Stránka 2 z 2
Napsal: 25 bře 2020, 16:23
od OťasTDi
Palivový filtr je nový MANN dle vinka na správný tlak 4bary. Sonda - než jí budu slepě měnit - nějaké hodnoty ve VAGu nebo tak něco?
Napsal: 25 bře 2020, 16:25
od OťasTDi
Jo a ta oktávka jí měla znova tu samou + navíc netěsnost v sacím traktu...vše jsem vizuálně prošel a nikde nic podezřelého neobjevil.
Napsal: 30 bře 2020, 19:50
od Huml
no a když byla na té octě ta samá závada, byl tam už novej ten pcv ventil? jestli jo a nebyl to origo, tak je to pořád tím pcv, řešil jsem to samý, až origo byl cajk, ten číňan odsává těch par moc, v motoru udržuje větší podtlak a za studena, kdy je větší profuk okolo pístů to pak hlásí chudou směs nebo dokonce chybu snímače tlaku v railu, po výměně za origo ok, je v něm totiž ventil, kterej drží přesně stanovenej podtlak v motoru, nižší (vyšší tlak) než ta čína a neovlivňuje se tak tlak v sání
Napsal: 30 bře 2020, 20:31
od OťasTDi
ne milane, nic se tam nemenilo...ja jen ze pribyla ta chyba s netesnosti saciho traktu.....vic me zajima ta fabie...a zpozoroval jsem u ni malinko pokulhani pri studenych startech....bechyta moc presvedcive.....nova baterka to castecne vyresila, ale tu jakoby nechut chytnout tam porad citim....za tepla ok