Octavia vodicí/vratná klatka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5183
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zjistěte si,proč to chrastí. Je to volné uložení tlumiče,stačí pérová podložka - vymezit vůli,cena za nic.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Stormy01 píše:Tak jsem udělal tu čáru, projel dokud se neobjevilo pískání, a řemenice se ani nehla, drážky taky vypadají ok. Dal jsem nový napínák, a pořád to píská. Když jsme to zkoumali ve dvou (jeden šlapal na plyn a druhej poslouchal), tak ty zvuky šli od vakuovky. Setkali jste se s tím někdo, aby vakuovka tohle dělala?
Někdy to dělá řemen. Zkus ho opatrně máznout štětcem namočeným v nějakým glicerinu /Regum z drogerie/ při běžícím motoru. Jak z venčí, tak zevnitř. Dříve se ke klíňáku přiložilo mýdlo a pískot přestal. Glicerin však má dlouhodobější účinek. Když to nepomůže, tak to budeš řešit dál a za větší peníz.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“