CAYC piliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Ted na HDi filtr z 2003, jak vzduch tak nafta. Na budikach 250tis. Ve filtru taky sponky, ale jezdi to. Muj byvaly common rail taky sponky ve filtru, ze strachu jsem to prodal, mel to kluk vedle ve vsi na dojizdeni do prace a auto dodneska jezdi bez problemu.
Naopak zase CAYC v praci, filtr cistej, pravidelna udrzba a jeden vstrik korekce mimo, po vymene za jinej jetej ok.
Takze nacist a zjistit, co s tim je.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Volal som s mechanikom ráno, a včera ešte nebola žiadna chyba v RJ. V podstate, keď mi to zdochlo na ceste, nevyskočila žiadna extra kontrolka. Keď som sa to vtedy snažil naštartovať, mal som pocit, že som bez paliva.
SW je tam ešte pred dieselgate, originál. Takže by mal vyhodnotiť prípadný nízky/vysoký tlak na rampe.
Môj amatérsky názor je, že sa začalo sypať čerpadlo a ucpalo vstrekovače. Takže čerpadlo ešte dokáže dávať požadovaný tlak, ale neprechádza to do valcov.
V stredu to ide k druhému mechanikovi, viac hláv, viac rozumu.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1877
Registrován: 28 úno 2016, 18:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od fekálek »

MirekX píše:Zkusit načíst chyby, třeba umřel vstřik elektricky. Ty šupinky tam občas ve filtru nějaký objevím skoro u každého CR a jezdí to. Teď tady byl borec s passatem, auto padalo do nouze prý asi turbo a ono chyba nízký tlak paliva, filtr asi ještě originál, najeto skoro 300 na kde co a vstřiky původní.... :)
Jojo, takovýhle šponky jako na fotce jsou v kde čem a jezdí to. Už se nad žádnejma šponkama ani nepozastavujeme
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Re: CAYC piliny

Příspěvek od Rayx »

salko píše: Včera cestou do práce začal vynechávať, nakoniec sa za jazdy vypol. Nedal sa natočiť, točil akoby naprázdno.
Že by toto nezapsalo nic? Jestli je tam DG nebo nonDG soft, to s tím nesouvisí, pokud není OBD error off :D Nakonec to bude podavačka (pojistka?) a překažený kšeft ...
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

To s tým softom som chcel napísať, že je tam originál a nie je žiaden tuning, ktorý by nemusel dávať reálny stav chýb.
Do stredy sa tomu pravdepodobne nebude nikto venovať. Druhý mechanik to tiež pozrie a dá stanovisko.
Ja osobne som si najskôr myslel, že podávacie čerpadlo. Lebo na ceste za jazdy, keď som dal voľnobeh, cítil som nejaké trasenie. Myslel som, že hrboľatá cesta. Keď som pridal, išlo normálne.
Potom na zákrutou tiež voľnobeh, ale to už išlo na 3 valce, už sa nedalo pridať a nakoniec sa vypol, ostali iba klasické kontrolky.
Keď som sa snažil naštartovať, išiel podozrivo hladko, ale absolútne nechytal.
Mechanik ho včera naštartoval, chytil, ale nešiel dobre.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to starší, ale určité vysvětlení to přináší..
https://www.autoweb.cz/diesel-zdruhe-ru ... dy-a-myty/
nepropadat panice...
valekf
Přispěvovatel
Příspěvky: 417
Registrován: 26 úno 2014, 13:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od valekf »

At zkusi zapnout podavacku pres vag, od zacatku do konce testu, by melo dat cca 2 litry myslim
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Nezkoušel někdo tohle?:
https://www.apm.cz/lapac-kovovych-castic-mpm-catcher/

dejte prosím potom vědět, docela o tom uvažuji...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No nevím, jestli to něco řeší, ad jejich stránky
https://www.mpmcatcher.cz/

Umístění MPM Catcheru je vždy před tělesem palivového filtru daného vozidla nebo stroje. Šipka vyznačená na lapači označuje směr proudění paliva.

To by pak stačilo do obalu filtru frknout na dno neodymovou tabletku a je to skoro to samý ... :) Problém jsou přece hlavně šponky, co letí až z čerpadla railu na rail a dál ke vstřikům, tam ten catcher nenamontíte, místo a hlavně tlak ...

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=175829
Obrázek
Obrázek

PS - mě by zajímalo, kolik "mechánů" ještě dnes neví, jak správně vyměnit filtr nafty na CR, to bude často jedna z příčin. Pamatuju z 98, kdy jsem v autorizáku!!! viděl a slyšel, jak mechanik měnil ještě na starej odolnej rotačce filtr, bez zalití a odvzdušnění, prostě tam hupnul a točil, než se to rozkuckalo ... Ale zakoši dnes na halu nesměj :D
marfan
Přispěvovatel
Příspěvky: 298
Registrován: 25 lis 2013, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od marfan »

Správny postup je aký ?

- vymontovať starý filter
- ak nie sú žiadne piliny tak len vložiť nový ?
- zaliať filter naftou po vrch
- nasadiť hornú časť
- cez diagnostiku dva krát na 30sekund pustiť podávacie čerpadlo

Takto je to správne či je to inak ?
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4281
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

ano takhle by to mohlo být (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Priebežne dopĺňam. Boli sme to previesť zo servisu A) do servisu B)
Pôvodná idea bola na vozíku, ale auto chytilo na brnk, tak sme išli s tým, že keď to zhasne, tak to pôjde na lano. Auto celú dobu asi 10km išlo úplne normálne.
Zajtra sa na to pozrú v tom druhom servise. V tomto momente je to pre mňa časovaná bomba, neviem, kedy to zdochne.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20154
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To je ale bohužel každý auto... ;)
Ten původní mechanik to nechtěl dotáhnout nebo proč jsi to odvážel když je to ten co to i normálně servisuje ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Taky se mi nechce věřit, že si mechán tak přidělává práci, tohle se přeci dělá od doby, kdy to bylo možné..Jen blb si zavzdušní zbytečně soustavu..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20154
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jo ale co jsem viděl on to nikdo moc nedělá, lenost, výměni se palivac a pak to drží 30 sekund na startéru než to chytne (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“