Romane, 535d GT, to je 4.0d N57D30T1 313k/630Nm nebo N57D30T0 s 306k/600Nm. (oboji s malym VNT turbem)? Jaky rok vyroby? To uz prave "prosvihnul" o jeden stupen. Priznavam, ze vyznat se v tech jejich oznacenich je pro me fuska.roman1648 píše:Táta má od nova 535d GT ...
Chtěl na stáří auto na vožení aby na to nemusel nějakou dobu sahat a je to pravej opak...za mě nebrat
Otec prave k tomu pristupoval uplne identicky. V ramci podnikani se upejpal, bal se koupit poradny auto aby mu to lidi nezavideli a hlavne, aby to nemelo negativni dopady u zakazniku (jak by se asi citil investicak, kdyz by ho otec vezl nejakym luxusnim autem kdyz on se zmohl tak maximalne na Mondeo?).
Na "stary kolena" jsem ho "dokopal" (byl to boj, chtel svuj pristup zachovat a poridit si nejakou "pastiku") do zminovane E91 s M57D30TÜ2 a ve sve podstate jsem mel stesti, protoze kdyby zvolil 313k verzi tak by dopadl absolutne stejne. Nicmene, on mel to stesti a ma jeste posledni kvalitu a ve sve podstate nikdy nemel zadny problem. Navzdory tomu, ze to ma posilnene od Dieselpoweru vse drzi a funguje skvele ... a to ho nemohu donutit, aby netankoval u ONO. Pravdou je, ze jeste pred odchodem do duchodu (2013) tak auto nemelo najeto ani 5000 km, nyni muze uz 40tkm mit
