Stránka 2 z 3
Napsal: 15 pro 2018, 12:44
od roman1648
Podfukuje vstrik nekterej
Napsal: 15 pro 2018, 16:58
od dr.dzusik
roman1648 píše:Podfukuje vstrik nekterej
Takže koupit na vstřiky těsnící sady a přetěsnit?
dneska jsem čistil egr a klapku a je to snad horší ještě. ted na volnoběh když ho prošlápnu tak po klesnutí otáček si místa ma motor zakucká jako kdyby vypadnul jeden válec. Pokud je auto v tahu tak to vůbec nic nedělá.
A jeste dotaz. Jak se to vlastně opravi kdyz dole není žádná tesnici měděná podlozka?
Napsal: 16 pro 2018, 11:55
od Biimbo
zabrousí nebo zafrézuje
Napsal: 17 pro 2018, 17:48
od dr.dzusik
Tak jsem se tomu dneska věnoval a je na to přímo fréza, Tak však na internetu stojí 2500kč. další věc je to že to někdo opravuje zabroušením pastou ne ventily. Je k tomu však potřeba starý vstřik který se upraví pro zabrušování. Je tady prosím někdo kdo by mě prodal nějaký zcela KO vstřik?
Napsal: 17 pro 2018, 17:49
od dr.dzusik
Tak jsem se tomu dneska věnoval a je na to přímo fréza, Tak však na internetu stojí 2500kč. další věc je to že to někdo opravuje zabroušením pastou ne ventily. Je k tomu však potřeba starý vstřik který se upraví pro zabrušování. Je tady prosím někdo kdo by mě prodal nějaký zcela KO vstřik?
Napsal: 17 pro 2018, 18:09
od roman1648
Určo nějakej mám ale najít ho
Lepší je fakt ta fréza to zalapovani je na chvíli většinou
Napsal: 17 pro 2018, 18:19
od dr.dzusik
roman1648 píše:Určo nějakej mám ale najít ho
Lepší je fakt ta fréza to zalapovani je na chvíli většinou
no jo čověče ale ta fréza není zadarmo že to pak zase odložím do garaže

Napsal: 17 pro 2018, 18:35
od roman1648
To jo no půjčil bych to ale odkud jsi..
Napsal: 18 pro 2018, 10:52
od dr.dzusik
roman1648 píše:To jo no půjčil bych to ale odkud jsi..
Jsem z Pardubic.
Napsal: 18 pro 2018, 11:20
od Forest
Omlouvam se za offtopic, trochu odbocim.
Protoze jsem se podilel na uprave tohoto motoru, upozornim te na jednu zavaznou vec, kterou mnozi kupci netusi: tento motor neni osazen stejnym turbodmychadlem (natoz ridici jednotkou) jako je u VW koncernu ale je tam mensi GT1646V - pozor na to!
Jinak hybrida na nej umi
Oleg u Turbopoweru a software Dieselpower.

Napsal: 21 pro 2018, 18:48
od tomes123456
Foreste, to není až tak pravda.
Jsou dva druhy, jeden s aktivně řízeným DPF, který má GT1646V na 16V svodech (otočené "nahoru") a druhý bez DPF (případně s neřízeným DPF), který má klasické GT1749VA. Oba kódy motoru jsou BSY.
SW je jiný než u VW, ale jednotka stejná.
Napsal: 25 pro 2018, 21:02
od dr.dzusik
Tak vstriky všechny nové těsnění a zadny nebyl podfouknuty. Zavada je stále stejná a dneska kdyz to delalalo to že při plinulem zrychlovani to bylo slyšet pod kapotou takove chvilema chrceni a v tom jemne poklesy výkonu a pro pusteni plynoveho pedalu turbo vydalo zvuk jako kdyz je na autě namontován blow off ventil.

Napsal: 25 pro 2018, 21:08
od dr.dzusik
tomes123456 píše:Foreste, to není až tak pravda.
Jsou dva druhy, jeden s aktivně řízeným DPF, který má GT1646V na 16V svodech (otočené "nahoru") a druhý bez DPF (případně s neřízeným DPF), který má klasické GT1749VA. Oba kódy motoru jsou BSY.
SW je jiný než u VW, ale jednotka stejná.
Ano mám naklapeni lopatek nahoru
Napsal: 26 pro 2018, 16:06
od geo
Podávací tlak je ok?
Napsal: 27 pro 2018, 11:22
od dr.dzusik
To by přece vynechávalo v tahu převážně. Mám pocit že když to začne dělat že je motor i hlučnější a dunivější. jako kdyby vypadla hadice od filtru a turbo po puštění plynového pedálu zaštěká. Hlavně se to děje až když se motor ohřeje.
je teda pravda že tandem je celý mastný od nafty. Ale to jsem teď viděl i na 1,9tdi PD které mělo 400tis na zádech a bez závad.