Další poznatek- když odpojím podtlakovou hadičku k turbu tak naprosto bez pískání, ať motor vytáčím na volnoběh jakkoliv. A tou záslepkou na svodech k EGR to také neuniká.
Tlak do výfukových svodů jde na volnoběh při odpojení regulace turba pořád stejný, je to tak?
Nový IC už mám doma, servis, ale čas nemá, takže se na to v sobotu vrhnu sám
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
A jo, moc děkuji
(všem přispěvovatelům)
To mi nedošlo..
Každopádně dnes ráno testovací jízda, jede to normálně (až na to pištění), turbo plní požadavky a po chvíli ustálené jízdy na dálnici už to nepíplo ani když jsem tlačil okolo 2200ot na max..
Nemám čas to rozebrat (víkend daleko) a pořád mi to hlodá:D
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Hotovo:
ty šílené zvuky způsoboval povolený šteft na výfuku.
Ještě jednou všem děkuji za cenné rady
IC vyměněn- rozebrat kvůli tomu celý předek byl docela vopruz
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.