OCTAVIA ll 1,9 77kW zhasíná motor

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

45 bar za tandemom :o :o :o
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Dej si průhledný hadice k filtru do tandemu a z tandemu pokud tam budou lítat bubliny tak je hlava ko.Jinak ty tlaky jsi napsal správně?To jsem ješte nikdy nenaměřil.
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak to nejsi sám. Taky jsem byl z těch tlaků u vytržení a pro jistotu jsem hned provedl kontrolu manometru vzduchem na kompresoru. Ten mi vypíná při 11atm. a manometr ukazoval rovněž 11kp/cm2, což je v podstatě to samé. 1 bar by měl být nějakých 1,02kp/cm2 a cca 0,98atm. Takže tlak, který jsem naměřil tam fakt je. Proto to taky tady píšu a čekám na odezvu.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele to je fakt nějak moc (rofl)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak to mi povídej!!! Jsem z toho zrovna tak zmatený. Pořád přemýšlím, kde se tam ten tlak bere. Ale bohužel si ho nevymýšlím. Už mně napadají takové bláznivé teorie, že snad to čerpadlo jde nějak obráceně?! :? :? :?
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jestli se v tom čerpadle spíš něco neseklo...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

V tom případě tam letí komprese a natlakuje to jak kráva.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5729
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

tak tak niektory vstrek netesni na spodu a leti tam kompresia z valca
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

a jo, no, taky pravda, takže pokud je to vymačkaný je to stejně na opravu hlavy protože nový gumičky to je na chvíli...
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Záleží od poškodenia hlavy.
Kompres vs prívod paliva ti predsa netesnia gumičky ale podložka pod vstrekom.

(Naposledy som robil SAG skoro 400 000km a šachty jemne odrbane, takže treba skontrolovať stav a podľa toho....).
Inak... To vlozkovanie mosadzou stojí za kkt. 50 000km a je to v riti. Treba niekoho kto to vyvlozkuje antikorom a je to do smrti
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Ty podložky jsou většinou fouklé od pohybu do boku a pak tu kompresi už nic neudrží.Problém je ale v tom že většinou to sundáš zjistíš že je omletá vačka turbo zlobí už dlouho jen se stím nic nedělalo a ted to příjde najednou a bude se vymejšlet kde to ojebat.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Je to tak no,ze zdánlivě blbosti oprava za desetitisíce....
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

adrian_B píše:Inak... To vlozkovanie mosadzou stojí za kkt. 50 000km a je to v riti.
Engitec Frenštát dává doživotní záruku.Vložkujou bronzem.Táta si to u nich nechal vložkovat a zatim OK ale zatím málo najel.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1286
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak pánové je to odhalené. Dva vstřiky foukaly. Ale betelně. Vyházel jsem je ven přefrézoval sedla vyměnil jsem okroužky a podložky, kulové čepy jednotek i stavěcí šrouby. Motor zatím běží jak má i chod je podstatně lepší... slovo podstatně jsem použil proto, že z motoru se linou další nepřirozené zvuky, které přisuzuji vymlácené dvouhmotě. Ale to už není předmětem opravy. Majitelka už koupila novou Octávku a tuto dává vnukovi, který prý ji dodělá, takže nemá cenu do toho investovat. No, je to její rozhodnutí a já ho musím respektovat, ikdyž jsem ji na některé problémy upozornil. Ale ještě bych měl takovou poznámečku: hodně lidí nemusí Fiaty. Já už jsem jich vystřídal dost. Vlastně už za totality jsem jezdil pouze Fiatem. Teď mám Ulysse (2005), který má nalítáno 360tis. vstřiky jsem sice už repasoval, ale jinak absolutně bez problémů. Motor táhne, nežere olej a NEKOUŘÍ!!! Zato když šlápnu na plyn u téhle Octávy, tak za mnou není pomalu vidět a to má najeto ještě o deset tisíc méně. No a ty zvuky...
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jestli jsou vymačkany otvory na vstriky tak to ale pomůže tak na týden nový těsnění a gumky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“