Stránka 2 z 7

Napsal: 10 úno 2019, 19:21
od standa123
agr má obtok turbo jinak ovládané nez u alh…..ale podtlak z vývěvy by mel být stejný mel by jsi nameřit +- stejný podtlak ….. bývá okolo -0,9

Napsal: 10 úno 2019, 19:27
od Pajda077
standa123 píše:agr má obtok turbo jinak ovládané nez u alh…..ale podtlak z vývěvy by mel být stejný mel by jsi nameřit +- stejný podtlak ….. bývá okolo -0,9
děkuji zkusím sehnat ten měřák.

Napsal: 13 úno 2019, 17:45
od Pajda077
Fantik píše:Vývod z vývěvy je OK ? není volnej? jakej je podtlak při nastartovanym motoru?
Tak mám další poznatky ohledně mého problému. Napojil jsem manometr na rozbočce hadice která vede z vývěvy do posilovače a nastartoval jsem. Do deseti vteřin ručička vyběhla na 0,9bar což je v pořádku podle Vás. Nechal jsem to ještě minutu běžet a pořád ukazoval 0,9bar. Když jsem motor zhasnul tak ručička pomaličku lezla dolů(na 0,6 to spadlo do 15 minut). Když to pomalu klesalo tak jsem ještě hýbal tím koncem co vede jak do vývěvy tak do posilovače ale padalo to pořád stejně. Pak jsem to odpojil a šel domů. Myslím že do hodiny by to spadlo na nulu. Tak se zeptám odborníků jak dlouho by měl ten podtlak držet?Je to příčina toho mého problému že to netáhne a hůře brzdí? Jak dále postupovat?Sundat tu hadici nebo vyměnit komplet hadičky?

Napsal: 14 úno 2019, 11:00
od Pajda077
Pajda077 píše:
Fantik píše:Vývod z vývěvy je OK ? není volnej? jakej je podtlak při nastartovanym motoru?
Tak mám další poznatky ohledně mého problému. Napojil jsem manometr na rozbočce hadice která vede z vývěvy do posilovače a nastartoval jsem. Do deseti vteřin ručička vyběhla na 0,9bar což je v pořádku podle Vás. Nechal jsem to ještě minutu běžet a pořád ukazoval 0,9bar. Když jsem motor zhasnul tak ručička pomaličku lezla dolů(na 0,6 to spadlo do 15 minut). Když to pomalu klesalo tak jsem ještě hýbal tím koncem co vede jak do vývěvy tak do posilovače ale padalo to pořád stejně. Pak jsem to odpojil a šel domů. Myslím že do hodiny by to spadlo na nulu. Tak se zeptám odborníků jak dlouho by měl ten podtlak držet?Je to příčina toho mého problému že to netáhne a hůře brzdí? Jak dále postupovat?Sundat tu hadici nebo vyměnit komplet hadičky?
Nikdo nic přátelé? Ještě jsem zkusil stoupat na brzdu. Po 5-ti sešlápnutích budík ukazoval 0,4, čili po jednom sešlápnutí desetina baru dolů. Nafoukáno po 12 vteřinách znovu na 0,9.

Napsal: 14 úno 2019, 12:28
od roman1648
12 vteřin se mě zda strašně moc...

Napsal: 14 úno 2019, 12:35
od martinsidlo
Vyměň hadičky. Když to bude těsnit jak má,podtlak neklesne ani přes noc.

Napsal: 14 úno 2019, 13:00
od Zajic
Tohle je ještě rotačka? U mé stejně staré Alhambry PD se podobně projevoval uvolněný nátrubek na vývěvě. Koupil jsem starší tandem BOSCH od Laďase a OK.

Napsal: 14 úno 2019, 13:35
od Pajda077
martinsidlo píše:Vyměň hadičky. Když to bude těsnit jak má,podtlak neklesne ani přes noc.
Co s tim mají kámo spolecne hadicky vždyť ty jsem ani nezkoušel, klesá mi přece podtlak jen na tu trubce do posilovace tak proc problem v hadičkach u kterých jsem nezkoušel podtlak?I tak je vyměním stoji par korun.Jen nevím je to tak 50 na 50 co lidé na netu debatují že silikonové jsou naprd a druhá půlka je proto že dát originál tak nevím. U těch silikonových dělají průměr 3mm/4mm tak radsi vzit 3mm?

Napsal: 14 úno 2019, 13:50
od Pajda077
Zajic píše:Tohle je ještě rotačka? U mé stejně staré Alhambry PD se podobně projevoval uvolněný nátrubek na vývěvě. Koupil jsem starší tandem BOSCH od Laďase a OK.
No s tím nátrubkem nevím jako nahoru a dolů s tím hýbat nejde jen pootáčet doprava doleva což nevím jestli může dělat nebo se to nesmí vůbec hnout. Spíš mě ten nátrubek připomíná převlečnou matici (myslíš nátrubek kde končí hadice z posilovače ne?

Napsal: 14 úno 2019, 15:37
od Zajic
No myslím výstup podtlakové vývěvy. Protáčet by se určitě neměl.
Je to zřejmě běžná nemoc, že ten hliník povolí. Na fóru je tu o tom spusta témat. Oprava třeba zde https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0

Napsal: 14 úno 2019, 15:55
od Pajda077
Zajic píše:No myslím výstup podtlakové vývěvy. Protáčet by se určitě neměl.
Je to zřejmě běžná nemoc, že ten hliník povolí. Na fóru je tu o tom spusta témat. Oprava třeba zde https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... sc&start=0
Pujde to zalepit tekutým kovem ?Máme tu v práci plastický hliník. Jak se sundá ten tandem? Staci odsroubit nebo jsou tam nějaké úskalí?

Napsal: 15 úno 2019, 07:10
od roman1648
Odmastit a zamatlat na autě...

Napsal: 15 úno 2019, 18:25
od Pajda077
roman1648 píše:Odmastit a zamatlat na autě...
Tak jsem tu hadici do posilovace sundal a prasklá vůbec není. Nasaju to přes pusu a drží. Jinak ten natrubek se vaklal tak půl milimetru to není tak hrozne ne?I tak jsem to zalepil tim plastyckym hlinikem.Tak ja už nevím kudy to muže utíkat a jak rychle by mela dofoukat vyveva na 0,9 jestli je ta moje teda dobra.Mé to trvá po 5 ti šlápnutích z 0,4 na 0,9 tak 15 vteřin.

Napsal: 15 úno 2019, 21:42
od pavska
Rešil jsem tohle na mojom supovi, do pul hodky tvrdej pedál když auta stojí třeba na parkovišti a přesně jak tobě po sešlápnutí brzdy spadne cca 0,4 a delší dobu trvá než se dostane na -0,9 , Dal jsem nový tandem a změna žádná (wallbash) tak jsem to přestal rešit, na 3x rychlé zabrždění to stačí tak to neřeším. Buď to dělá posilovač nebo zpětný ventilek co je na trubce k posilovači mě napadlo.

Napsal: 15 úno 2019, 21:56
od Pajda077
pavska píše:Rešil jsem tohle na mojom supovi, do pul hodky tvrdej pedál když auta stojí třeba na parkovišti a přesně jak tobě po sešlápnutí brzdy spadne cca 0,4 a delší dobu trvá než se dostane na -0,9 , Dal jsem nový tandem a změna žádná (wallbash) tak jsem to přestal rešit, na 3x rychlé zabrždění to stačí tak to neřeším. Buď to dělá posilovač nebo zpětný ventilek co je na trubce k posilovači mě napadlo.
A jak ti táhne? pořád stejně nebo jsi poznal také změnu k horšímu když to začalo špatně brzdit?Proč tě napadl ten zpětný ventilek? Jak poznám že je v čudu?