Stránka 2 z 4

Napsal: 28 bře 2019, 13:31
od Marek77
Sachs loni v testech totálně propadl.

Napsal: 28 bře 2019, 13:46
od mirek999
Na O2 combi mám KYB a spokojenost. Je fakt ten, že jsou tvrdší, ale auto pěkně sedí a není to takové rozevláté. Dal bych znova.

Napsal: 28 bře 2019, 14:01
od Ajbi
Vyzkouším tedy Kayaba. O testech Sachc jsem také četl a totální propadák v nezávislém testu. Spíše tragické. Hodně mě to zaskočilo. Jestli šla kvalita tak razantně dolů.

Napsal: 28 bře 2019, 17:17
od NOVON
patrik.kloucek píše:
Marek77 píše:KYB mi připadají strašně tvrdý. Mám teď auto jako žentour. A i na Galaxy tomu tak bylo. Proti tomu jsou Meyle mnohem komfortnější.
no meyle tu v autorozvodech maji taky. Kdysi jsem koupil ulozeni prednich ramen meyle HD a ani ne po 2n letech byly piopraskany. Tak me to zklamalo.Ted me to ceka znova resim co tam dat.
Ty tlumice meyle vyrabí nebo je to prebal?
Nechce se mi kupovat nic drahyho ptze mam v planu auto letos nebo max za rok prodat. Tak hledam neco aby to tu dobu vydrzelo a zas aby se s tim dalo jezdit a neplavalo to po silnici jak uhoř.
Meyle nevyrábí nic,z 90 % je to přebal a zbylých 10 % si nechává vyrábět dle svých požadavků.

Re: Tlumice KRAFT automotive

Napsal: 28 bře 2019, 17:19
od NOVON
patrik.kloucek píše:zdar kluci, zkousel jste tlumice od tyhle znacky?Mate nejakou zkusenost ? diky za info.
Montoval jsem a fungují jako každé jiné nové přebaly.Ovšem jak dlouho to nevím :-)

Napsal: 28 bře 2019, 17:29
od Tomas.cz
Ajbi píše:Vyzkouším tedy Kayaba. O testech Sachc jsem také četl a totální propadák v nezávislém testu. Spíše tragické. Hodně mě to zaskočilo. Jestli šla kvalita tak razantně dolů.
Pokud chceš měkčí tak určitě ne Kayaba, proto jsem psal Sachs, ohledně toho jestli propadák, upřímě na tyhle různé testy nějak nedám.

Zejména ne když vidím na fotce odborníka pana Vaculíka který dává za vinu horším startům u motoru BKD skutečnost že motor má měkčí zdvihátka ventilů a trvá tedy delší dobu než turbodmychadlo natlačí vzduch ( při startovacích otáčkách motoru ), který ventily přetlačí a motor může čapnout.

Měnil jsem za poslední cca 3 měsíce na 15ti vozidlech tlumiče, jednak havárie takže nutnost a jednak po opotřebení, někdy až havarijní.
Sachs je samozřejmě cenově dražší, ale třeba na Peugeota Expert kde jsem tím hodně bojoval, protože TRW jiná využitelné délka pístnice, Billstein tam bylo blbě nalisované gufero na pístnici takže drhlo apod.
Sachs tam sednul 1a co se týče rozměrů, to samé třeba na Opelu Combo.
Co jsem si porovnával, TRW / Billstein a nebo Kayaba jsou tužší, ten Sachs je zkrátka měkčeji naladěn.

Tím tu značku nechci nijak preferovat, třeba u spojek mě zklamala, ale prvotní dotaz byl jestli Sachs nebo Kayaba a spíše preferuji komfort.

Napsal: 28 bře 2019, 20:29
od Marek001
Keď sa spomína Meyle tak sem-tam dávam čapy a stabilizačné tyčky - ale HD, niektoré majú aj väčšiu "guľu" oproti originálu a zatiaľ nebol problém. Ale tlmiče neviem, asi nič moc (resp. záleží odkiaľ to prekúpia)

Napsal: 28 bře 2019, 23:22
od Richi
Většinou jsem dával tlumiče KYB, vydržely tak asi 80k km.
Jednou jsem měl nějaké origo tlumiče z autorizovaného servisu, je to už spoustu let a byla to jakási akce na tlumiče i s prací asi 9000 kč. Co tam frajeři opravdu montovali nemám páru, ale vydržely cca 80 - 100k km.
Bilstein jsem měl jednou vpředu. Vydržely 20k km.
Takže ty KYB jsem dával třeba deset let a v pohodě, všechno O1.
Teď mám vzadu na O2 Bilstein a vpředu do měsíce potřebuju výměnu. Asi KYB, Bilstein nebo origo.

Napsal: 29 bře 2019, 05:52
od favo
Když řešíte ty Bilsteiny, tak standartní B4 jsou přebal jako u skoro každého výše zmíněného výrobce.
Bilstein si sám dělá pouze svoje sportovní tlumiče, aspoň takovou jsem dostal informaci od jejich zástupce.

Napsal: 29 bře 2019, 09:07
od roman1648
Je to jak psáno hned na začátku, přebaly všeho možnýho, když chce někdo fakt to nejlevnější, tak to objednám - Maxgear,Statim,Kraft, někdy v pohodě, někdy opravdu šunt..
Tlumiče Bilstein nebo KYB, pružiny Lesjöfors..

Napsal: 31 bře 2019, 08:51
od Marek77
NOVON píše:
Meyle nevyrábí nic,z 90 % je to přebal a zbylých 10 % si nechává vyrábět dle svých požadavků.
Promluvil Standa Blábol.....

Meyle je německá společnost, která si veškeré podvozkové díly vyrábí. Když píšu veškeré podvozkové díly, myslím veškeré. A to dokonce ve třech úrovních kvality. Standa Blábol opět poslouchal Francka v hospodě u piva. A protože Francek spravuje traktory, tak tomu rozumí a když řekl, že Meyle přebaluje, tak je to prostě pravda a já to všem řeknu. Chce se mi zvracet.......

Napsal: 31 bře 2019, 09:05
od roman1648
Meyle tak max HD jinak cepy atd vydrží kulovy

Napsal: 31 bře 2019, 09:14
od Marek77
O kvalitě se tu nikdo nebavil. Komentuju něco úplně jinýho.

Moje zkušenosti s kvalitou Meyle jsou úplně jiné. A i kdyby, HD řada je k dostání úplně běžně a neznám nic lepšího. Ani Lemforder.

Napsal: 31 bře 2019, 10:56
od Rayx
K tomu Meyle máš Marku nějaké lepší informace?

Sami na svých stránkách tvrdí, že maj dvě vlastní továrny (pravděpodobně jen ty), kde tedy tyto podvozkové díly vyrábějí.
MEYLE hat zwei eigene Produktionswerke, in denen Fahrwerk- und Lenkungsteile sowie Gummi-Metall-Teile hergestellt werden.
https://www.meyle.com/unternehmen/produktion/

no a obě tedy mají být v Turecku,
https://www.meyle.com/unternehmen/herstellerkompetenz/

jedna v Ergene Tekirdag, Corlu, SIO Automotive Group ...
Die Produktion erfolgt sowohl in eigenen Werken in der Türkei
http://www.sio-automotive.com/en/default.aspx
https://www.linkedin.com/company/sio-automotive-group

druhá nedohledatelná ...

je proto ale překvapivé, že se asi za obě lokace v Turecku "stydí", když je neuvede v přehledu své globální působnosti ...
https://www.meyle.com/standorte/

Napsal: 31 bře 2019, 11:59
od toefuk
Podla mna je jedno aku znacku dnes kupis. Casto som kupoval drahe diely v domienke ze vydrzia dlhsie a to bol omyl. Asi som len zbytocne preplatil prebal.