A4 BRD chyba P0674

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Takže přehozeny žhavky za správné a nové relé, bylo zhořené - vevnitř celé černé a smrdělo...
Teď to nic nehlásí, jede to normálně zdá se...
Vstřiky nešly dotáhnout protože šrouby byly proti novým o ca. 7mm delší - natažené, tak jsem zafrézoval sedla,dal nový šrouby a cajk
Jediná věc ještě je teplota, budík pořád leží na 50°C, dal jsem jinej termostat beze změny, teplotní čidlo, taky nic...i v měřených hodnotách to pořád ukazuje 54°C i když je motor horkej, počítač v háji??? Navíc se po delší jízdě rozsvítí DPF na displeji, protože to předpokládám kvůli té nízké teplotě neregneruje...
Mě už z tohoto krámu jebne...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Těch 50 to hlásí i zastudena, tedy trvale, nebo se to mění a jen to nepřeleze?

Čidlo to má mít kde? Kolik pinů, 2 nebo 4? Teplota tedy jak pro budíky tak pro motorovku hlášená stejně?

To je manuál nebo DSG?

PS - tak už vidím, že je tam jen dvoupin, takže info o teplotě sdílený ...
Čidlo tedy 06A919501A?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jediný co jsem našel je klasika šedý dvoupinový čidlo vzadu na hlavě v plastový přírubě, jiný jsem nenašel, výměna za nové origo ( ELTH ) beze změny,
uvidím co to bude ukazovat studený, to jsem popravdě nezkoušel, ale zdá se mě jako kdyby se ten motor prostě nechtěl zahřát, bylo to nastartovaný snad i hodinu na místě a to bylo venku skoro 30°C a rafika se nehla, termostat novej Wahler beze změny jak jsem psal :?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Kluci už nevím co s tím, v měřených hodnotách se nedostanu přes 55°C, díky tomu to neregeneruje a svíti na maxidotu DPF
je to hrozná mrcha tohle auto, už se tam udělalo kde co a pořád to nefunguje...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak jsem to zkoušel studený a venku je řekněme 25 stupňů a ukazuje to 4 stupně.. V budikach závada 005712 chybějící sdělení od řidiči jednotky panelu přístrojů.. Budíky hin?
Pojistky ok, pak Víš uvádí kontrolu kabeláže, výměnu budíku, kabeláže...
Už mě z té kurvy jebne
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Vletěl bych do gateway, našel bych si tam stav CAN sběrnice a tam prošel ty budiky zda je tam hodnota 0 nebo 1 popřípadě, zda jsou nebo nejsou na sběrnici a podle toho poznáš zda se tam něco děje nebo ne co se sběrnice týče.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Škoda že ti skoro nerozumím co říkáš (noteeth)
Kámoš mrkne na počítač jestli tam na stole něco najde a uvidíme, pak to rád někomu přenechám (rofl)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak počítač je cajk... :roll:
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“