Stránka 2 z 4

Napsal: 10 črc 2020, 13:05
od MarfyE34
Nevyřešíme , neboť už mě dochází trpělivost ! Tak primitivní náprava a takhle to dokáže dělat pakárnu !

Napsal: 10 črc 2020, 21:24
od Huml
nemá to vyjebaný náboje? to dovede taky potrápit, zvlášť když píšeš o hučení, docela často bývá problém na náboji, v místech pro vnitřní kroužek ložiska

Napsal: 10 črc 2020, 21:34
od MarfyE34
No je pravda , že do nových ložisek jsem lisoval staré náboje ( né já osobně, ale mechoš ) Vůbec mě nenapadlo , že se mají měnit spolu s ložiskem. Tudíž to možná bude slabý článek. Takže koupit další sadu ložisek a dva nové náboje a doufat že už to bude dobrý (noteeth) Každopádně děkuju za tip.

Napsal: 10 črc 2020, 23:24
od Huml
no pokud mu nic není tak ho neměním, ale dost často to bývá vydrbaný jak jsem psal, to nemá smysl to tam dávat, za chvíli je lágr v čudu, nehledě na to, že tam má prostě vůli

Napsal: 11 črc 2020, 09:07
od MarfyE34
Mám doma ještě pár náhradních těhlic , tak do nich koupím nová ložiska a nové náboje a pak dám na auto a uvidíme.

Napsal: 11 črc 2020, 10:12
od tlakac3
Naboje mam taky stary, ale venku jsem je promeril a hazivost na sousruhu meli do 2 stovek, navic si myslim ze by spatny naboje byly citit na brzdach (kopaly by)
Ale vsechno je mozny, asi mi nezbyde nic jinyho, nez to taky dat novy.

Napsal: 11 črc 2020, 12:13
od Pepíček
Tak mě napadlo, že by to mohla dělat nevyváženost kotoučů. Přecejen jsou to lívance jak dekly od hajzlu. Z prdele bych vyndaný kotouče našrouboval na kolo a dal na vyvažovačku. Informativně by se ukázalo, jestli tam je nevyváženost.

Napsal: 11 črc 2020, 22:56
od MarfyE34
Já osobně můžu kotouče vyloučit , když jsem přešel na 312 mm, měl jsem nové neorigo kotouče k těm držákům co jsem sehnal , namontoval jsem to a vibrace , hned jsem si řekl: "hele neorigo kotouče, asi nějaká nepovedená Čína" tak jsem koupil origo kotouče 312 mm přímo od VW , včetně origo desek VW , namontoval , důlkadně očistil dosedací plochu na náboji a ony vibrace pořád stejné (noteeth) takže nové kotouče no name značky mám skladem v garáži.

Napsal: 12 črc 2020, 02:03
od Richi
Mě to klepe mnohem silněji s plechovými disky 15" než s liťáky 17". Ten náboj by mohl být dobrý nápad.

Napsal: 13 črc 2020, 08:55
od martinsidlo
Vyvážit celý na autě.
A kdo umí vyvážit kola do 2g? Málokdo.
Vybrace se objevují i na Mercedesu od nová,pokud si zákazník dá svoje nové disky a gumy.

Napsal: 01 zář 2020, 20:14
od MarfyE34
Tak jsem zpět , nasral jsem se , sundal těžké kotouče 312mm ( ušetřil jsem 1500 gramů rotující hmoty na kotouč ), nahodil starší origo VW 288mm co jsem měl skladem, opět důkladně očistil všechny dosedací plochy ( náboj - kotouč , kotouč - ráfek ) pak jsem odvezl sadu kol na převážení do autoservisu , kde se s tím mechoš vyloženě mazlí ( důkladně kola očistí , vyváží na novém stroji zřejmě od NASA :-D fakt si s tím hrál , krásný závaží , nalepeno fakt precizně) - nebylo to nejlevnější a světe div se po tomhle všem se jdu projet na dálnici a vibrace ??? NO DOBRÝÝÝÝ , resp. teď to ve 140 nevibruje tak zásadně , že by to obtěžovalo , ve 160 to trošku klepe ale minimálně , dál už je mě to fuk ale pak to roste. Mám radost. No a dnes jedu domů z práce , najedu na dálnici , rozjedu na 150 km/h a vibrace jako hovado jsou zpět :? :roll: (wallbash) bez důvodu ! Ráno dobrý , žádná díra , nic , jedu domů a na hovno ! Je tohle normální ???? To auto je kvůli tomu každý týden na heveru a nic ! Začínám si říkat , že se ta náprava musí nějak tajně hýbat , ale vše je fakt už měněné. Docházejí mě racionální nápady. Teda jeden mě napadá, hodit ten krám do šrotu a zapomenout na ty šílený prachy , co v tom už jsou. PS: pokud je vadný spoj NÁBOJ - LOŽISKO tak by to přece vibrovalo nonstop , pořád , je to tak ?

Napsal: 01 zář 2020, 22:41
od chosepm
Nemůže být fakt problém jinde než v nápravě? Vím že vibrace pochází často odjinud...jako třeba opírající se výfuk, nevyvážená Sahara, dekl plácající se v poryvu větru jak Kurta na navesu 😜 Jen snaha nasměrovat

Nebo nesmyslně flexou rízlej vnitřní kroužek ložiska při demontáži z náboje...a těch už jsem viděl. Že i kus náby chyběl.

Napsal: 02 zář 2020, 04:42
od martinsidlo
Dělají to brzdové třmeny. Neptej se a nepolemizuj ale je to tak. Špatně se vrací od kotouče.

Napsal: 02 zář 2020, 08:58
od MarfyE34
To mě napadlo také , že se již pístky ve třmenech nevracejí jak mají. Inu před pár dny jsem je šel zrepasovat. Koupil jsem sadu Frenkit , kompletně rozebral třmeny , očistil , složil , pístky chodí teď nádherně , dal nové origo desky Audi/VW , brzdí to úžasně. Třmeny to nebudou :roll:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

A co se výměny ložisek týká , byl jsem u toho , kamarád co mě je lisoval , dělal vše precizně, žádná flexa , vše pod lisem. Vše očistil, nalisoval tak jak se to má dělat. Žádné poškození nábojů nebylo okem viditelné. Když roztočím náboj třeba na dvojku , když je auto na heveru a přiložím ostrý šroubovák , nezdá se , že by byl náboj křivý ani jeden. Vím , má se to dělat spešl měřákem ;) Napadá mě , že ložiska FAG v sadě dva kusy za 1000 Kč na Cardo.cz jsou možná Fejky, ta cena je strašně nízká. Ale nevím , nic na nápravě nehučí po výměně vnějších kloubů poloos za nové. Žádné vůle. ;)

Napsal: 02 zář 2020, 09:00
od MarfyE34
A ten dekl pod motorem , hmmm , to mě nenapadlo , je fakt že ten tam drží ale na jednom místě už je prohnutý směrem dolu a na hrbaté cestě když se čumák zhoupne tak slyším občas škrtnutí plastového krytu o silnici. Ty jo zkusím ho na pár dní sundat. Děkuju za tip.