Nevyřešitelné vibrace volantu ve vyšších rychlostech - Bora.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nevyřešíme , neboť už mě dochází trpělivost ! Tak primitivní náprava a takhle to dokáže dělat pakárnu !
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
No je pravda , že do nových ložisek jsem lisoval staré náboje ( né já osobně, ale mechoš ) Vůbec mě nenapadlo , že se mají měnit spolu s ložiskem. Tudíž to možná bude slabý článek. Takže koupit další sadu ložisek a dva nové náboje a doufat že už to bude dobrý
Každopádně děkuju za tip.

Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
Mám doma ještě pár náhradních těhlic , tak do nich koupím nová ložiska a nové náboje a pak dám na auto a uvidíme.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
Naboje mam taky stary, ale venku jsem je promeril a hazivost na sousruhu meli do 2 stovek, navic si myslim ze by spatny naboje byly citit na brzdach (kopaly by)
Ale vsechno je mozny, asi mi nezbyde nic jinyho, nez to taky dat novy.
Ale vsechno je mozny, asi mi nezbyde nic jinyho, nez to taky dat novy.
GOLF MK3-ASZ-GT2260VK+gtx.Port,vacka Chovanec 3xOFF,0.320,12hlava,FMIC,HDS+RACE,vyfuk 70,brzdyG60
Já osobně můžu kotouče vyloučit , když jsem přešel na 312 mm, měl jsem nové neorigo kotouče k těm držákům co jsem sehnal , namontoval jsem to a vibrace , hned jsem si řekl: "hele neorigo kotouče, asi nějaká nepovedená Čína" tak jsem koupil origo kotouče 312 mm přímo od VW , včetně origo desek VW , namontoval , důlkadně očistil dosedací plochu na náboji a ony vibrace pořád stejné
takže nové kotouče no name značky mám skladem v garáži.

Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5033
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tak jsem zpět , nasral jsem se , sundal těžké kotouče 312mm ( ušetřil jsem 1500 gramů rotující hmoty na kotouč ), nahodil starší origo VW 288mm co jsem měl skladem, opět důkladně očistil všechny dosedací plochy ( náboj - kotouč , kotouč - ráfek ) pak jsem odvezl sadu kol na převážení do autoservisu , kde se s tím mechoš vyloženě mazlí ( důkladně kola očistí , vyváží na novém stroji zřejmě od NASA
fakt si s tím hrál , krásný závaží , nalepeno fakt precizně) - nebylo to nejlevnější a světe div se po tomhle všem se jdu projet na dálnici a vibrace ??? NO DOBRÝÝÝÝ , resp. teď to ve 140 nevibruje tak zásadně , že by to obtěžovalo , ve 160 to trošku klepe ale minimálně , dál už je mě to fuk ale pak to roste. Mám radost. No a dnes jedu domů z práce , najedu na dálnici , rozjedu na 150 km/h a vibrace jako hovado jsou zpět
bez důvodu ! Ráno dobrý , žádná díra , nic , jedu domů a na hovno ! Je tohle normální ???? To auto je kvůli tomu každý týden na heveru a nic ! Začínám si říkat , že se ta náprava musí nějak tajně hýbat , ale vše je fakt už měněné. Docházejí mě racionální nápady. Teda jeden mě napadá, hodit ten krám do šrotu a zapomenout na ty šílený prachy , co v tom už jsou. PS: pokud je vadný spoj NÁBOJ - LOŽISKO tak by to přece vibrovalo nonstop , pořád , je to tak ?




Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Nemůže být fakt problém jinde než v nápravě? Vím že vibrace pochází často odjinud...jako třeba opírající se výfuk, nevyvážená Sahara, dekl plácající se v poryvu větru jak Kurta na navesu 😜 Jen snaha nasměrovat
Nebo nesmyslně flexou rízlej vnitřní kroužek ložiska při demontáži z náboje...a těch už jsem viděl. Že i kus náby chyběl.
Nebo nesmyslně flexou rízlej vnitřní kroužek ložiska při demontáži z náboje...a těch už jsem viděl. Že i kus náby chyběl.
***VAG,PSA,Renault***
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5033
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
To mě napadlo také , že se již pístky ve třmenech nevracejí jak mají. Inu před pár dny jsem je šel zrepasovat. Koupil jsem sadu Frenkit , kompletně rozebral třmeny , očistil , složil , pístky chodí teď nádherně , dal nové origo desky Audi/VW , brzdí to úžasně. Třmeny to nebudou 





A co se výměny ložisek týká , byl jsem u toho , kamarád co mě je lisoval , dělal vše precizně, žádná flexa , vše pod lisem. Vše očistil, nalisoval tak jak se to má dělat. Žádné poškození nábojů nebylo okem viditelné. Když roztočím náboj třeba na dvojku , když je auto na heveru a přiložím ostrý šroubovák , nezdá se , že by byl náboj křivý ani jeden. Vím , má se to dělat spešl měřákem
Napadá mě , že ložiska FAG v sadě dva kusy za 1000 Kč na Cardo.cz jsou možná Fejky, ta cena je strašně nízká. Ale nevím , nic na nápravě nehučí po výměně vnějších kloubů poloos za nové. Žádné vůle. 






A co se výměny ložisek týká , byl jsem u toho , kamarád co mě je lisoval , dělal vše precizně, žádná flexa , vše pod lisem. Vše očistil, nalisoval tak jak se to má dělat. Žádné poškození nábojů nebylo okem viditelné. Když roztočím náboj třeba na dvojku , když je auto na heveru a přiložím ostrý šroubovák , nezdá se , že by byl náboj křivý ani jeden. Vím , má se to dělat spešl měřákem


Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
A ten dekl pod motorem , hmmm , to mě nenapadlo , je fakt že ten tam drží ale na jednom místě už je prohnutý směrem dolu a na hrbaté cestě když se čumák zhoupne tak slyším občas škrtnutí plastového krytu o silnici. Ty jo zkusím ho na pár dní sundat. Děkuju za tip.
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz