Stránka 2 z 7
Napsal: 13 lis 2020, 12:08
od venca.6
Ted na HDi filtr z 2003, jak vzduch tak nafta. Na budikach 250tis. Ve filtru taky sponky, ale jezdi to. Muj byvaly common rail taky sponky ve filtru, ze strachu jsem to prodal, mel to kluk vedle ve vsi na dojizdeni do prace a auto dodneska jezdi bez problemu.
Naopak zase CAYC v praci, filtr cistej, pravidelna udrzba a jeden vstrik korekce mimo, po vymene za jinej jetej ok.
Takze nacist a zjistit, co s tim je.
Napsal: 13 lis 2020, 12:14
od salko
Volal som s mechanikom ráno, a včera ešte nebola žiadna chyba v RJ. V podstate, keď mi to zdochlo na ceste, nevyskočila žiadna extra kontrolka. Keď som sa to vtedy snažil naštartovať, mal som pocit, že som bez paliva.
SW je tam ešte pred dieselgate, originál. Takže by mal vyhodnotiť prípadný nízky/vysoký tlak na rampe.
Môj amatérsky názor je, že sa začalo sypať čerpadlo a ucpalo vstrekovače. Takže čerpadlo ešte dokáže dávať požadovaný tlak, ale neprechádza to do valcov.
V stredu to ide k druhému mechanikovi, viac hláv, viac rozumu.
Napsal: 13 lis 2020, 16:44
od fekálek
MirekX píše:Zkusit načíst chyby, třeba umřel vstřik elektricky. Ty šupinky tam občas ve filtru nějaký objevím skoro u každého CR a jezdí to. Teď tady byl borec s passatem, auto padalo do nouze prý asi turbo a ono chyba nízký tlak paliva, filtr asi ještě originál, najeto skoro 300 na kde co a vstřiky původní....

Jojo, takovýhle šponky jako na fotce jsou v kde čem a jezdí to. Už se nad žádnejma šponkama ani nepozastavujeme
Re: CAYC piliny
Napsal: 13 lis 2020, 17:15
od Rayx
salko píše:
Včera cestou do práce začal vynechávať, nakoniec sa za jazdy vypol. Nedal sa natočiť, točil akoby naprázdno.
Že by toto nezapsalo nic? Jestli je tam DG nebo nonDG soft, to s tím nesouvisí, pokud není OBD error off

Nakonec to bude podavačka (pojistka?) a překažený kšeft ...
Napsal: 13 lis 2020, 17:36
od salko
To s tým softom som chcel napísať, že je tam originál a nie je žiaden tuning, ktorý by nemusel dávať reálny stav chýb.
Do stredy sa tomu pravdepodobne nebude nikto venovať. Druhý mechanik to tiež pozrie a dá stanovisko.
Ja osobne som si najskôr myslel, že podávacie čerpadlo. Lebo na ceste za jazdy, keď som dal voľnobeh, cítil som nejaké trasenie. Myslel som, že hrboľatá cesta. Keď som pridal, išlo normálne.
Potom na zákrutou tiež voľnobeh, ale to už išlo na 3 valce, už sa nedalo pridať a nakoniec sa vypol, ostali iba klasické kontrolky.
Keď som sa snažil naštartovať, išiel podozrivo hladko, ale absolútne nechytal.
Mechanik ho včera naštartoval, chytil, ale nešiel dobre.
Napsal: 13 lis 2020, 19:42
od jericho-3
Napsal: 15 lis 2020, 12:51
od valekf
At zkusi zapnout podavacku pres vag, od zacatku do konce testu, by melo dat cca 2 litry myslim
Napsal: 15 lis 2020, 17:39
od Čert
Nezkoušel někdo tohle?:
https://www.apm.cz/lapac-kovovych-castic-mpm-catcher/
dejte prosím potom vědět, docela o tom uvažuji...
Napsal: 15 lis 2020, 18:00
od Rayx
No nevím, jestli to něco řeší, ad jejich stránky
https://www.mpmcatcher.cz/
Umístění MPM Catcheru je vždy před tělesem palivového filtru daného vozidla nebo stroje. Šipka vyznačená na lapači označuje směr proudění paliva.
To by pak stačilo do obalu filtru frknout na dno neodymovou tabletku a je to skoro to samý ...

Problém jsou přece hlavně šponky, co letí až z čerpadla railu na rail a dál ke vstřikům, tam ten catcher nenamontíte, místo a hlavně tlak ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=175829
PS - mě by zajímalo, kolik "mechánů" ještě dnes neví, jak správně vyměnit filtr nafty na CR, to bude často jedna z příčin. Pamatuju z 98, kdy jsem v autorizáku!!! viděl a slyšel, jak mechanik měnil ještě na starej odolnej rotačce filtr, bez zalití a odvzdušnění, prostě tam hupnul a točil, než se to rozkuckalo ... Ale zakoši dnes na halu nesměj

Napsal: 15 lis 2020, 20:27
od marfan
Správny postup je aký ?
- vymontovať starý filter
- ak nie sú žiadne piliny tak len vložiť nový ?
- zaliať filter naftou po vrch
- nasadiť hornú časť
- cez diagnostiku dva krát na 30sekund pustiť podávacie čerpadlo
Takto je to správne či je to inak ?
Napsal: 15 lis 2020, 20:30
od Jarda S.
ano takhle by to mohlo být

Napsal: 17 lis 2020, 19:08
od salko
Priebežne dopĺňam. Boli sme to previesť zo servisu A) do servisu B)
Pôvodná idea bola na vozíku, ale auto chytilo na brnk, tak sme išli s tým, že keď to zhasne, tak to pôjde na lano. Auto celú dobu asi 10km išlo úplne normálne.
Zajtra sa na to pozrú v tom druhom servise. V tomto momente je to pre mňa časovaná bomba, neviem, kedy to zdochne.
Napsal: 18 lis 2020, 07:25
od roman1648
To je ale bohužel každý auto...
Ten původní mechanik to nechtěl dotáhnout nebo proč jsi to odvážel když je to ten co to i normálně servisuje ?
Napsal: 18 lis 2020, 07:51
od jericho-3
Taky se mi nechce věřit, že si mechán tak přidělává práci, tohle se přeci dělá od doby, kdy to bylo možné..Jen blb si zavzdušní zbytečně soustavu..
Napsal: 18 lis 2020, 08:00
od roman1648
No jo ale co jsem viděl on to nikdo moc nedělá, lenost, výměni se palivac a pak to drží 30 sekund na startéru než to chytne
