Stránka 2 z 2
Napsal: 09 říj 2020, 10:38
od Source
aký vrtákom to prevŕtavaš ? a koľko dierok asi robíš ?
Napsal: 09 říj 2020, 12:03
od favo
A to je právě ten problém, musíš se podívat kolik plochy tam máš, a uvážlivě dle toho zvolit průměr vrtáku. U reakční vzpěry jsem tušil vrtal 6 mm a nechával nějaký mezery mezi dírkama. Vždy záleží na ploše kterou máš k dispozici.
Počet děr je zase dle toho kdy se silentblok chová tak jak chci, takže vyvrtám pár otvorů nasadím na auto a když to není stále ono, tak vyvrtám další. Vrtám díry jak ze předu tak i z boku takže v poslední fázi to opravdu vypadá jak ementál.
Je to práce na prd, ale popravdě jsem s takto vyvrtaným polyuretanem spokojenější, než s tím co se dá koupit běžně na netu či v obchodech.
Originál vzpěru jsem zatím nezkoušel, ale je možný že se k ní postupně dopracuji, protože vše z druhovýroby je hrozně měkký.
U té reakční vzpěry je výhoda v tom, že silentblok je v podstatě celý schovaný v pouzdře vzpěry, takže ho drží pohromadě.
Napsal: 09 říj 2020, 15:01
od tiguan2
Ono taky zaleží jak je motor s převodovkou uloženy, na to je postup jak přesně silenbloky nastavit.
Napsal: 09 říj 2020, 18:01
od senioring1
Ja by som začal diagnostikou spaľovacieho procesu , ktorý je zrejme zdrojom vibrácií , ktoré , podľa majiteľa sa nedajú akceptovať .
Napsal: 09 říj 2020, 22:22
od matooo
no chlapi co sa tyka auta minuly rok september bol kompletne zgeneralkovany motor
nova hlava tesnenie pod hlavou, tesnenie pod sacie zvody a vsetky tesnenia na vyfukove zvody, nove tesnenie na vstrekovace - atd vsetko co k tomu patri
samozrejmostou su olej filtre, tie som od vymeny uz menil znova nieco som s autom najazdil...
cize neviem kde by tam mohol byt problem predpokladal som ze samotny silentblok prevodovky pod filterboxom je uplne vadny a sposobuje vibracie tak som ho vymenil za novy a opatovne skusil komplet reakcnej vzpery strongflex no bohuzial uz pri nastartovani to bolo v kabine neznesitelne tak som dal na radu tu z fora a vyskusal kombinaciu zadok strongflex a predna cast som pouzil staru gumu a vyskusal nastartovat vibracie zmizli cize som to tak nechal a jazdim, no mam to tak tyzden a viac menej som skonstatoval ze kaslem cely polyuretan lebo je to k nevydrzaniu neviem si predstavit jazdu po dialnici ani 30km
uz to niesu take vibracie ako predtym ale nieco sa do tej kabiny prenasa a nieje to prijemne na dlhodobe pouzitie.
este mozem skusit pokus to prevrtat par dierami ale neviem ci sa mi to chce este teraz pred zimou riesit...
otazkou je aj co to moze sposobovat? vadna poloos, lozisko kolesa, vadna prevodovka?
- spojka vratane 2hmoty je nova ma zasebou 11000km lamelu mam preoblozenu v renovaku

Napsal: 10 říj 2020, 17:41
od senioring1
predpokladám , že to máš čipnuté . Polosi, ložiská , prevodovka nespôsobujú vibrácie pri volnobehu .
Napsal: 12 říj 2020, 22:17
od matooo
co s tym ma spolocne chip ?
cipnute to je 200 000 km
Napsal: 13 říj 2020, 04:52
od martinsidlo
Origo selenty ale hlavně dle DP namontovat. Aby neměly předpětí. Pak nejsou vybrace. Budou-li, je mechanická chyba v motoru ( od různých vah pístů,ojnic....)
Napsal: 13 říj 2020, 07:18
od Vici
Jak dáte tvrdý silentblok záchytu reakce tak to vždy bude přenášet vibrace do interiéru. Poprvé a naposled jsem to zkusil kdysi dávno na favoritu - dal jsem tam plnou gumu.. hned letěla pryč
Ovšem to s tím chipnutím a vibracema na volnoběh to je věc

Napsal: 13 říj 2020, 10:31
od jericho-3
matooo píše:no chlapi co sa tyka auta minuly rok september bol kompletne zgeneralkovany motor
nova hlava tesnenie pod hlavou, tesnenie pod sacie zvody a vsetky tesnenia na vyfukove zvody, nove tesnenie na vstrekovace - atd vsetko co k tomu patri

To znamená i přebrus válců a kliky?
Napsal: 14 říj 2020, 21:21
od matooo
na valce a kliku sa nesahalo urcite
