1.4TSI CAXA 460t km - vnitřní EGR na benzínovém přímovstřiku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ano, je to od rusa 
jeko komentáře k věci byly přesně tyto
Впускной коллектор ГБЦ двигателя 1.4TSI CAXA с пробегом 460 тысяч км.
Сам приехал? Как работал? Эвакуатор привёз
Все мы пройдём через ремонт рано или поздно)))
Мотор разобран... Из интересного могу показать состояние сёдел выпускных клапанов
jde jen o fotky sacích kanálků, stav výfukových včetně jejich sedel ventilů ukáže pokud prý bude zájem
Prý to jinak do problému jezdilo normálně podle kámoše vlastníka, ale je to asi jako se žábou ve vodě, řidič si pomalu zvykal a rozdíl nepoznal ... Tady nejsou vířivý klapky jako na 1.8/2.0, ale taky to asi nemá takovou porci recirkulace jako ty 1.8/2.0 

jeko komentáře k věci byly přesně tyto
Впускной коллектор ГБЦ двигателя 1.4TSI CAXA с пробегом 460 тысяч км.
Сам приехал? Как работал? Эвакуатор привёз

Все мы пройдём через ремонт рано или поздно)))
Мотор разобран... Из интересного могу показать состояние сёдел выпускных клапанов
jde jen o fotky sacích kanálků, stav výfukových včetně jejich sedel ventilů ukáže pokud prý bude zájem


Rusové najížděli na Volvu 24 klidně milion km , tam je vše možné, prostě sovětští lidé..A mimochodem, když jsou Fiaty tak v háji, znáte odborníci podobné příběhy s motory Fiat ARomeo , jako má koncern? Mě nevadí, že máte jiný názor, ale chtělo by to nějaký příklad , když vás nechávají v klidu tyhle litanie o motorech z koncernu...Jejich motory jsou etalonem spolehlivosti a Fiat neprosperuje také proto, že nemá vedlejší příjem z dílů, jako koncern.. ..Ale samozřejmě Italové zaspali s vývojem moderních nesmyslů , které jsou dnes to hlavní, co moderní generace požaduje, a kterou já mám na háku, nejsem jí postižen...Dnešní testy vozů jsou z většiny a tom, jak se může dnešní pomatenec s plackou u ucha v novém autě připojit... 

nepropadat panice...
Ano, Fiata a Alfy jsme servisovali a opravdu horor, koncern je oproti Fiat technice a motorum nebe a dudy i se svymi problemy, ktere ma, tak jako kazdy. Kazi se vsechno, kazda znacka, ale to co umi predvest Fiat, Renault, Alfa, to je opravdu do nebe volajici a nic z techto znacke bych nechtel ani darem a to ani z minulosti.jericho-3 píše:Rusové najížděli na Volvu 24 klidně milion km , tam je vše možné, prostě sovětští lidé..A mimochodem, když jsou Fiaty tak v háji, znáte odborníci podobné příběhy s motory Fiat ARomeo , jako má koncern? Mě nevadí, že máte jiný názor, ale chtělo by to nějaký příklad , když vás nechávají v klidu tyhle litanie o motorech z koncernu...Jejich motory jsou etalonem spolehlivosti a Fiat neprosperuje také proto, že nemá vedlejší příjem z dílů, jako koncern.. ..Ale samozřejmě Italové zaspali s vývojem moderních nesmyslů , které jsou dnes to hlavní, co moderní generace požaduje, a kterou já mám na háku, nejsem jí postižen...Dnešní testy vozů jsou z většiny a tom, jak se může dnešní pomatenec s plackou u ucha v novém autě připojit...
No vidíš a já, než jsem koupil Fiata, tak jsem vyzkoušel Octavii diesel, tuším 1,6 77 kW, ročník okolo 2010. Vzadu se v tom jelo jako v trakaři a motor vůbec nepřesvědčil. Potom jsem vyzkoušel stejně starého Fiata 1,6 Mjet 88 kW a bylo to sakra o něčem jiném, ale hlavně Fiat měl najeto 30 tis. a Octavia okolo 100 tis. km, ale hlavně v té době (stáří aut 4 roky) stála ta Octa o téměř 100 tis. Kč víc, což jsem vyhodnotil, že určitě Octa ne. Nikdy jsem rozhodnutí nelitoval. Jinak mám automobilní průmyslovku a okolo 90 tých let jsem dělal několik let vedoucího v ČSAO a můžu ti říct, že tam byli mechanici, kteří opravili bez keců cokoliv a jakoukoliv značku a byli tam i takoví, co měli ke všemu jen hloupé kecy a nic pořádně neuměli. Je pravda, že v té době byla auta podstatně jednodušší. Nejraději a s úctou vzpomínám na mistra ve školních dílnách, který za totáče opravil jakékoliv auto a vždy s jakýmsi nadšením, dokonce si vyráběl i přípravky na seřizování karburátorů a podobné. To byl pan mechanik. O co bylo auto složitější, o to to byla pro něj větší výzva. Jinak, jelikož jsme se na opravách aut učili, tak byla hodinová sazba 6 KČS, takže se opravovala auta hlavně významných soudruhům.
Pre mňa bol hlavný dôvod výkon a ten rozdiel je dosť podstatný, iné auto. Myslím, že motoru to len prospelo, najazdené na čipe 100 tis., momentálne ako som písal mám najazdené celkovo 200 tis a s motorom nebol nikdy žiaden problém, som veľmi spokojný. Veľa jazdím kratšie trasy okolo 10km, preto som chcel benzín a z tejto generácie TSi mi vychádzal ako najmenšie zlo práve CAXA. Po čipe výkon dostatočný na normálne jazdenie...údaje z grafu z brzdy sú na 95 oct. benzín, inak celú dobu jazdím na shell w-power 100
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Vím, že jsem mimo téma, ale šlo o dvojkovou Octavku Combi ročník okolo 2010 (možná starší) a Fiat Bravo rok 2010 model 2011. Samozřejmě Octavka daleko praktičtější, hlavně vnitřní prostor a velikost kufru. Motor Fiatu, ale úplně někde jinde 1,6 Mjet 88 kW 300 Nm. Proti té Octávce jsem si připadal motoricky, že jedu ve dvoulitru. Dnes jezdím s autem pracovně, takže bych potřeboval spíš ten prostor Octávky. Rovněž konstrukčně měla Octávka DPF pod autem, Fiat již v motoru za turbem, čili snadnější regenerace (hodnoceno v době koupě). Fiat má pouze jednu nevýhodu, a to propad ceny při případném prodeji (což byla výhoda při koupi ojetiny), jinak funguje bezvadně.
Je to veľký rozdiel, predtým to bolo presne ako píšeš, také gumové. krúťák orezaný v celom spektre na 200. Teraz je tam výrazné oživenie s otáčkami, max. je pri 2800 240nm. Tu sú grafy https://www.vw-club.sk/passat3c-chiptun ... 67809.html
1.5 TSi s čipom bude moc fajn.
1.5 TSi s čipom bude moc fajn.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)