Stránka 2 z 3
Napsal: 13 lis 2018, 10:15
od vanplus1
nevím jak jsi přišel na to že je tam filtr se spodní montáží...nejsou to ty motory,když píšu že jsem původní prodal a žee ten ARL je v autě...je tam ten originál co tam má být ale je prostě dlouhej oproti tomu druhýmu typu a jde to do chladičový stěny...takže tady foto ještě to jak vypadá krátkej a jak dlouhej...

Re: problém s dlouhým držákem olejového filtru
Napsal: 13 lis 2018, 11:01
od Rayx
vanplus1 píše:ahoj,napadá někoho
jak vyřešit problém s dlouhým olejovým filtrem? konkrétně jde o to že jsem do T5 dal motor ARL a filtr překáží chladičům,auto je už rok a půl odstavený a nikdo si neví rady

Přehlídl jsem název topicu a četl pořádně jen první příspěvek ... Podle všeho neřešitelný bez jinýho bloku.
Napsal: 13 lis 2018, 11:03
od vanplus1
tak to si myslím taky,takže bych potřeboval najít někoho kdo ví do kterýho bloku by to pasovalao anebo přeložil odkaz výše,kde to maník vyřešil...
Napsal: 13 lis 2018, 11:06
od Source
Podľa mňa by najlepšie riešenie bolo preskladať to do originál bloku ktorý máš aj zapísaný v papieroch, aspoň s tým nebude na STK problém, kedže kód motora bude rovnaký. to že všetko vnútro je iné asi nikto nezistí
Samozrejme nie som si istý či to pasuje, to už iní musia povedať
Napsal: 13 lis 2018, 11:17
od vanplus1
technickou neřeším na to mám lidi (a krom toho to lze i legálně-výmazem typu motoru z důvodu koroze) spíš potřebuju poradit do jakejch bloků to jde,mám známýho co má vrakoviště takže mi dá jakejkoliv budu chtít...
Napsal: 13 lis 2018, 11:27
od hansdob
Když ti tu desku udělá podle filtru co tam patří a výstup a vstup pustí svrtanim tam co to patří tak nemusíš nic řešit výměník voda olej lze dat také na bok pod kovovou plechovku filtru. Měl jsem to tak kdysi udělaný na sharanu 1 kde jsem honil výkon do aleluja též predelanim na PD motoru a ještě kvůli většímu chladiči vody, intercooleru,přídavnýmu chladiči oleje, předělání předku na Sharan 2 se mi to tam taky nevlezlo.
Napsal: 13 lis 2018, 11:28
od adrian_B
vnútornosti z ARL dáš do hociakého PD bloku.
Napsal: 13 lis 2018, 11:34
od vanplus1
víš to 100% ? mám tam rozebranou fabii sdi motor ASY tak do toho by to šlo jo?
Napsal: 13 lis 2018, 11:38
od vanplus1
hansdob píše:Když ti tu desku udělá podle filtru co tam patří a výstup a vstup pustí svrtanim tam co to patří tak nemusíš nic řešit výměník voda olej lze dat také na bok pod kovovou plechovku filtru. Měl jsem to tak kdysi udělaný na sharanu 1 kde jsem honil výkon do aleluja též predelanim na PD motoru a ještě kvůli většímu chladiči vody, intercooleru,přídavnýmu chladiči oleje, předělání předku na Sharan 2 se mi to tam taky nevlezlo.
no jo ale ten krátkej filtr má 5 kanálů a ten dlouhej 4 nebo naopak,ted přesně nevim,tak jak vědět který propojit?
Napsal: 13 lis 2018, 11:46
od adrian_B
vanplus1 píše:víš to 100% ? mám tam rozebranou fabii sdi motor ASY tak do toho by to šlo jo?
SDI som neriešil

, do toho to pravdepodobne nedáš (podla katalógu iné hlavné ložiská kľuky).
pohľadal by som ten ASZ blok s malým obalom filtra. Poprípade iný kde je malý obal filtra, neviem teraz kde všade ho dávali.
Napsal: 13 lis 2018, 11:47
od turbo kamna power
vadí to přímo chladičům, nebo jen sahaře? Jestli by nebylo nejjednoduší saharu vyhodit a místo ní dát tlačný ventilátory před chladiče.
Přeskládat do jinýho bloku to jde, ale samozřejmě ten motor nejlépe funguje složený z fabriky zaběhaný ve svém bloku

Napsal: 13 lis 2018, 11:54
od vanplus1
adrian_B píše:vanplus1 píše:víš to 100% ? mám tam rozebranou fabii sdi motor ASY tak do toho by to šlo jo?
SDI som neriešil

, do toho to pravdepodobne nedáš (podla katalógu iné hlavné ložiská kľuky).
pohľadal by som ten ASZ blok s malým obalom filtra. Poprípade iný kde je malý obal filtra, neviem teraz kde všade ho dávali.
který bloky maj krátkej filtr to zas vim já,zjistil jsem to v etce podle těsnění příruby...sdi má právě taky krátkej ale už nepoznám jestli to tam půjde nebo ne...takže to musí bejt motor s turbem ?
Napsal: 13 lis 2018, 11:57
od vanplus1
turbo kamna power píše:vadí to přímo chladičům, nebo jen sahaře? Jestli by nebylo nejjednoduší saharu vyhodit a místo ní dát tlačný ventilátory před chladiče.
Přeskládat do jinýho bloku to jde, ale samozřejmě ten motor nejlépe funguje složený z fabriky zaběhaný ve svém bloku

vadí to sahaře,sahary tam snad ani bejt nemusej,mám to auto 7 let a sahara se nikdy nesepla

ale mám pocit že i kdyby se vyndala sahara bude to od toho chladiče snad milimetr,ne li v něm....pak zase otázka jak vyměnit potom fitr když ten držák je šikmo dopředu?
Napsal: 13 lis 2018, 12:14
od calibrator
mam v G4 motor asz s fabie rs , a ma kratky filter ..
Napsal: 13 lis 2018, 12:36
od vanplus1
calibrator píše:mam v G4 motor asz s fabie rs , a ma kratky filter ..
jj to vím,ale jestli to do něj pujde přeskládat,a taky má jinak čidlo otáček kliky ale to se dá přefrézovat...