Co je menší zlo Audi nebo BMW

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

roman1648 píše:Táta má od nova 535d GT ...
Chtěl na stáří auto na vožení aby na to nemusel nějakou dobu sahat a je to pravej opak...za mě nebrat
Romane, 535d GT, to je 4.0d N57D30T1 313k/630Nm nebo N57D30T0 s 306k/600Nm. (oboji s malym VNT turbem)? Jaky rok vyroby? To uz prave "prosvihnul" o jeden stupen. Priznavam, ze vyznat se v tech jejich oznacenich je pro me fuska.

Otec prave k tomu pristupoval uplne identicky. V ramci podnikani se upejpal, bal se koupit poradny auto aby mu to lidi nezavideli a hlavne, aby to nemelo negativni dopady u zakazniku (jak by se asi citil investicak, kdyz by ho otec vezl nejakym luxusnim autem kdyz on se zmohl tak maximalne na Mondeo?).

Na "stary kolena" jsem ho "dokopal" (byl to boj, chtel svuj pristup zachovat a poridit si nejakou "pastiku") do zminovane E91 s M57D30TÜ2 a ve sve podstate jsem mel stesti, protoze kdyby zvolil 313k verzi tak by dopadl absolutne stejne. Nicmene, on mel to stesti a ma jeste posledni kvalitu a ve sve podstate nikdy nemel zadny problem. Navzdory tomu, ze to ma posilnene od Dieselpoweru vse drzi a funguje skvele ... a to ho nemohu donutit, aby netankoval u ONO. Pravdou je, ze jeste pred odchodem do duchodu (2013) tak auto nemelo najeto ani 5000 km, nyni muze uz 40tkm mit :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No on měl předtím E60 530xd a s tím nebyl 120tis.km jedinej problém,tak si říkal koupím si něco pořádnýho,to už budu mít na 10 let a pěkný hovno,je z toho nešťastnej... :roll:
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vici píše:X5 a X6 jsou auta tak leda pro čuráky, kteří jsou rádi, že se drží volantu... takže asi je to v pořádku..
Vici ale jsou různé rozměry čuráků, nevím který máš na mysli. Ale když mi řekne nezávisle několik známých, protože já jsem zvědavý , když si koupí nový stroj a znám je od mládí, tak co na to říkáš? Potom některého potkám nebo jdeme na pivo, tak mu řeknu, tak co BMW nebo tak co Tuareg, tak se dovím tohle ..Tuareg, to je sráč, pořád něco odcházelo, sice často samé kraviny, pro musím do servisu,protože je to v záruce, ale je to kasička na prachy už od nova..A jde do X5 a já ho potkám a zase se ptám, no X5 dobrý, měnilo se turbo, ale jinak bez chyby, snad mi to vydrží..A pak ho vidím v X6 hnusné krabici, kterou jsem mu hned pohanil..A on odpoví , chtěl jsem větší než X5 a mě se líbí ...Další má i sporťáka BMW , ještě ten starší model , k tomu má také X5 a nedá na Bmw dopustit...To je vše, já neopravuji BMW v záruce, ani nejsem členem "zlaté mládeže" u které je vše mrdka, když to platí tatínek..Já si nikdy nové auto jakékoliv značky nekoupím , protože jako mechán bych se styděl..A že mecháni jezdí koncernem? a proč asi? PROTOŽE MAJÍ PLNÉ PONKY DÍLŮ, KTERÉ JIM ZBYLY Z KONCERNOVÝCH MRDEK, STOKRÁT ROZEBÍRANÝCH, DOJEBÁVANÝCH A OJEBÁVANÝCH , a dnešní majitelé koncernu jsou stejní jako tehdejší škodovkáři, mají plné sklepy dílů, vaček, hlav , dvouhmot a podobně..Aby ty paskundy mohli udržovat v chodu..NENÍ TO TAK? JEN SE PŘIZNEJTE..Já mám 2 vačky /pro jeden motor/ v autě, a druhé 2 nepoškozené pod ponkem z mojí potkané hlavy.. A JELIKOŽ MŮJ FIAT PLNĚ SOUHLASÍ S FUNKCÍ VŠECH KOMPONENTŮ SVÉHO MOTORU, TAK MOTOR SVÉ SOUČÁSTKY PROSTĚ NEPOŽÍRÁ JAKO U KONCERNU, KDE V MOTORU NEUSTÁLE PROBÍHÁ NĚJAKÁ VÁLKA...Která přináší oběti, které máte v těch sklepech..A mimochodem napsal jsem jen NÁZOR.... :(
nepropadat panice...
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jestli nemáš lepší vlézt na panímámu, než se udělat tady ... (LOL)
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5673
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Jericho dojde doba ked si spomeneš na PD motor jak byl dobre vymyslený a jednoduchý a s jednu nahradnú vačku nalepenu izolepu na ventildekli by mohel služit jak založný motor hyperpohonu vesmirnej lodi Enterprise.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Mám obavu, že ta doba je už tady...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:Mám obavu, že ta doba je už tady...
Souhlas, ta doba je tu uz davno! Lidi, co nemaji vylozene na rozhazovani tak si porizuji rotacky, stary atmosfery apod. Ta doba "sili" od mnou zminovane krize kdy slo vsechno "bezne" (chapej nikoliv luxusni nebot luxus (!nezamenovat za pseudoluxus!/ ma sve stale odberatele, ktere zajima pouze kvalita, nikoliv cena) do haje, ve smyslu kvality.

Budu se opakovat: Ladas, kluk sikovnej, urcite se o nem neda rict, ze by mel hluboko do kapsy, spis naopak. Verim, ze by si z fleku mohl poridit ne moc staryho Touarega nebo Q7. Ale v cem jezdi? V O1 rotacce. Protoze se zname osobne a stravili jsme nejen na telefonu ale i v realu asi hodiny diskuzi a jeho auto jsem videl nekolikrat osobne tak je mi jeho nazor znam a plne se s nim ztotoznuji. Ostatne, to byl i duvod, proc misto PD pouzivam rotacku.

Ostatne, Jericho by se mel priznat, ze ma taky jeden "povoz" s TDI motorem, ktery mu slouzi ;)

Verim, ze mechanici si to neporizuji proto, ze by mely nahradni dily pripravene (i kdyz 5. vrata z posledniho roku vyroby O1, ktere ma Ladas pripravene jsou urcite predmetem zavidenihodnym :D). Ale proto, ze potrebuji proste spolehlive auto. Ano Jericho, spolehlive auto. A tim O1 s rotackou proste JE.

A to je presne ten duvod, proc si mechanici v BMW (alespon ti me znami) nikdy neporizuji (chapej za dlouhodobym ucelem, jinak na spekulaci verim, ze ano) novodoba BMW.

Vici píše:jestli nemáš lepší vlézt na panímámu, než se udělat tady ... (LOL)
No, nemohu soudit podle sebe (duvodem proc jsem aktualne dost aktivni je, ze mam nejaky "muribundus", znate to "rymicka, kaslicek" takze se tomu mohu venovat) ale obavam se, ze dost mozna proto tu je tak aktivni ... protoze nemuze (a tim nemyslim, ze mu nestoji) :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Touareg Q7 k čemu abych motory a převodovky musel zvedat o půl metru výš než teď ne děkuji to radši dožiju s oct1 než to zakážou emisema do centra protože jiná cesta než zákaz tyhle veterány asi nezastaví no a pak se uvidí co dál každopádně z bmw a audi si já teď nevyberu auto musí být hlavně praktické a spolehlivé na krásu sere pes...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

když dáš city filter, nebude z toho Euro4 ? :D

U nás je tady samozřejmě trend, co nejnovější za každou cenu, protože přijet krásnou O1 někde před fabriku a říct že stála 110, tak dotyčného kolegové sežerou.. za ty peníze je přece posmrtná O2FL a nebo když si vezmeš větší úvěr tak O3 (LOL) a nebo nějaký krásný francouz nebo korejec, který se posere hned jak sjede z linky (LOL)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici, znam spoustu lidi, kteri si namisto krasne a udrzovane O1/G4 TDI (vetsinou rotacky) poridili O3, jeden Kodiaqa, jeden nejaky Hyundai a dalsi neco z PSA (chapejme aby si polepsili) - vsichni jsou nespokojeni a breci a se slzou v ocich vzpominaji na spolehlivost, servisni a provozni naklady O1.

Jinak co mam podnety a zkusenosti lidi z okoli, tak ono to Hyundai mnohdy vydrzi, chapejme je to presne kalkulovane na dobu zaruky ... pak se to zacne hrozne srat. Navic, co je mi znamo, tak ono je sice levnejsi na porizeni, ale v ramci servisu, ktery pokud chce clovek zaruku, tak musi byt v autorizaku, tak se znacne prodrazi a clovek jim tu "kupni cenu dorovna".

Ladas me doplnil naprosto vystizne. Krasa auta je pro pabitele, "kochajici se doktory", pozery, metrosexualy, gaye a zenske :wink:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vici píše:jestli nemáš lepší vlézt na panímámu, než se udělat tady ... (LOL)
Možná už jsi po aktu, proto tě ty ču.áky pořád tak přitahují...Jde pouze o technický problém - názor, o nic víc, někdo holky, někdo vdolky..Až když jsem vzbudil pohoršení, že jezdím s fiatem, tak jsem se trochu ohlédl, co vše jsem do tohoto auta investoval a uvědomil si, co vše serou majitelé jiných vozů do svých miláčků..Nepřiznat si, že od doby rotačky se u koncernu téměř všechno neustále sere, je pštrosí politika.. Já neodsuzuji třeba PD už z podstaty, ale dle mého názoru pokud odhlédneme od jeho konstrukce z důvodu čistších exhalací, je to propadák, zbytečně složitý , náročný na ND, perfektní palivo, oleje atd..A pro mne představa, že budu pořád něco řešit, že mě při propadlém pedálu spojky popadne hrůza, mě děsí..A je to i neustálý atak, soused nade mnou má V6 šrot, který se nedá ani poslouchat a další soused má klasiku PD a když tuhle jel okolo, žena povídá, ty co to má s tím motorem, co je ten strašný zvuk? Já, koupil to za hubičku od firmy, já mu tam dal rozvody a teď má šrot za pár šupů, který čeká velkou investici...Fakta se neojebou...
nepropadat panice...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jenze Jericho, nemuzes soudit podle aut, kterym se nedostalo prubezne standardni udrzby (coz u te firmy tak mohlo a dost pravdepodobne bylo). Vsechno se znici, i kovadlina ponechana na desti a mrazu se znici.

Hovorme tu o predprodukovanem odpadu, ktereho nespasi ani nadstandardni natoz standardni udrzba.

Od dob rotacky? Prozatim jsem nezazil jedine 1,9 PD, ktere by se, paklize dostalo kvalitni standardni udrzbu (a rozumne PHM), podelalo pred 350tkm ale v drtive vetsine pred 450tkm (mluvime o detskych nemocech, tedy hlave a dovolim si zminit "nesikovnem konstrukcnim rozhodnuti uchyceni drzaku na "jeden pitomy sroub"). Priznavam, ze do standardni udrzby beru i nastaveni vahadel v ramci rozumneho intervalu, coz je hodne opomijeny ukon.

Hlavne, v tvem pripade srovnavas jablka s hruskama. Porovnavas tu svuj "atmosfericky supersport" jezdici na benzin, coz je relativne ciste palivo s nasima preplnenyma "kamnama" jezdicima na "odpad vznikly pri krakovani za ucelem ziskani benzinu zastoupeneho v minoritnim podilu".

Uvedom si napriklad fakt, ze zatimco jsou "strelci", kteri na seriovem ARL/ASZ motoru (bereme-li holy motor s vymenou trysek) se standardni udrzbou dosahuji vykonu pres 300 koni, na 1.9JTD na to muzes zapomenout a na 2,4 R5 JTD s velkymi obtizemi. Myslim si, ze toto muze byt realna vypovidaci hodnota.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od TANN3R »

Ještě tu pořád nepadla největší legrace, co tě u N57 může potkat - vt čerpadlo odejde tím stylem, že se musí měnit celej palivovej systém od nádrže po vstřiky a vedení. Sranda za dvě kila :D
Už pár let nafta v BMW nemá vůbec smysl. Cokoliv po N62 a M57 stojí za kokot. Jediné schopné motory po, jsou N54 a N55. Ty jsou zas jinde oproti konkurenci a spotřeba je taky super.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Budem oponovat Forestovy. Na 1.9 / 2.4 JTD nieje ziadny problem s dosahovanim vykonu. Prave naopak na seriovych komponentoch tieto motori maju daleko vacsi potencial ako koncernove TDI PD. A ked sa zacnes hrat s turbom a vysokotlakovym cerpadlom a vstrekami tak vysledok je az udivujuci. No bohuzial spojka je mala a je vyrobena z blata a prevodovka z hovna. Na tychto komponentoch je dobre demonstrovane dokonale vyuzitie materialov bezo zbytku. Na seriovom vykone bude spojka aj prevodovka fungovat na vecne veky. Ked to nacipujes cochvila zacnu problemi. No ked napucis motor do poriadneho vykonu, tak spojka s prevodovkou okamzite exnu. Len trpnes ze co umrie skor. Na JTD to tak po cca. 2000 km vzdaju. To je smutna realita. Rovnaky problem je aj u zazihovych motoroch. Motori predimenzovane jak svina a spojka s prevodovkou to nezvladaju. A ze som si uzil svoje. Viem velmi dobre o com pisem. Je to velka skoda, ze to tak je :(
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

TANN3R píše:Ještě tu pořád nepadla největší legrace, co tě u N57 může potkat - vt čerpadlo odejde tím stylem, že se musí měnit celej palivovej systém od nádrže po vstřiky a vedení. Sranda za dvě kila :D
To není problém jenom BMW, ale čerpadel CP4 od Bosche obecně. Nafta nejdřív projde skříní kterou maže a potom jde část dál do vstřiků a část do zpětného vedení.
Když se začne vačka vydírat pošle špony do celého systému.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“