Stránka 2 z 2
Napsal: 14 bře 2020, 12:42
od slovacek.milos
[quote="vencavw"
ještě jsem nikde nečetl teplotu paliva, nejlépe prověřenou i za jízdy,i tam může být příčina proč blbne počátek vstřiku
Napsal: 14 bře 2020, 16:14
od vencavw
slovacek.milos píše:[quote="vencavw"
ještě jsem nikde nečetl teplotu paliva, nejlépe prověřenou i za jízdy,i tam může být příčina proč blbne počátek vstřiku
Na teplotu paliva jsem se díval, ale né za jízdy. Když jsem se díval poprvé na TDI graf tak při zahřátém motoru měla nafta přibližně 30°C a dnes ráno za studena měla nafta teplotu 8 °C, což odpovídá. Kdyžtak to můžu ještě omrknout za jízdy.
Napsal: 15 bře 2020, 09:47
od toefuk
necital som cele vlakno, ale bud mas zadrety predsuvnik predvstreku v cerpadle alebo KO solenoid n108, pripadne preruseny signal do solenoidu. Menej pravdepodobny je odpaleny zosilovac pre solenoid v ECU.
Napsal: 07 dub 2020, 08:48
od vencavw
Po výměně toho palivového filtru se to postupně lepšilo a teď už to jezdí 2 týdny bez problému. Závada už tam neskáče a TDI graf taky dobrý.
Tak snad to bude v pohodě.
Všem díky za rady.