Stránka 2 z 4

Napsal: 26 říj 2007, 19:49
od mouse
to je urcite pravda ale na takom istom galaxy je v konektore 12v a ja mam 6,5v. Pre upresnenie merane na vytiahnutom konektore z ventilu pri zapnutom kluci resp.motore

Napsal: 26 říj 2007, 19:55
od Huml
a zkoušel jsi proměřit kabeláž k jednotce? nemůžeš to padnutí do nouzáku nalogovat?

Napsal: 26 říj 2007, 19:58
od mouse
kable su ok dokonca viem ktory pin z rj patri k tomu konektoru len neviem ci tych 6,5v ide uz z rj alebo je tam este nejaka sucastka na napajanie

Napsal: 26 říj 2007, 19:59
od mouse
znami tvrdi ze je asi vadna rj ale chcem sa este uistit ze ma pravdu ci to neni len nejaka blbost

Napsal: 26 říj 2007, 20:00
od mouse
je tam rj 0281001737

Napsal: 26 říj 2007, 20:04
od mouse
vag vypisuje chybu s plniacim tlakom cize si myslim ze to suvisi s tym ventilom

Napsal: 26 říj 2007, 20:33
od jini
Nevím sice jak Galaxy, ale TDI obecně mají N75, N18, váhu a asi i další věci napojeny na stejnou pojistku. Tj. na jednom drátu k N75 je stále +12V - druhý drát jde do řj - ta si ho "ukostřuje". Huml má pravdu v tom, že napětí na těchto dvou drátech mezi sebou obyčejným voltmetrem nezměříš - je to střída - lepší měřáky střídu umí. Osciloskop je 100%.
Můžeš změřit napětí na drátu z pojistky proti kostře; pokud tam není 12V zkus ventil od AGR - zapojen obdobně. Jestli máš na ventilech skutečně 12V a vedení OK je řj asi KO. Myslím že by to tady někdo uměl spravit.
Čau

Napsal: 26 říj 2007, 20:40
od mouse
dakujem za info ale este otazka to mam odmerat konektor ku agr ci ma 12v a ked nebude mat ta je problem v kabelazi . Kedze rj si to ukostruje.
ospravedlnujem sa za blbe otazky ale nie som elektrikar

Napsal: 26 říj 2007, 20:45
od mouse
este by ma zaujimalo kedze ja som meral len na konektore (multimetrom)ktory ide do n75 preco je v nom len 6,5V ked v inom galaxy je v tom konektore 12v

Napsal: 26 říj 2007, 20:49
od mouse
a este ma nieco napadlo co znamena ked som meral a na konektor od n75 som dal plus a priamo na bateriu som dal minus a stale 6,5v

Napsal: 26 říj 2007, 20:56
od jini
AGR i N75 mají napájecí napětí 12V společné pojistka tuším 10A a před ní je samozřejmě relé, které si ovládá přímo řídící jednotka sama. Konektor má 2 piny - na jednom je trvale 12V (pokud je relé sepnuto a pojistka OK) a druhý vede přímo do řj. Pokud nemáš plných 12V (proti kostře, ne proti druhému pinu téhož konektoru) na jednom pinu na ani jednom konektoru, tak hledej chybu v pojistce, relé nebo přívodním vedení. Pokud ano, je buďto chyba na druhé straně vedení od ventilu do řj. nebo je řj. vadná.
Zdar

Napsal: 26 říj 2007, 21:00
od mouse
diky za super info to som prave potreboval vedet ale nevies este ake je cislo toho rele resp.nemas nejaku elek.schemu alebo niekto kto to citate
dakujem

Napsal: 26 říj 2007, 21:07
od mouse
a este jedna vec nemoze to tiez suvisiet s vahou vzduchu kedze urcite bola prerabana zo starej na novu. nejake blbe zapojenie ale to by asi vypisoval vag chybu vahy?

Napsal: 26 říj 2007, 21:20
od jini
schema mám jen na Octavku a to v papírové podobě :(
Octa má relé řj pod plastem nad koleny řidiče ale u Galaxy nevím
Váha a padání do nouzáku - snad jen pokud by řj vyhodnotila její signál jako nevěrohodný (snad nad 1200 - ale přesně to nevím). VAGem to zjistíš hned.

Napsal: 26 říj 2007, 21:24
od mouse
rele je po rj len neviem ktore riadi tie ventily neviete niekto ale bodla by aj ta schema na oct mozes ho kludne zaslat na mail hrnko@abcomshop.sk
ak je to mozne dik