Stránka 2 z 11
Napsal: 18 pro 2019, 12:21
od slovacek.milos
a co jsi stím podělal že ti to co spadlo a hc vylezlo ?
čiže kyslík to podľa mňa nemôže prosivat. to právě prozradí ta hadra
Napsal: 18 pro 2019, 13:52
od Marek77
Dal bych tomu delší svižnou jízdu, podle mě je jen bordel v KATu.
Napsal: 18 pro 2019, 14:25
od jjuriss
slovacek.milos píše:a co jsi stím podělal že ti to co spadlo a hc vylezlo ?
čiže kyslík to podľa mňa nemôže prosivat. to právě prozradí ta hadra
technik, ktory sa to snazil dostat do tolerancie.
nie je moznost cez VAG nejako znizit davku paliva? Ta zmes bude bohata pretoze aj z vyfuku je citit benzin o nieco viac.
Napsal: 18 pro 2019, 14:39
od Marek77
Podle hodnoty lambda v protokolu směs bohatá není. Buď je katalyzátor znečištěný a je třeba ho delší svižnou jízdou vyčistit, anebo má sníženou účinnost, a pak jedině jeho výměna.
Napsal: 18 pro 2019, 14:44
od jjuriss
sviecky menene mesiac do zadu
Napsal: 18 pro 2019, 15:33
od matus
preco je teplota 17 stup. nebol studeny ?!?
.
Napsal: 18 pro 2019, 15:34
od jjuriss
motor bol teply, neviem preto mu tam vypisalo takuto hodnotu
Napsal: 18 pro 2019, 18:21
od Marek77
Sonda teploty byla na zdi a ne v motoru.
Napsal: 18 pro 2019, 18:32
od jjuriss
marek takze odporucas este vycistit resp. vymenit kat?
Napsal: 18 pro 2019, 18:51
od slovacek.milos
jjuriss píše:motor bol teply, neviem preto mu tam vypisalo takuto hodnotu
radit je velmi obtížné, zkouší se právě ta hadra můžeš mít prasklý svod že to není vidět, pak to HC tato blbá hlava má zalité gufírka olejem a když trochu propouští exhalace se zvyšujou,
známý mi popisoval tvůj problém má stanici EK ,1.6 AEE kokta vyhozená v sk, vyměnili všechno gufírka, olej svíčky, kat z vrakecu, stále se přibližovali k hranici, nakonec přivařili ještě kat co tam původně byl a hodnoty sdvouma katama se dostali do tolerance a autoprošlo ve skalici, SK, jenže on má měřící stanici tak to může skoušet ty jak blb musíš chodit platit a dávát do depozita, a jen platíš,

Napsal: 18 pro 2019, 20:07
od jjuriss
ved prave skusat to omyl pokus by bolo casovo a financne narocne, kedze to nemam kde testovat... test s hadrou myslis tak ze upchat vyfuk a sledovat ci to niekde pre lambou nebude fucat,resp najt miesto kde to moze prisavat??... inak prisavanie oleja cez guferka co je v tomto pripade dost pravdepodobne ma na emisie tiez vplyv? dat druhy kat za 70€ /ak by clovek mal itotu ze to je tym/ by nebol problem ale pokial by to hodnoty nezlepsilo tak zbytocne vyhodene penaize...
Napsal: 18 pro 2019, 20:55
od Marek77
Pokud na výfuku není netěsnost, je to jednoznačně KATem.
Napsal: 18 pro 2019, 21:18
od slovacek.milos
jjuriss píše: test s hadrou myslis tak ze upchat vyfuk a sledovat ci to niekde
jsem ti to psal už při prvním měření když tě ten technik vyhodí ničeho se nedopustí
klekneš k výfuku ucpeš hadrou výfuk i s pichlou sondou a když se hodnoty dostanou do normálu tak přisává, to ti řekne ten technik podle měření, když se nic nezmění , pak už víš co ti radí marek 77, ale i tak koupíš za litr kat přes slunce krásný máš na emeisích 0.33 přijedeš podruhé a O.6 říkám su blb asi porek ve svaru ucpaný výfuk jarová voda na svaru a nic

jednou se mi to už stalo

Napsal: 19 pro 2019, 11:34
od mirsi
Budes musiet vymenit katalyzator.
Napsal: 25 pro 2019, 11:52
od jjuriss
Na nete som nasiel ze EURO2 je od 1996 EURO3 od 2000. Kedze auto je RV 1997 vybrat novy kat normy Euro 2?