Stránka 2 z 2
Napsal: 04 zář 2019, 10:50
od rami
Biimbo píše:Tak jsem vyhazoval do železa hydra z BMP který mi přišly i s tou použitou vačkou kterou jsem montoval, a ještě jednou jsem se podíval na ty čísla. A předtím jsem koukal jen na tři a na těch bylo .83. těch údajně pro dpf. Jenže pak jsem zjistil že 4ks jsou .83 a 4ks .75. Motor ze kterýho jsou prý byl origo neotevírany. Tak buď to není pravda nebo to ve vw míchaly jak jim to přišlo pod ruce. Nebo třeba na výfuk 83 a na sání 75.
muzu potvrdit. take jsem to na svem BLS mel stejne. Saci jine nez vyfukove. Take od vyroby nesahane.
Napsal: 06 říj 2021, 14:58
od MirekX
Taky se budu muset pustit do jednoho BMM, střílí do sání, jezdilo se dokud to jelo, předpokládám že tam bude něco podobnýho. (najeto 405 tis)
Vačka INA je OK? Díky moc
Napsal: 06 říj 2021, 15:26
od Pája 19
Hlídejte si u těchto motorů a obzvlášť u těchto závad hladinu oleje. Občas se to takhle semele kvůli naftě v oleji.
Napsal: 08 říj 2021, 13:24
od MirekX
Dodavatel nabízí vačky od ENGINETEAM, INA, KOLBENSCHMIDT. A ještě ocelové nebo litinové?? Máte prosím někdo zkušenosti? Díky moc
Napsal: 08 říj 2021, 15:02
od Tomas.cz
Nevím jaké tam máte cenové diference, ale použil bych Kolben a ocelovou.
Napsal: 08 říj 2021, 19:26
od MirekX
Kolben je za 4720 s DPH , tak ho objednám. Díky
Re: Vačka BMM - výrobce
Napsal: 18 říj 2021, 08:39
od MirekX

- vačka BMM.jpg (214.74 KiB) Zobrazeno 1047 x
jak jsem psal, najeto 405 tis, v motoru silný nánosy karbonu, to jsem snad i diesela ještě neviděl, na olej se asi prdělo...
Re:
Napsal: 18 říj 2021, 08:44
od MirekX
!!!SLÁVEK!!! píše: ↑21 bře 2019, 23:41
Zdravím pánové
chci se zeptat z čeho jsou poškozené palce vaček pro vstřikovače, když jsou rolny ok ?
Taky jsem rozdělal BMM mám tam úplně to samé opotřebení...
Dík za info..
Mám to stejně, podle mě jak se projede hydro a ojede palec na vačce, tak kraj hydra začne škrtat o vačku na ovládání vstřiku a udělá to takhle čáry.
Re:
Napsal: 18 říj 2021, 10:09
od reesha
MirekX píše: ↑08 říj 2021, 13:24
Dodavatel nabízí vačky od ENGINETEAM, INA, KOLBENSCHMIDT. A ještě ocelové nebo litinové?? Máte prosím někdo zkušenosti? Díky moc
Používáme primárně originální vačky - je to úplně jiná kvalita. Bohužel je dost drahá.
Co se týče ET - naposledy jsme vraceli 3 kusy se špatně vyvrtaným závitem (asi byly z jedné série).
S INA nemáme moc zkušeností.
KS - alespoň podle nás - lepší zpracování než ET. Ale jak jsem napsal, pokud je to možné, dáváme raději originál.
Re: Vačka BMM - výrobce
Napsal: 22 říj 2021, 08:05
od MirekX
tak jsem dal vačku i hydra kolben a překvapil mě povrch hyder, byl stříbrný a jako by tam byl nanesený nějaký hrubý povlak, jestli kvůli olejovému filmu?
Re: Vačka BMM - výrobce
Napsal: 22 říj 2021, 09:53
od roman1648
Vačky dávám INA a k tomu černý povlakovaný hydrauliky, zatím jsem neměl problém
Vačka od INA 4800,- a hydro 160,- kus,k tomu 4 sady gumek na vstřikovače vč. nového seřizovacího šroubu 800,- , ( měním preventivně )šrouby na držáky vstřiků 200,-, gufero vačky 150,- a šály vačky 300,-
Kontrola popř. oprava záslepek ve vahadlech,výplach motoru,olej s filtrem a měnit po 10tis. jinak nazdar,záruku nedržím
