Vibracie 1.9 tdi arl

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Odpovědi: 1
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

aký vrtákom to prevŕtavaš ? a koľko dierok asi robíš ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

A to je právě ten problém, musíš se podívat kolik plochy tam máš, a uvážlivě dle toho zvolit průměr vrtáku. U reakční vzpěry jsem tušil vrtal 6 mm a nechával nějaký mezery mezi dírkama. Vždy záleží na ploše kterou máš k dispozici.
Počet děr je zase dle toho kdy se silentblok chová tak jak chci, takže vyvrtám pár otvorů nasadím na auto a když to není stále ono, tak vyvrtám další. Vrtám díry jak ze předu tak i z boku takže v poslední fázi to opravdu vypadá jak ementál.
Je to práce na prd, ale popravdě jsem s takto vyvrtaným polyuretanem spokojenější, než s tím co se dá koupit běžně na netu či v obchodech.
Originál vzpěru jsem zatím nezkoušel, ale je možný že se k ní postupně dopracuji, protože vše z druhovýroby je hrozně měkký.
U té reakční vzpěry je výhoda v tom, že silentblok je v podstatě celý schovaný v pouzdře vzpěry, takže ho drží pohromadě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 839
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Ono taky zaleží jak je motor s převodovkou uloženy, na to je postup jak přesně silenbloky nastavit.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

Ja by som začal diagnostikou spaľovacieho procesu , ktorý je zrejme zdrojom vibrácií , ktoré , podľa majiteľa sa nedajú akceptovať .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

no chlapi co sa tyka auta minuly rok september bol kompletne zgeneralkovany motor
nova hlava tesnenie pod hlavou, tesnenie pod sacie zvody a vsetky tesnenia na vyfukove zvody, nove tesnenie na vstrekovace - atd vsetko co k tomu patri

samozrejmostou su olej filtre, tie som od vymeny uz menil znova nieco som s autom najazdil...

cize neviem kde by tam mohol byt problem predpokladal som ze samotny silentblok prevodovky pod filterboxom je uplne vadny a sposobuje vibracie tak som ho vymenil za novy a opatovne skusil komplet reakcnej vzpery strongflex no bohuzial uz pri nastartovani to bolo v kabine neznesitelne tak som dal na radu tu z fora a vyskusal kombinaciu zadok strongflex a predna cast som pouzil staru gumu a vyskusal nastartovat vibracie zmizli cize som to tak nechal a jazdim, no mam to tak tyzden a viac menej som skonstatoval ze kaslem cely polyuretan lebo je to k nevydrzaniu neviem si predstavit jazdu po dialnici ani 30km
uz to niesu take vibracie ako predtym ale nieco sa do tej kabiny prenasa a nieje to prijemne na dlhodobe pouzitie.

este mozem skusit pokus to prevrtat par dierami ale neviem ci sa mi to chce este teraz pred zimou riesit...

otazkou je aj co to moze sposobovat? vadna poloos, lozisko kolesa, vadna prevodovka?
- spojka vratane 2hmoty je nova ma zasebou 11000km lamelu mam preoblozenu v renovaku

(hm)
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Odpovědi: 0
Registrován: 15 črc 2010, 16:45

Příspěvek od senioring1 »

predpokladám , že to máš čipnuté . Polosi, ložiská , prevodovka nespôsobujú vibrácie pri volnobehu .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

co s tym ma spolocne chip ?

cipnute to je 200 000 km
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5013
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Origo selenty ale hlavně dle DP namontovat. Aby neměly předpětí. Pak nejsou vybrace. Budou-li, je mechanická chyba v motoru ( od různých vah pístů,ojnic....)
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Jak dáte tvrdý silentblok záchytu reakce tak to vždy bude přenášet vibrace do interiéru. Poprvé a naposled jsem to zkusil kdysi dávno na favoritu - dal jsem tam plnou gumu.. hned letěla pryč (LOL)

Ovšem to s tím chipnutím a vibracema na volnoběh to je věc (LOL) (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

matooo píše:no chlapi co sa tyka auta minuly rok september bol kompletne zgeneralkovany motor
nova hlava tesnenie pod hlavou, tesnenie pod sacie zvody a vsetky tesnenia na vyfukove zvody, nove tesnenie na vstrekovace - atd vsetko co k tomu patri
(hm)
To znamená i přebrus válců a kliky?
nepropadat panice...
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

na valce a kliku sa nesahalo urcite (hm)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“