Stránka 2 z 3
Napsal: 24 črc 2020, 08:51
od slovacek.milos
sniper nemyslel jsem nic zle jen jsem tě chtěl odradit od hrúzy práce, dovedu si představit kolik čsasu na tom strávíš, jinak se zaregistruj na škodatechweb minulý rok byl sraz ve slušovicích tento rok asi nikde já jezdím se škoda 100, když někoho tam poslouchám jak rok strávil na GO škoda 120 tak se nediv prosím co jsem ti napsal,

Napsal: 24 črc 2020, 10:30
od rudy5
A to auto bude normálne na značkách ?
Napsal: 24 črc 2020, 10:31
od sniper--
Miloš :Jo letos je to s tima srazama na prd no, máš tu 100 nějak udělánou? Já mám 120 a zigula z roku 71, jeden z prvních, taky to chvíli trvalo.

Napsal: 24 črc 2020, 10:35
od sniper--
rudy5 píše:A to auto bude normálne na značkách ?
a není to jedno?

Napsal: 24 črc 2020, 11:03
od slovacek.milos
nemám nic udělané pujčuju si ji od pani kristonové má pomalu devadesát let, když vyjedeš z garáže a nedáš dolu sitič tak tě hned zjebe, ta stovka je v orginále měnili tam blatník a nastříkali sprejem, jinak vše původní nájezd asi 60.000 km, pani žije sama asi třicet let a prostě asi každý den de ke stovce a pucuje,
můj tata byl její přítel a měl celý život 1000 MB když byla zima dával na motor károvanou deku aby motor neprochladl, to není asi o opravách to je láska,
o stovce si mě dej do přátel na fejsbuku miloš slováček a najdeš tam foto stovka je vyleštěná 3M dělal jsem to celý den vyměněný je pravý blatník to tam není vidět, najdeš tam lékarnu z roku 60 a tu pani taky furt kontroluje kdyby se náhodou něco stalo, má zakal v očích a nemá potvrzení od doktora tak stím autem prostě žije jak s přítelem

Napsal: 24 črc 2020, 11:12
od rudy5
Kamaráta mám z Ukrajiny a ten sem vozí unikátne kusy teraz doviezol GAZ 69 a volgu 21
Napsal: 24 črc 2020, 11:52
od slovacek.milos
volhu 21 jsem prodal na ukrajinu, tři kvalty řazení pod volantem, ti ukrajinští čuráci nevěděli kolik se komu dává tak ta volha skončila na hranicích za plotem, třeba je to ona byla jak nová modrá, žrala asi 15 litrů tak sní moc nejezdilil,
moto ještě bylo že si to sami odhlásí na plnou moč, a neudělali nic, pak mě uháněl původní majitel tak jsem ji odhlásil přes kamaráda na vrakecu,
prodal jsem i krásného žigula na ukrajinu, přijeli ukrajinci ke mně a

žigul měl vzadu UA značky ukrajina a moje značky s techničákem byly na ukrajině

za rok napsali ukrajincom že musí dovést žigula, dali tam spátky moje značky a dovezli do strážnice

žigula jsem prodal jedné stavební firmě a ukrajinci jsem přijeli minulý rok za prací snad to dvaceti letech, jmenuje se olech je tu načerno tak dál už nic

hoši za přejezd s žigulem chtěli prej 50 US tak se jim vylpatilo dojet na hranice PL UA nechat tam žigula a jet vlakem jestli to je všechno pravda nevím ale životní zkušenost

Napsal: 24 črc 2020, 12:53
od rudy5
On vozí auta ktoré sú komplet po repase stav nového bozj výstavné kusy berú to tu podnikatelia čo nevedia čo s peniazmi tak investujú do toho robi to už asi 15rokov ,ten GAZ bol ako z fabriky keby vyšiel všetko do pôvodného stavu .
Inak volgu 21 sme aj my kedysi mali a skončila vtedy v srote no škoda jej bol tam karburátor z lady 1200 myslím žralok to čosi menej potom lavica vpredu ,vzadu vysoké to bolo ,jeden v dedine ju tiež mal a keď mal búračky so skodovkou tak ťa skončila na sračky a tej volge akurat nárazník odpadol plechy boli na Tom hrubé že dnes by z toho tri autá urobili .
Napsal: 24 črc 2020, 12:55
od jericho-3
Je trochu úsměvné, že právě Žiguli a Lada byly na tom lépe s kvalitou, než domácí škodovka. To platí i o Volze 21 a Gazu , které sice byly kopie, ale dobře udělané. Kdo si třeba koupil žigulíka a trochu se o něho staral, seřizoval ventily , kontroloval přední hliníkové svěráky po zimě , kdy se rozhazovaly tuny soli, tak jej měl až do důchodu bez větších problémů, auto topilo, chytalo , pouze v zimě potřebovalo mít zatížený kufr. ŠKoda byla odjakživa DODO, dodělej si sám, Š 1000 MB ještě kvalitu měla, ale pak už to šlo z kopce...

Napsal: 24 črc 2020, 13:50
od rudy5
Presne kúrilo to hneď motor išiel oproti škode ako hodinky ktorého sa človek nemusel chytať len na tu zimu trošku zaťažiť kufor
Napsal: 24 črc 2020, 13:58
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Kdo si třeba koupil žigulíka a trochu se o něho staral, seřizoval ventily
no tak to mně vysvětli jak se u žigulika seřizují ventily když je to fiat

a s rusem to nemá nic společného
že by tento
https://www.google.com/search?source=un ... AR6BAgKEAE
Napsal: 24 črc 2020, 14:27
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"]Je trochu úsměvné,
bratře du si lehnout a dívat se na televizi, přijela mandam s konem že má volnou ohlávku tak jsme ji vyrazili dírku, ohlávku utáhli, řemínek promazali silikonem, namazali mydlem a slečna krásně odklusala
su zenmědělac jak ty a umím okovat i kona, podlova se dá napálit a kdo má srdce tak mu ju orašpluje nebo elektrický hoblík, o a píše se 2020 a musíš spravit kona

Napsal: 24 črc 2020, 20:46
od sniper--
slovacek.milos píše:jericho-3 píše:Kdo si třeba koupil žigulíka a trochu se o něho staral, seřizoval ventily ,
no tak to mně vysvětli jak se u žigulika seřizují ventily když je to fiat

a s rusem to nemá nic společného

Tak fiat a zigul je krom na pohled úplně jiný auto a u zigula se ventily normálně serizujou
Napsal: 25 črc 2020, 23:20
od slovacek.milos
[quote="sniper--"
Tak fiat a zigul je krom na pohled úplně jiný auto a u zigula se ventily normálně serizujou[/quote]
žigul je okopírovaný fiat a ventily se štelujou mám origo přípravek co našrubuješ a je tam úchylkoměr se kterým seřídíš ventily, mám i ty široké plochě měrky, mi popletla lada tam už kupuješ podložky, ventily na žigulovi jsem šteloval tak před dvaceti lety, a žigula fiata toho jsem měl za komunistů, měl pětistupnovou převodovku a chyběla mu podlaha dneska už si ani nedovedu představit jak jsem ho vyvařil

ani fabrické označení,

Napsal: 26 črc 2020, 11:18
od Ladas
Elektrický to problém nebude ideální by byla veruna s rozdelovačem mám G1 a v tom motorovou el. z G3 a vše chodí