Stránka 2 z 2
Napsal: 05 lis 2018, 06:40
od martinsidlo
M@ty píše:Když dáš odlučovač na odvětrání bloku tak tě nebude trápit olej prolínající okolo EGRu nebo IC.
Ale netěsnost systému neodstraníš.
Napsal: 05 lis 2018, 08:08
od Rayx
dury2 píše:
Jakou sadu máš na mysli
Někde jsem na ní narazil při brouzdání na netu, proto jsem to začal rozebírat.
Hm, tak to ale nebyla pro Tvůj motor

Napsal: 08 lis 2018, 22:55
od M@ty
martinsidlo píše:
Ale netěsnost systému neodstraníš.
Nebude třeba poněvadž v sání žádný olej nebude. A pokud ano tak jedině z turba.
Napsal: 09 lis 2018, 06:38
od martinsidlo
A vzduch?
Napsal: 11 lis 2018, 15:27
od M@ty
Myslíš že ta netěsnost bude taková aby se ztrácel tlak v sání? To bych spíš šel po těsnění hadic.
Napsal: 12 lis 2018, 06:36
od martinsidlo
Bude to tam těsnit nebo nebude? S olejem to vidíš tu netěsnost. Neotvírej kapotu a taky to nevidíš.
Napsal: 14 lis 2018, 14:51
od M@ty
Ale no tak... Kažky spoj včetně spodku IC je skoro u všech aut zblitej olejem prolínajícím ze sání. Hold ta těsnost není 100%. Nemyslím si že pokud je EGR jen mastný že musím hnedle stahovat kalhoty a běžet kupovat nový který bude stejně hned znovu od oleje. Ta hřífel není nijak extra těsněná.
Jen jsem napsal osobní zkušenost s vyvedením odvětrání bloku motoru do odlučovače a zlikvidováním jakýchkoliv sebemenších náznaků prolínání oleje ze sání. Vyvézt vedení odvětrání mimo sání je možné pochopitelně i bez odlučovače a efekt bude stejný.
Napsal: 15 lis 2018, 14:02
od martinsidlo
Hřídelka EGRu má simering. Jde přetěsnit bez potíží.
Jestli ty máš zeblité sání,já ne a mám 630tis.km