Stránka 2 z 4
Napsal: 02 bře 2020, 07:57
od geo
Nevím proč bych se měl uklidnit si to po sobě přečti žádné se nečasuje já jsem napsal že se časuje často jen je to francouz takže vůbec nemaj pravidlo kam ten snímač daj jestli na vačku nebo na řemenici čerpadla.Na to jsem upozornil a zbytek je mě jedno dál už reagovat nebudu nechci aby si na mě někdo tady rovnal ego.
Napsal: 02 bře 2020, 10:33
od Marek77
Hlavně, že jsi sám se sebou spokojenej.....
Napsal: 02 bře 2020, 15:19
od roman1648
Já si to u renaultů dacíí a podobnějch sráčů značím vždy i na setrvák, nejednou mě to vyškolilo když mi bylo tvrzeno že tam klínek je a nebyl tam

,asi fakt kus od kusu, nevím, mám ale i ten šroubovací trn tak pohoda
s tím vysokotlakem je to asi jak kdy,měl jsem za to že je to jedno ale někdo říká že ne že to pak může cukat atd tak to radši dávám tak jak to bylo a je to...
Napsal: 02 bře 2020, 17:24
od ROMEK
Oni ani sami francuzi nevedia co tam maju podla VINu. Vetšinu to musiš rozebrat a podla teho zistíš co tam je
Napsal: 02 bře 2020, 17:59
od jericho-3
Já tam dal řemenici, mám zato, že to bude ono, je to obtisklé, utáhl to ale ne úplně, protože zatím to mám na měkko přes kvalt a zapřenou poloosu, zítra tam dám kolík do setrváku a dotáhnu to..Mám označen šroub vůči řemenici a zatím to mám tak 90 stupňů, protože na heveru to není žádná hitparáda...

Napsal: 03 bře 2020, 17:11
od jericho-3
Tak jsem konečně absolvoval" orgasmus "s Renaultem, vyndat zátku na kolík do kliky, když je tam kapota a vše mimo deklu z PVC na motoru je opravdu zážitek. Mazaní inženýři , na kterých je vidět, že chodili moc dlouho do školy, dali do díry pro kolík na kliku zátku -šroub s hvězdou, což je moda v Evropě už asi 25 let, která má hvězdu tak 1 cm dlouhou, z toho náběh je tak půlka a zbývá tak půl cm aktivní hvězdy na povolení..Samozřejmě mechán co dělal rozvody ji ještě pěkně ometl, takže tohle povolit byla depresívní zábava. Člověk chápe, že je to patrně kvůli robotům , a že motor venku je pohádka obsluhovat, ale je to na ránu do zubů..Naštěstí se mi poté povedlo řemenici utáhnout přesně tam, kde kolečko kretino ala žabožrout bez klínku mělo být a ten slavný motor zprovoznit...Takže výměna blbé řemenice trvala možná o trochu méně, než" celé rozvody"..Kdysi se říkalo, že čas jsou peníze, ale ve Francii tohle neplatí..Ti klidně prostávkují miliardy , on to někdo zaplatí...

Napsal: 13 dub 2020, 16:05
od Jarmer
Žádný motor k9k 1.5 dci, stejně jako motory f4 klínek nemá, tuším že až od roku
2012,2013.
Na čerpadel je snímač, dává se asi 12(nevím přesně) zlabku od vackovyho kola na čerpadlo kde je značka.. Na novém řemenů jsou značky. Jinak můžu nafoti mám tu dva motory na go. Prostě přípravky potřebuješ, neříkám že to bez nich nejde, ale proč si zadelavat na problém. Pár rechtacek z novými rozvody už mi přijelo. .
Napsal: 13 dub 2020, 17:00
od JozefC
https://www.youtube.com/watch?v=O1TPhsAk6Ao Takže páni kde je pravda? Kľuka na klínok bez klínka

Napsal: 13 dub 2020, 18:08
od Marek77
Všechny motory, co jsem viděl, klínek měly. Moc bych se divil, že by to od nějakého roku bylo jinak, nevidím v tom žádnou logiku. Ale kdo ví.......
Napsal: 13 dub 2020, 20:06
od uiqjirka
Marek77 píše:Všechny motory K9K mají klínek.
Právě, že nemá, je to 50 na 50, silenej prasackej Frantik.
Napsal: 13 dub 2020, 20:09
od slovacek.milos
[quote="Marek77"]
marku mi se taky zdá že klínek nemá, osobně jak vidím středový šroub který musíš povolit hned čmárám setrvák,
je to mnoho let megan první 1.5 dci, klínek chybel

já nerva co to je za pič.... zrovna svat od švagra rodina, tehdy přijel uživatel beli skontroloval nepohli jsme stím, bylo to OK
Napsal: 14 dub 2020, 13:20
od jericho-3
Očmáráš setrvák, ale musel bys současně postavit vačku, abys byl v jistotě. Já když jsem šroub řemenice povolil utahovákem a zjistil, že tam klínek není, jsem měl štěstí, protože tam bylo vidět obtisknutí díry na klínek v řemenici na kolečku bez klínku..A jelikož jsem předpokládal , že tam klínek je, tak jsem motor řešil tak, jak se zastavil..Samozřejmě problém nastane s utažením, protože musíš zablokovat setrvák čepem. Takže jsem opatrně motorem pootáčel, aniž jsem cokoliv vyndal /žhavičku apod./ a neustále sledoval obtisknutí a jeho polohu , dal čep zajištění, pak jsem utahovákem šroub utáhl a nastalo dilema, je to dobře, nebo ne? A jelikož moment utahováku byl nedostatečný , tak muselo přijít ještě plné dotažení, ale já si říkal, kurva nepootočilo se to? Motorem jsem protočil v pohodě, komprese naskakovala, ALE? Tak jsem to zase zapřel o kliku a řemenici sundal a to právě rycem utahováku , aby se to nehnulo a zjistil jsem, že se to stačí zapřít a" nehne" se to.. Tak jsem to opakoval a pak nandal trubku a moment dokončil..Ale štěstí bylo, že jsem měl čep k zajištění vyrobený na soustruhu ze šroubu do hlavy.. Protože udělat to ze sračky, tak se to ohne..Neměl jsem dobrý pocit , když jsem o potřebný úhel označený ryskou na řemenici po původním momentu šroub utahoval...´Ale vítězství se vždy zjistí až po natočení motoru a další jízdě..´

Napsal: 14 dub 2020, 18:56
od Marek77
Tak to napíšu jinak. Mýma rukama prošlo devět vozů s motorem 1,5 dCi. Různé vozy, různé výkonové varianty. Všechny motory měly na klice klínek. I můj motor má klínek.
Je možné, že existují i motory 1,5 dCi, které klínek nemají. Já jsem takový nikdy neviděl.
Napsal: 14 dub 2020, 19:17
od JozefC
Asi sú aj bez klína, ak vo videu nie je.
Napsal: 14 dub 2020, 19:17
od slovacek.milos
[quote="Marek77"]Tak to napíšu jinak
marku piš jak chceš, nikdo se přeci stebou nehádá, u rozvodů je pousty záhad, o tom se dají psát romány