Napsal: 23 čer 2020, 15:22
Takže logicky vzato vadný měřič teploty motoru ? Vadný teploměr chladicí kapaliny ? Teplota výfukových plynů emise do dílny ? Netuším ale žhavičkam buď nefunguje relé a nebo je rozbitý právě nějaký to teplotní čidlo, které pořád nutí jednotku přihřívat, i když je teplota okolí třeba 30°. A na čidle je -20° proto je potřeba naftu přihřívatKendys_TDI píše:Relé žhaviček ? lišta žhaviček ? připojení ? funkčnost ?
Podle mě relé žhaví dlouho nechce vypnout příhřev ani v létě. Po startu s teplým motorem tam vzniká takový tepelný přebytek, že jednotka neví najednou co s tím: Snaží se omezit přísun nafty; zastavit přísun čerstvého vzduchu před EGR ventilem; AGR ventil plně otevřen ve snaze snížit přisáváním sraček z výfuku teplotu ve spalovacím prostoru, přitom turbo také omezí přívod nasávání na minimum, protože kyslík je to poslední, co v tu chvíli motor potřebuje. Turbo padne do nouzáku a vezme s sebou všechny ostatní členy.
Nevypnulo žhavení, relátko se natolik přehřálo během těch 1-5 ujetých km, že došlo ke zkratu a jelikož ŘJ netušila jak snížit teplotu ve válcích, tak vyhodila pro jistotu všechno co s tím souviselo. Až na ten AGR = ten musel foukat do poslední chvíle a přesto zbytečně a k ničemu.
Proměř relátko žhaviček, zkontroluj napájení k žhavicí liště, kontakty v liště a samotný svíčky. Teď je leto, jde o hovno, zkus žhavení odpojit, jestli to pomůže....
Takže logicky sme došli k tomu, že máš vadný čidlo teploty paliva. Tudíž se potom vypne i přívod paliva, protože by se zaplavil motor, jak by všechno šlo do spalování a nic zpátky do nádrže