problém s dlouhým držákem olejového filtru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

nevím jak jsi přišel na to že je tam filtr se spodní montáží...nejsou to ty motory,když píšu že jsem původní prodal a žee ten ARL je v autě...je tam ten originál co tam má být ale je prostě dlouhej oproti tomu druhýmu typu a jde to do chladičový stěny...takže tady foto ještě to jak vypadá krátkej a jak dlouhej...Obrázek
Obrázek
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Re: problém s dlouhým držákem olejového filtru

Příspěvek od Rayx »

vanplus1 píše:ahoj,napadá někoho jak vyřešit problém s dlouhým olejovým filtrem? konkrétně jde o to že jsem do T5 dal motor ARL a filtr překáží chladičům,auto je už rok a půl odstavený a nikdo si neví rady :(
Přehlídl jsem název topicu a četl pořádně jen první příspěvek ... Podle všeho neřešitelný bez jinýho bloku.
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

tak to si myslím taky,takže bych potřeboval najít někoho kdo ví do kterýho bloku by to pasovalao anebo přeložil odkaz výše,kde to maník vyřešil...
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Podľa mňa by najlepšie riešenie bolo preskladať to do originál bloku ktorý máš aj zapísaný v papieroch, aspoň s tým nebude na STK problém, kedže kód motora bude rovnaký. to že všetko vnútro je iné asi nikto nezistí

Samozrejme nie som si istý či to pasuje, to už iní musia povedať
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

technickou neřeším na to mám lidi (a krom toho to lze i legálně-výmazem typu motoru z důvodu koroze) spíš potřebuju poradit do jakejch bloků to jde,mám známýho co má vrakoviště takže mi dá jakejkoliv budu chtít...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9178
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Když ti tu desku udělá podle filtru co tam patří a výstup a vstup pustí svrtanim tam co to patří tak nemusíš nic řešit výměník voda olej lze dat také na bok pod kovovou plechovku filtru. Měl jsem to tak kdysi udělaný na sharanu 1 kde jsem honil výkon do aleluja též predelanim na PD motoru a ještě kvůli většímu chladiči vody, intercooleru,přídavnýmu chladiči oleje, předělání předku na Sharan 2 se mi to tam taky nevlezlo.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

vnútornosti z ARL dáš do hociakého PD bloku.
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

víš to 100% ? mám tam rozebranou fabii sdi motor ASY tak do toho by to šlo jo?
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

hansdob píše:Když ti tu desku udělá podle filtru co tam patří a výstup a vstup pustí svrtanim tam co to patří tak nemusíš nic řešit výměník voda olej lze dat také na bok pod kovovou plechovku filtru. Měl jsem to tak kdysi udělaný na sharanu 1 kde jsem honil výkon do aleluja též predelanim na PD motoru a ještě kvůli většímu chladiči vody, intercooleru,přídavnýmu chladiči oleje, předělání předku na Sharan 2 se mi to tam taky nevlezlo.




no jo ale ten krátkej filtr má 5 kanálů a ten dlouhej 4 nebo naopak,ted přesně nevim,tak jak vědět který propojit?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

vanplus1 píše:víš to 100% ? mám tam rozebranou fabii sdi motor ASY tak do toho by to šlo jo?
SDI som neriešil :roll: (LOL) , do toho to pravdepodobne nedáš (podla katalógu iné hlavné ložiská kľuky).

pohľadal by som ten ASZ blok s malým obalom filtra. Poprípade iný kde je malý obal filtra, neviem teraz kde všade ho dávali.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

vadí to přímo chladičům, nebo jen sahaře? Jestli by nebylo nejjednoduší saharu vyhodit a místo ní dát tlačný ventilátory před chladiče.

Přeskládat do jinýho bloku to jde, ale samozřejmě ten motor nejlépe funguje složený z fabriky zaběhaný ve svém bloku :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

adrian_B píše:
vanplus1 píše:víš to 100% ? mám tam rozebranou fabii sdi motor ASY tak do toho by to šlo jo?
SDI som neriešil :roll: (LOL) , do toho to pravdepodobne nedáš (podla katalógu iné hlavné ložiská kľuky).

pohľadal by som ten ASZ blok s malým obalom filtra. Poprípade iný kde je malý obal filtra, neviem teraz kde všade ho dávali.


který bloky maj krátkej filtr to zas vim já,zjistil jsem to v etce podle těsnění příruby...sdi má právě taky krátkej ale už nepoznám jestli to tam půjde nebo ne...takže to musí bejt motor s turbem ?
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

turbo kamna power píše:vadí to přímo chladičům, nebo jen sahaře? Jestli by nebylo nejjednoduší saharu vyhodit a místo ní dát tlačný ventilátory před chladiče.

Přeskládat do jinýho bloku to jde, ale samozřejmě ten motor nejlépe funguje složený z fabriky zaběhaný ve svém bloku :)


vadí to sahaře,sahary tam snad ani bejt nemusej,mám to auto 7 let a sahara se nikdy nesepla :-D ale mám pocit že i kdyby se vyndala sahara bude to od toho chladiče snad milimetr,ne li v něm....pak zase otázka jak vyměnit potom fitr když ten držák je šikmo dopředu?
calibrator
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 28 pro 2010, 01:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ba - SK

Příspěvek od calibrator »

mam v G4 motor asz s fabie rs , a ma kratky filter ..
vanplus1
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 24 zář 2018, 18:02
Odpovědi: 0
Bydliště: praha5

Příspěvek od vanplus1 »

calibrator píše:mam v G4 motor asz s fabie rs , a ma kratky filter ..

jj to vím,ale jestli to do něj pujde přeskládat,a taky má jinak čidlo otáček kliky ale to se dá přefrézovat...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“