Co je to za Octavku ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Taky myslím.
Na druhou stranu na desky jsem najel 70 tkm a na kotouče 130
Jedny bubny dvoje pakny .
S tou konfigurací to jezdilo moc příjemně.
Čerpadlo to novější. Ne jako AFN, 1Z
Na druhou stranu na desky jsem najel 70 tkm a na kotouče 130
Jedny bubny dvoje pakny .
S tou konfigurací to jezdilo moc příjemně.
Tři matice navrchu.NOVON píše:Na tři matice navrchu nebo šrouby po obvodě deklu?
Čerpadlo to novější. Ne jako AFN, 1Z
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Pěkné
Moje mrcha je 6.1996, šíbr, climatronic manuální a interier v barvě vozu
oficiální prodej ale nastal 11.1996 pokud jsem to dobře pochytil
ještě jeden poznatek
PŮVODNÍ VÁHA VZDUCHU PIERBURG rv 1996
logoval jsem to naposled před třema rokama a ok
Pak že odcházely na TDI váhy. Pierburgy určitě ne

Moje mrcha je 6.1996, šíbr, climatronic manuální a interier v barvě vozu

oficiální prodej ale nastal 11.1996 pokud jsem to dobře pochytil
ještě jeden poznatek
PŮVODNÍ VÁHA VZDUCHU PIERBURG rv 1996
logoval jsem to naposled před třema rokama a ok
Pak že odcházely na TDI váhy. Pierburgy určitě ne
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
No já měl svou první oktu 5/97 ,TDI 66 kW.
Kotouče tam byly klasika 280 mm.Co se týče motoru tak byl trošku jiný než novější AGR. Např. ventil dekl na 3 matky nahoře,nebyla tam chcipaci klapka,EGR součástí ALU sání,kolo na čerpadle s velkými odvory-podobne jako na vačce.Dale rozvody o kladku méně,nebyl tam ani otvor v bloku.váha vzduchu kostka Pierburg..Snímač tlaku turba byl na trubce a né v IC..Spojka jednohmota z výroby,převodovka CZL.
Více si teď nevzpomenu.
Kotouče tam byly klasika 280 mm.Co se týče motoru tak byl trošku jiný než novější AGR. Např. ventil dekl na 3 matky nahoře,nebyla tam chcipaci klapka,EGR součástí ALU sání,kolo na čerpadle s velkými odvory-podobne jako na vačce.Dale rozvody o kladku méně,nebyl tam ani otvor v bloku.váha vzduchu kostka Pierburg..Snímač tlaku turba byl na trubce a né v IC..Spojka jednohmota z výroby,převodovka CZL.
Více si teď nevzpomenu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Jo máš pravdu. Na to jsem už zapomněl. To tam taky bylo
Mám to prepinovane na ten novější.
Má to displeje jak stará kalkulacka a servomotorky který tahají lanka.
Vyfotím ale myslím že to tu téma bude ale je to dost let zpátky
Mám to prepinovane na ten novější.
Mám tu na To někde staré téma.hansdob píše:Co je ten manuální climatronic
Má to displeje jak stará kalkulacka a servomotorky který tahají lanka.
Vyfotím ale myslím že to tu téma bude ale je to dost let zpátky
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Jde o to z jakého úhlu pohledu to myslíš.šulda píše:Proč v tom tématu děláš takovej mrdníkUpraveno.
Mrdnik v tom trochu je ale je to k věci
Ono i to auto už je trochu mrd ...a, tak je i v tématu mrdnik

R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... %E1hadn%FDhansdob píše:Co je ten manuální climatronic
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Měl jsem to rozebrane jsou na tom nálepky škoda a originální číslahansdob píše:Jo už vím to tu kdysi taky tady jezdilo. To se dalo koupit zvlášť do různých aut.
Ale je možný že je to nějaký univerzální a škodovka to kupovala
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi