Rayx
03G-906-021-BLS.LBL
003,0,Abgasrückführung
003,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 770...870 U/min\nSollwert (Volllast): 2800...3200 U/min
003,2,Abgasrückführung,(Sollwert),Sollwert (Leerlauf): 200.0...280.0 mg/Hub\nSollwert (Volllast): 750.0...1300.0 mg/Hub
003,3,Abgasrückführung,(Istwert),Sollwert (Leerlauf): 180.0...300.0 mg/Hub\nSollwert (Volllast): 800.0...1200.0 mg/Hub
003,4,Ansteuerung,Abgasrückführung,Sollwert (Leerlauf): 20.0...90.0 %\nSollwert (Volllast): 90.0...100.0 %
011,0,Ladedruckregelung
011,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 770...870 U/min\nSollwert (Volllast): 2800...3200 U/min
011,2,Ladedruck,(Sollwert),Sollwert (Leerlauf): 900.0...1150.0 mbar\nSollwert (Volllast): 1900.0...2200.0 mbar
011,3,Ladedruck,(Istwert),Sollwert (Leerlauf): 900.0...1150.0 mbar\nSollwert (Volllast): 1850.0...2400.0 mbar
011,4,Ansteuerung,Ladedruckregelung,Sollwert (Leerlauf): 40.0...90.0 %\nSollwert (Volllast): 20.0...80.0 %
010,0,Luftgrössen
010,1,Luftmasse,(Istwert),Sollwert (Leerlauf): 180.0...300.0 mg/Hub\nSollwert (Volllast): 800.0...1300.0 mg/Hub
010,2,Luftdruck,,Sollwert: 900.0...1100.0 mbar
010,3,Ladedruck,(Istwert),Sollwert (Leerlauf): 900.0...1150.0 mbar\nSollwert (Volllast): 1850.0...2400.0 mbar
010,4,Gaspedalstellung,,Sollwert (Leerlauf): 0.0 %\nSollwert (Volllast): 99.0...100.0 %
Napsal: 16 kvě 2018, 08:57
od Petr K.
Ta váha by teda byla ok,ale to turbo lehce přefukuje,jestli tomu dobře rozumím
I když ta špička toho turba je někde na 2200 ot.
Napsal: 16 kvě 2018, 09:20
od Rayx
Jde o to, na co poukázal geo, ta váha v momentě zápisu chyby píše
Mass Flow: 24.18 g/s (g/Hub=g/Stroke=g/zdvih)
a když to porovnáš s tím, jaký má dávat hodnoty, v mg, tak je to dost mimo ...