Vibracie 1.9 tdi arl
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A to je právě ten problém, musíš se podívat kolik plochy tam máš, a uvážlivě dle toho zvolit průměr vrtáku. U reakční vzpěry jsem tušil vrtal 6 mm a nechával nějaký mezery mezi dírkama. Vždy záleží na ploše kterou máš k dispozici.
Počet děr je zase dle toho kdy se silentblok chová tak jak chci, takže vyvrtám pár otvorů nasadím na auto a když to není stále ono, tak vyvrtám další. Vrtám díry jak ze předu tak i z boku takže v poslední fázi to opravdu vypadá jak ementál.
Je to práce na prd, ale popravdě jsem s takto vyvrtaným polyuretanem spokojenější, než s tím co se dá koupit běžně na netu či v obchodech.
Originál vzpěru jsem zatím nezkoušel, ale je možný že se k ní postupně dopracuji, protože vše z druhovýroby je hrozně měkký.
U té reakční vzpěry je výhoda v tom, že silentblok je v podstatě celý schovaný v pouzdře vzpěry, takže ho drží pohromadě.
Počet děr je zase dle toho kdy se silentblok chová tak jak chci, takže vyvrtám pár otvorů nasadím na auto a když to není stále ono, tak vyvrtám další. Vrtám díry jak ze předu tak i z boku takže v poslední fázi to opravdu vypadá jak ementál.
Je to práce na prd, ale popravdě jsem s takto vyvrtaným polyuretanem spokojenější, než s tím co se dá koupit běžně na netu či v obchodech.
Originál vzpěru jsem zatím nezkoušel, ale je možný že se k ní postupně dopracuji, protože vše z druhovýroby je hrozně měkký.
U té reakční vzpěry je výhoda v tom, že silentblok je v podstatě celý schovaný v pouzdře vzpěry, takže ho drží pohromadě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
no chlapi co sa tyka auta minuly rok september bol kompletne zgeneralkovany motor
nova hlava tesnenie pod hlavou, tesnenie pod sacie zvody a vsetky tesnenia na vyfukove zvody, nove tesnenie na vstrekovace - atd vsetko co k tomu patri
samozrejmostou su olej filtre, tie som od vymeny uz menil znova nieco som s autom najazdil...
cize neviem kde by tam mohol byt problem predpokladal som ze samotny silentblok prevodovky pod filterboxom je uplne vadny a sposobuje vibracie tak som ho vymenil za novy a opatovne skusil komplet reakcnej vzpery strongflex no bohuzial uz pri nastartovani to bolo v kabine neznesitelne tak som dal na radu tu z fora a vyskusal kombinaciu zadok strongflex a predna cast som pouzil staru gumu a vyskusal nastartovat vibracie zmizli cize som to tak nechal a jazdim, no mam to tak tyzden a viac menej som skonstatoval ze kaslem cely polyuretan lebo je to k nevydrzaniu neviem si predstavit jazdu po dialnici ani 30km
uz to niesu take vibracie ako predtym ale nieco sa do tej kabiny prenasa a nieje to prijemne na dlhodobe pouzitie.
este mozem skusit pokus to prevrtat par dierami ale neviem ci sa mi to chce este teraz pred zimou riesit...
otazkou je aj co to moze sposobovat? vadna poloos, lozisko kolesa, vadna prevodovka?
- spojka vratane 2hmoty je nova ma zasebou 11000km lamelu mam preoblozenu v renovaku

nova hlava tesnenie pod hlavou, tesnenie pod sacie zvody a vsetky tesnenia na vyfukove zvody, nove tesnenie na vstrekovace - atd vsetko co k tomu patri
samozrejmostou su olej filtre, tie som od vymeny uz menil znova nieco som s autom najazdil...
cize neviem kde by tam mohol byt problem predpokladal som ze samotny silentblok prevodovky pod filterboxom je uplne vadny a sposobuje vibracie tak som ho vymenil za novy a opatovne skusil komplet reakcnej vzpery strongflex no bohuzial uz pri nastartovani to bolo v kabine neznesitelne tak som dal na radu tu z fora a vyskusal kombinaciu zadok strongflex a predna cast som pouzil staru gumu a vyskusal nastartovat vibracie zmizli cize som to tak nechal a jazdim, no mam to tak tyzden a viac menej som skonstatoval ze kaslem cely polyuretan lebo je to k nevydrzaniu neviem si predstavit jazdu po dialnici ani 30km
uz to niesu take vibracie ako predtym ale nieco sa do tej kabiny prenasa a nieje to prijemne na dlhodobe pouzitie.
este mozem skusit pokus to prevrtat par dierami ale neviem ci sa mi to chce este teraz pred zimou riesit...
otazkou je aj co to moze sposobovat? vadna poloos, lozisko kolesa, vadna prevodovka?
- spojka vratane 2hmoty je nova ma zasebou 11000km lamelu mam preoblozenu v renovaku

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5013
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Odpovědi: 0
Origo selenty ale hlavně dle DP namontovat. Aby neměly předpětí. Pak nejsou vybrace. Budou-li, je mechanická chyba v motoru ( od různých vah pístů,ojnic....)
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
To znamená i přebrus válců a kliky?matooo píše:no chlapi co sa tyka auta minuly rok september bol kompletne zgeneralkovany motor
nova hlava tesnenie pod hlavou, tesnenie pod sacie zvody a vsetky tesnenia na vyfukove zvody, nove tesnenie na vstrekovace - atd vsetko co k tomu patri
nepropadat panice...