Nevyřešitelné vibrace volantu ve vyšších rychlostech - Bora.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Nevyřešíme , neboť už mě dochází trpělivost ! Tak primitivní náprava a takhle to dokáže dělat pakárnu !
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemá to vyjebaný náboje? to dovede taky potrápit, zvlášť když píšeš o hučení, docela často bývá problém na náboji, v místech pro vnitřní kroužek ložiska
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

No je pravda , že do nových ložisek jsem lisoval staré náboje ( né já osobně, ale mechoš ) Vůbec mě nenapadlo , že se mají měnit spolu s ložiskem. Tudíž to možná bude slabý článek. Takže koupit další sadu ložisek a dva nové náboje a doufat že už to bude dobrý (noteeth) Každopádně děkuju za tip.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no pokud mu nic není tak ho neměním, ale dost často to bývá vydrbaný jak jsem psal, to nemá smysl to tam dávat, za chvíli je lágr v čudu, nehledě na to, že tam má prostě vůli
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Mám doma ještě pár náhradních těhlic , tak do nich koupím nová ložiska a nové náboje a pak dám na auto a uvidíme.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
tlakac3
Přispěvovatel
Příspěvky: 303
Registrován: 18 pro 2011, 12:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od tlakac3 »

Naboje mam taky stary, ale venku jsem je promeril a hazivost na sousruhu meli do 2 stovek, navic si myslim ze by spatny naboje byly citit na brzdach (kopaly by)
Ale vsechno je mozny, asi mi nezbyde nic jinyho, nez to taky dat novy.
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Tak mě napadlo, že by to mohla dělat nevyváženost kotoučů. Přecejen jsou to lívance jak dekly od hajzlu. Z prdele bych vyndaný kotouče našrouboval na kolo a dal na vyvažovačku. Informativně by se ukázalo, jestli tam je nevyváženost.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Já osobně můžu kotouče vyloučit , když jsem přešel na 312 mm, měl jsem nové neorigo kotouče k těm držákům co jsem sehnal , namontoval jsem to a vibrace , hned jsem si řekl: "hele neorigo kotouče, asi nějaká nepovedená Čína" tak jsem koupil origo kotouče 312 mm přímo od VW , včetně origo desek VW , namontoval , důlkadně očistil dosedací plochu na náboji a ony vibrace pořád stejné (noteeth) takže nové kotouče no name značky mám skladem v garáži.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

Mě to klepe mnohem silněji s plechovými disky 15" než s liťáky 17". Ten náboj by mohl být dobrý nápad.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5033
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Vyvážit celý na autě.
A kdo umí vyvážit kola do 2g? Málokdo.
Vybrace se objevují i na Mercedesu od nová,pokud si zákazník dá svoje nové disky a gumy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Tak jsem zpět , nasral jsem se , sundal těžké kotouče 312mm ( ušetřil jsem 1500 gramů rotující hmoty na kotouč ), nahodil starší origo VW 288mm co jsem měl skladem, opět důkladně očistil všechny dosedací plochy ( náboj - kotouč , kotouč - ráfek ) pak jsem odvezl sadu kol na převážení do autoservisu , kde se s tím mechoš vyloženě mazlí ( důkladně kola očistí , vyváží na novém stroji zřejmě od NASA :-D fakt si s tím hrál , krásný závaží , nalepeno fakt precizně) - nebylo to nejlevnější a světe div se po tomhle všem se jdu projet na dálnici a vibrace ??? NO DOBRÝÝÝÝ , resp. teď to ve 140 nevibruje tak zásadně , že by to obtěžovalo , ve 160 to trošku klepe ale minimálně , dál už je mě to fuk ale pak to roste. Mám radost. No a dnes jedu domů z práce , najedu na dálnici , rozjedu na 150 km/h a vibrace jako hovado jsou zpět :? :roll: (wallbash) bez důvodu ! Ráno dobrý , žádná díra , nic , jedu domů a na hovno ! Je tohle normální ???? To auto je kvůli tomu každý týden na heveru a nic ! Začínám si říkat , že se ta náprava musí nějak tajně hýbat , ale vše je fakt už měněné. Docházejí mě racionální nápady. Teda jeden mě napadá, hodit ten krám do šrotu a zapomenout na ty šílený prachy , co v tom už jsou. PS: pokud je vadný spoj NÁBOJ - LOŽISKO tak by to přece vibrovalo nonstop , pořád , je to tak ?
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Nemůže být fakt problém jinde než v nápravě? Vím že vibrace pochází často odjinud...jako třeba opírající se výfuk, nevyvážená Sahara, dekl plácající se v poryvu větru jak Kurta na navesu 😜 Jen snaha nasměrovat

Nebo nesmyslně flexou rízlej vnitřní kroužek ložiska při demontáži z náboje...a těch už jsem viděl. Že i kus náby chyběl.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5033
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Dělají to brzdové třmeny. Neptej se a nepolemizuj ale je to tak. Špatně se vrací od kotouče.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

To mě napadlo také , že se již pístky ve třmenech nevracejí jak mají. Inu před pár dny jsem je šel zrepasovat. Koupil jsem sadu Frenkit , kompletně rozebral třmeny , očistil , složil , pístky chodí teď nádherně , dal nové origo desky Audi/VW , brzdí to úžasně. Třmeny to nebudou :roll:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

A co se výměny ložisek týká , byl jsem u toho , kamarád co mě je lisoval , dělal vše precizně, žádná flexa , vše pod lisem. Vše očistil, nalisoval tak jak se to má dělat. Žádné poškození nábojů nebylo okem viditelné. Když roztočím náboj třeba na dvojku , když je auto na heveru a přiložím ostrý šroubovák , nezdá se , že by byl náboj křivý ani jeden. Vím , má se to dělat spešl měřákem ;) Napadá mě , že ložiska FAG v sadě dva kusy za 1000 Kč na Cardo.cz jsou možná Fejky, ta cena je strašně nízká. Ale nevím , nic na nápravě nehučí po výměně vnějších kloubů poloos za nové. Žádné vůle. ;)
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

A ten dekl pod motorem , hmmm , to mě nenapadlo , je fakt že ten tam drží ale na jednom místě už je prohnutý směrem dolu a na hrbaté cestě když se čumák zhoupne tak slyším občas škrtnutí plastového krytu o silnici. Ty jo zkusím ho na pár dní sundat. Děkuju za tip.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“