Stránka 2 z 4
Napsal: 27 kvě 2019, 13:37
od kraken331
Napsal: 27 kvě 2019, 14:04
od kubenec
pavlin2 píše:Pokud ti to teď startuje /nebo až ti to bude startovat tak jak má/ tak mrkni na tu synchronizaci...
Tak uz o5 nestartuje. Pripojil jsem vaginu pri startu a podobu startu bez chytnuti je synchronizace pres 3.3 a stoji a po naskoceni skoci na tech 1.7-2.2 nekdy 2.8 a zase zpatky.
Rozvody tam jsou rok a kousek cca max 15tkm.
Napsal: 27 kvě 2019, 16:50
od Tomas.cz
Tady by měla být 0, snímač na klice je pevný.
Napsal: 27 kvě 2019, 18:43
od kraken331
Práve som dorobili Passat boli to gumičky pod vstrekmi.
Vymenil som nastavil vstreky auto chytá na štvrť otáčky a výkon razantne išiel hore takže možno aj ty máš ten problém,ale ešte ma napadá ty nemáš dopravné čerpadlo ak sa nemýlim nemáš tandem v prdeli?
Napsal: 27 kvě 2019, 19:22
od slovacek.milos
měj ještě na paměti jestli stojíš do kopce nebo z kopce a taky čas až uplyne, ten ukáže výsledek
Napsal: 27 kvě 2019, 19:38
od kraken331
Dostatočne som ťa nepochopil.auto nešlo a už ide tak nevidím už problém v ničom inom,gumičky boli jak sito .čo s tým má spoločné kopec?
Napsal: 27 kvě 2019, 19:52
od slovacek.milos
kraken331 píše:čo s tým má spoločné kopec?
to ani nepochopíš, ale máš tu s pedečkem témata že stojíš ko kopce a nestartuješ stojíš z kopce a chytneš na drc , nebo naopak to jsem zde četl
Napsal: 27 kvě 2019, 20:50
od FandaTDI
kubenec, Pepíček - a co spíš mrknout na ten snímač kliky(G28) při startování? Z něj bere otáčky i otáčkoměr a bez něj nenatočíš...
Napsal: 28 kvě 2019, 04:46
od kraken331
slovacek.milos píše:to ani nepochopíš, ale máš tu s pedečkem témata že stojíš ko kopce a nestartuješ stojíš z kopce a chytneš na drc , nebo naopak to jsem zde četl
Ja taky problém nemám asi iná téma

Napsal: 28 kvě 2019, 13:22
od kubenec
FandaTDI píše:kubenec, Pepíček - a co spíš mrknout na ten snímač kliky(G28) při startování? Z něj bere otáčky i otáčkoměr a bez něj nenatočíš...
Kterej udaj to je na tech merenejch hodnotach?
Napsal: 28 kvě 2019, 13:24
od kubenec
slovacek.milos píše:měj ještě na paměti jestli stojíš do kopce nebo z kopce a taky čas až uplyne, ten ukáže výsledek
Vcera to nestartovalo ani po opetovnem startu, z10 startu byl jeden OK. A dva dny predtim bez problemu. V nafte bych to asi nehledal.
Napsal: 28 kvě 2019, 15:00
od A6TDI
To vypada na ten snimac
Napsal: 28 kvě 2019, 18:17
od FandaTDI
kubenec - je na více místech/ve více blocích/polích, ve tvým případě údaj "otáčky" (např. první pole v prvních pěti blocích by měly být otáčky z G28), při startování by měl být cca 250ot. (u některých aut to lze poznat jednoduše dle pohybu otáčkoměru, ale u spousty aut je "zpožděnej", tj. že ručička vyskočí až po startu). A jednou jsem se nechal nachytat na rušení od startéru (na to pak přišel až další...), kterej sice točil "ok", ale uhlíky už asi dost jiskřily, zatímco já to přičítal tomu snímači (kabeláž i věnec ok) ..., takže při startování (hlavně za tepla, ale zhoršovalo se to i za studena) byly otáčky od G28 v měř.hodnotách 0 a po výměně snímače situace stejná...
Napsal: 28 kvě 2019, 18:23
od kubenec
FandaTDI píše:kubenec - je na více místech/ve více blocích/polích, ve tvým případě údaj "otáčky" (např. první pole v prvních pěti blocích by měly být iotáčky z G28)
Tak ten pri startu ukazuje cca 290-350 a motor nic a pak chytne. Za behu jsou konstatni a bez kolisani.
Napsal: 28 kvě 2019, 18:32
od FandaTDI
A řj fakt nezapíše žádnou chybu?
Pak buď ty už na začátku zmiňovaný rozvody nebo padající nafta, případně tandem nebo podávačka, event. vstřiky/kabeláž...
Btw. co skupina/blok 18(BIP)? Máš tam i při/před startu(-em) nuly? Připomíná mi to ještě jedno vyběhaný BXE u O2(skoro půl mil.km), který nestartuje vůbec a zatím je v plánu tam změřit ten tlak paliva...