A4 BRD chyba P0674
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže přehozeny žhavky za správné a nové relé, bylo zhořené - vevnitř celé černé a smrdělo...
Teď to nic nehlásí, jede to normálně zdá se...
Vstřiky nešly dotáhnout protože šrouby byly proti novým o ca. 7mm delší - natažené, tak jsem zafrézoval sedla,dal nový šrouby a cajk
Jediná věc ještě je teplota, budík pořád leží na 50°C, dal jsem jinej termostat beze změny, teplotní čidlo, taky nic...i v měřených hodnotách to pořád ukazuje 54°C i když je motor horkej, počítač v háji??? Navíc se po delší jízdě rozsvítí DPF na displeji, protože to předpokládám kvůli té nízké teplotě neregneruje...
Mě už z tohoto krámu jebne...
Teď to nic nehlásí, jede to normálně zdá se...
Vstřiky nešly dotáhnout protože šrouby byly proti novým o ca. 7mm delší - natažené, tak jsem zafrézoval sedla,dal nový šrouby a cajk
Jediná věc ještě je teplota, budík pořád leží na 50°C, dal jsem jinej termostat beze změny, teplotní čidlo, taky nic...i v měřených hodnotách to pořád ukazuje 54°C i když je motor horkej, počítač v háji??? Navíc se po delší jízdě rozsvítí DPF na displeji, protože to předpokládám kvůli té nízké teplotě neregneruje...
Mě už z tohoto krámu jebne...
Těch 50 to hlásí i zastudena, tedy trvale, nebo se to mění a jen to nepřeleze?
Čidlo to má mít kde? Kolik pinů, 2 nebo 4? Teplota tedy jak pro budíky tak pro motorovku hlášená stejně?
To je manuál nebo DSG?
PS - tak už vidím, že je tam jen dvoupin, takže info o teplotě sdílený ...
Čidlo tedy 06A919501A?
Čidlo to má mít kde? Kolik pinů, 2 nebo 4? Teplota tedy jak pro budíky tak pro motorovku hlášená stejně?
To je manuál nebo DSG?
PS - tak už vidím, že je tam jen dvoupin, takže info o teplotě sdílený ...
Čidlo tedy 06A919501A?
Jediný co jsem našel je klasika šedý dvoupinový čidlo vzadu na hlavě v plastový přírubě, jiný jsem nenašel, výměna za nové origo ( ELTH ) beze změny,
uvidím co to bude ukazovat studený, to jsem popravdě nezkoušel, ale zdá se mě jako kdyby se ten motor prostě nechtěl zahřát, bylo to nastartovaný snad i hodinu na místě a to bylo venku skoro 30°C a rafika se nehla, termostat novej Wahler beze změny jak jsem psal
uvidím co to bude ukazovat studený, to jsem popravdě nezkoušel, ale zdá se mě jako kdyby se ten motor prostě nechtěl zahřát, bylo to nastartovaný snad i hodinu na místě a to bylo venku skoro 30°C a rafika se nehla, termostat novej Wahler beze změny jak jsem psal

-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Vletěl bych do gateway, našel bych si tam stav CAN sběrnice a tam prošel ty budiky zda je tam hodnota 0 nebo 1 popřípadě, zda jsou nebo nejsou na sběrnici a podle toho poznáš zda se tam něco děje nebo ne co se sběrnice týče.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
