jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

TDI je škodovka mezi ropáky. jednoduché jak facka
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

jojo píše:Vyskusaj JTD od fiatu a az potom uvidis co ide. Ja som vyznavac zazihovych motorov najma Turbo i.e. (Na naftu ma byt traktor a Liazka, na benzin auto a na plyn sporak.)Ale spomadzi "traktorikov" JTD nema konkurenciu. A co sa tyka VW group maju motory z najzaostalejsou technikou. System VP44 klasicke TDI (nie PD) je okopirovany od Fiatu Croma TurboD i.d. a Ktovie ako im to nefunguje hlavne tie novsie co maju hlavy made in Turkey, India a pod..., ale tie prve r.v. 97-98 nemaly nejake velke problemy . Sme mali Octavku 66kW r.v. 97 a az na elektroniku bola celkom fajn. System PD (Pumpe Duse=lokomotiva) Je asi 100 rokov stara technologia, ktoru pouzivali lodne motory a v 70tych rokoch lokomotivy a malotraktory (TKZ "maly kirovec", Slavia atd.) Ceskoslovenskej vyroby. Az ked BOSCH dokazal minimalyzovat rozmery PD tak aby ich bolo mozne pouzit v osobnych autach, VW group ich zacal montovat. Zacal od roku tusimze asi 99, ale neviem to presne. Ale nepodaril sa im tak ho prestali vyrabat minuleho roku koli problemom co ma. Uz sa iba dopredaju hojne zasoby uz vyrobenych kusov a VW group ich pomali nahradza overenym systemom Common Rail (audi 3.0 TDI). Totiz PD ma viacere nedostatky akymi su napr. unavou materialu vahadiel zapricinena nerovnomernost vstrekovacich tlakov a nasledne problemi so startovanim hlavne za studena pri teplote vzduchu okolo 3 C , strasne tarakajuci chod a uz X krat majitelom rozbity naftovy chladic a obmedzene moznosti vstrekovacel mapy. Ja mam JTD a nedam dopustit. Ale pozor Fiat uzitkove vozidla maju aj motori Peugeot HDi a tie su strasne zle.
System Common rail vyvinuly Taliani Fiat. Prve auto to bolo ako vzdy Croma 1.9 TurboD i.d. uniJet v roku 95, ale bolo ich vyrobenych len zopar. Boom nastal az ked tento system zacal vo velkom montovat P.S.A. Peugeot HDi. Fiat group dodnes tento system vyvija a zdokonaluje nadalej (JTD-M MultiJet ). Ale Francuza by som naozaj nechcel.
Tu je maly zoznam automobiliek a ich obchodne nazvy pre Common Rail: FIAT group- JTD, UniJET, JTD-M, MultiJet. P.S.A. Peugeot citroen- HDi. VW group- TDI, Daimler Craysler- CDI. Renault- dCI. Ford-TDCI. BMW- D.
mam na tebe uplne jednoduchou otazku : proc nas porad krmis temahle srackama ? najed si do sekce GRAFY Z BRZDY a podivej se co tedka odbrzdil Boda s Risou, jestli tohle vydrzi ten tvuj posranej fiat nebo jeste posranejsi HDI tak se budem bavit. uz me to docela nudi (a asi nejsem sam) poslouchat dokola tohle plkani a klumpech. jestli chces resit fiat a spol. najdi si sranky o fiatu a tam se chvastej.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

marek66 píše:TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory
tak toto je klasicky jebnuty blavak (LOL) (LOL) (LOL)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

mtapaj píše:
marek66 píše:TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory
tak toto je klasicky jebnuty blavak (LOL) (LOL) (LOL)
Strasne vtipne vyznelo to jebnuty Blavak, uplne ma to tu lame smiechom asi ako sedlak z Trstenej. Za to ze mas komplex nemusis ho tu davat najavo.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Tak mi tak připadá, že "marek66" má 66 let a doma v garáži mu stojí TDI. Ale jelikož už na svůj věk špatně vidí, tak mu vzali papíry a teď, chudák jeden, pomlouvá NEJ motory... Tak ho nechme, starouše jednoho... (noteeth) (LOL) (noteeth) Kdyby třeba alespoň psal, že good motory mají Saaby nebo Volva,ale zrovna Fiat? No nic, mejte se. Naftě a TDI zdar. :punk:
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
maros261177
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 20:39
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od maros261177 »

jojo píše:Vyskusaj JTD od fiatu a az potom uvidis co ide. Ja som vyznavac zazihovych motorov najma Turbo i.e. (Na naftu ma byt traktor a Liazka, na benzin auto a na plyn sporak.)Ale spomadzi "traktorikov" JTD nema konkurenciu. A co sa tyka VW group maju motory z najzaostalejsou technikou. System VP44 klasicke TDI (nie PD) je okopirovany od Fiatu Croma TurboD i.d. a Ktovie ako im to nefunguje hlavne tie novsie co maju hlavy made in Turkey, India a pod..., ale tie prve r.v. 97-98 nemaly nejake velke problemy . Sme mali Octavku 66kW r.v. 97 a az na elektroniku bola celkom fajn. System PD (Pumpe Duse=lokomotiva) Je asi 100 rokov stara technologia, ktoru pouzivali lodne motory a v 70tych rokoch lokomotivy a malotraktory (TKZ "maly kirovec", Slavia atd.) Ceskoslovenskej vyroby. Az ked BOSCH dokazal minimalyzovat rozmery PD tak aby ich bolo mozne pouzit v osobnych autach, VW group ich zacal montovat. Zacal od roku tusimze asi 99, ale neviem to presne. Ale nepodaril sa im tak ho prestali vyrabat minuleho roku koli problemom co ma. Uz sa iba dopredaju hojne zasoby uz vyrobenych kusov a VW group ich pomali nahradza overenym systemom Common Rail (audi 3.0 TDI). Totiz PD ma viacere nedostatky akymi su napr. unavou materialu vahadiel zapricinena nerovnomernost vstrekovacich tlakov a nasledne problemi so startovanim hlavne za studena pri teplote vzduchu okolo 3 C , strasne tarakajuci chod a uz X krat majitelom rozbity naftovy chladic a obmedzene moznosti vstrekovacel mapy. Ja mam JTD a nedam dopustit. Ale pozor Fiat uzitkove vozidla maju aj motori Peugeot HDi a tie su strasne zle.
System Common rail vyvinuly Taliani Fiat. Prve auto to bolo ako vzdy Croma 1.9 TurboD i.d. uniJet v roku 95, ale bolo ich vyrobenych len zopar. Boom nastal az ked tento system zacal vo velkom montovat P.S.A. Peugeot HDi. Fiat group dodnes tento system vyvija a zdokonaluje nadalej (JTD-M MultiJet ). Ale Francuza by som naozaj nechcel.
Tu je maly zoznam automobiliek a ich obchodne nazvy pre Common Rail: FIAT group- JTD, UniJET, JTD-M, MultiJet. P.S.A. Peugeot citroen- HDi. VW group- TDI, Daimler Craysler- CDI. Renault- dCI. Ford-TDCI. BMW- D.
Ahoj, no pekne si to tu popisal len si zabudol dodat ze kvalita a zivotnost tebou "vychvalenych" motorov konci niekde okolo 100000 km, chcel by som vidiet koľko motorov od fiat v priemere ma nabehanych cca 200000km a viac ako to maju motori od VW a su este v pohode
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Sifon píše:
mtapaj píše:
marek66 píše:TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory
tak toto je klasicky jebnuty blavak (LOL) (LOL) (LOL)
Strasne vtipne vyznelo to jebnuty Blavak, uplne ma to tu lame smiechom asi ako sedlak z Trstenej. Za to ze mas komplex nemusis ho tu davat najavo.
tak toto je dalsi.... (rofl)
blavaci su velky frajeri....ale ked pride prvi sneh...tak sama kalamita,,,a aj s tymi autami je to tak...tupci..... :) :D :P
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

mtapaj píše:
Sifon píše:
mtapaj píše: tak toto je klasicky jebnuty blavak (LOL) (LOL) (LOL)
Strasne vtipne vyznelo to jebnuty Blavak, uplne ma to tu lame smiechom asi ako sedlak z Trstenej. Za to ze mas komplex nemusis ho tu davat najavo.
tak toto je dalsi.... (rofl)
blavaci su velky frajeri....ale ked pride prvi sneh...tak sama kalamita,,,a aj s tymi autami je to tak...tupci..... :) :D :P
My mame okolo ciest chodniky a ne luky kde sa pasu kravy. Vam sa na tie luky lahko odhrna sneh staci zakricat na kravu nech uhne odpratat po nej lajno a je kam davat sneh. Inac ked sme taki tupci a kazdy nas nema rad tak preco sa sem kazdy tyzden hrnie kopa sedlakov z dedin za pracou a za vzdelanim ked je tu tak zle? Cez vikend sa tu jazdi super a nie je tu kalamita ked tu nezavadzaju sedlaci. Mam tu pre teba jeden vystizny klip ktory sa tyka nasej problematiky skoda ze tam nespomenuli trstenu http://www.youtube.com/watch?v=hnATSygqtYM
Kolotoč TUNING
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Mel jsem pul roku Fiata Bravo JTD 105, nerikam ze je to uplne sracka, chod/prubeh vykonu ma pekny, klidnej tichej chod.
Ma slabiny: vaha vzduchu, cidlo otacek motoru, snimac tlaku CR, jinak drzi.
Ale Italove maji nepresnou prevodovku, elektrinika (stahovani okynem, centrala... prkotiny ale dokazou nastvat.
=> motor se docela poved,alr to neni v aute vsechno!

proto VW, kde je super TDi motor a super kvalita spracovani celeho auta, pri servisu, je vse domyslene do posledniho sroubku, radost spravovat (myslim oprava klasickych typu, ne luxusnich trid:)

prtoto se s Italama neda rovnat.

HDi jsem take chvilicku mel, ale to nema zatah, od spodu je to mrtvola:)

Ted premysil o BMW, ale snad to bude dobra volba:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
dedkoun
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 19:50
Bydliště: Příbram

...

Příspěvek od dedkoun »

Ono to téma v podstatě svádí k těmto reakcím...už ten název toho threadu zavání oním tolik proslulým Tdi egomasturbováním.Ano, odpovědět na původní otázku lze snadno...Jede a je jich spousta.Jenže Tdi VW představuje pro naši populaci v podstatě jediný kompromis mezi cenou,užitnou hodnotou,výkonem,atd...Mluvím ale jen o starších,klasických motorech,o PD raději nebudu vířit diskuzi... :roll: I já,zcela samozřejmě vlastním Tdi přibližovadlo a mám ho rád,ovšem nepovyšujme ho na božstvo.Navíc nemáme moc šancí v naší malé zemi poznat i jiné motory,které se třeba vůbec v Evropě neprodávají...Spíš mi přijde,a to i na silnici,že se Tdi stalo jakousi protézkou na Ego spousty jedinců...Kteří díky tomu zavřou oči a přestanou vnímat vše ostatní.A je to škoda,protože VĚDĚT a ZNÁT nás obohacuje...Nikoli křičet do světa svůj názor a díky slušnému pohonnému agregátu povýšit VW na božstvo,vždyť to tak není.

A teď mě ukamenujte.
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Re: ...

Příspěvek od flekyc »

dedkoun píše:Ono to téma v podstatě svádí k těmto reakcím...už ten název toho threadu zavání oním tolik proslulým Tdi egomasturbováním.Ano, odpovědět na původní otázku lze snadno...Jede a je jich spousta.Jenže Tdi VW představuje pro naši populaci v podstatě jediný kompromis mezi cenou,užitnou hodnotou,výkonem,atd...Mluvím ale jen o starších,klasických motorech,o PD raději nebudu vířit diskuzi... :roll: I já,zcela samozřejmě vlastním Tdi přibližovadlo a mám ho rád,ovšem nepovyšujme ho na božstvo.Navíc nemáme moc šancí v naší malé zemi poznat i jiné motory,které se třeba vůbec v Evropě neprodávají...Spíš mi přijde,a to i na silnici,že se Tdi stalo jakousi protézkou na Ego spousty jedinců...Kteří díky tomu zavřou oči a přestanou vnímat vše ostatní.A je to škoda,protože VĚDĚT a ZNÁT nás obohacuje...Nikoli křičet do světa svůj názor a díky slušnému pohonnému agregátu povýšit VW na božstvo,vždyť to tak není.

A teď mě ukamenujte.
(LOL)
nejde o bozstvo, spis o to, ze mi to prijde jako provokace, kdyz sem vleze clovek, co ma rozdilny nazor a cpe ho nekomu, kdo tu ma napsano v popisu - TDI, TDI PD apod. kazdej at si koupi co chce, ale my berem tohle, je to jediny rozumny kompromis ...
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
mtapaj
Přispěvovatel
Příspěvky: 983
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2007, 23:35
Bydliště: Trstena

Příspěvek od mtapaj »

Sifon píše:
mtapaj píše:
Sifon píše: Strasne vtipne vyznelo to jebnuty Blavak, uplne ma to tu lame smiechom asi ako sedlak z Trstenej. Za to ze mas komplex nemusis ho tu davat najavo.
tak toto je dalsi.... (rofl)
blavaci su velky frajeri....ale ked pride prvi sneh...tak sama kalamita,,,a aj s tymi autami je to tak...tupci..... :) :D :P
My mame okolo ciest chodniky a ne luky kde sa pasu kravy. Vam sa na tie luky lahko odhrna sneh staci zakricat na kravu nech uhne odpratat po nej lajno a je kam davat sneh. Inac ked sme taki tupci a kazdy nas nema rad tak preco sa sem kazdy tyzden hrnie kopa sedlakov z dedin za pracou a za vzdelanim ked je tu tak zle? Cez vikend sa tu jazdi super a nie je tu kalamita ked tu nezavadzaju sedlaci. Mam tu pre teba jeden vystizny klip ktory sa tyka nasej problematiky skoda ze tam nespomenuli trstenu http://www.youtube.com/watch?v=hnATSygqtYM
tato tema je o niecom uplne inom oki????
a preto ze si zazsraty pastekar,sa nemusis vzrusovat......
ale iba jedno viem,,,,co blavak ,to kokot..... :-)
KTS 530 k dispozicii
.....PASSAT B 5,5 96Kw+cca18Kw,AVF 2002-slusny stav aj vybava...:)
renault laguna 2,2td min.90kw..;o) palivo "FRITAK" - exx
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Italove a nejlepsi motory. :D Jo, nejlepsi jsou tak zhruba 20tisic. Zatimco TDicka jsou nejlepsi tak 200tis. pak se trochu zhorsujou no.

To je furt kecu, ze TDI vymyslel Fiat. Nejakej komplex? V Asii cca pred 3500lety vymysleli kolo a ted s tim zadnej "stastnej majitel" Hundaj nemachruje, ze to vsichni okopirovali.
Uživatelský avatar
hopko
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Odpovědi: 0
Registrován: 21 zář 2007, 09:08

Příspěvek od hopko »

Sifon píše:
mtapaj píše:
marek66 píše:TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory
tak toto je klasicky jebnuty blavak (LOL) (LOL) (LOL)
Strasne vtipne vyznelo to jebnuty Blavak, uplne ma to tu lame smiechom asi ako sedlak z Trstenej. Za to ze mas komplex nemusis ho tu davat najavo.

FASA: východoslovák sa háda s juhoslovákom na českom fóre !!!
Octavia TDi 81kW Elegance, MR02, ASV, 280082km, VAG-COM
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Odpovědi: 0
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

marek66 píše:TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory

Vůbec nechápu proč vstupuješ do tohoto fóra. Jestli máš problém s
češtinou, tak si nech od někoho přeložit název tohoto fóra, přihlas
se do správného a neotravuj tady vzduch. :D
Sharan ASZ
Octavia AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“