Co je to za Octavku ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

256mm jsem viděl na 1.9SDi, ale na TDi 66kw i z roku 1998 bylo 280mm.
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Taky myslím.
Na druhou stranu na desky jsem najel 70 tkm a na kotouče 130
Jedny bubny dvoje pakny .
S tou konfigurací to jezdilo moc příjemně.
NOVON píše:Na tři matice navrchu nebo šrouby po obvodě deklu?
Tři matice navrchu.
Čerpadlo to novější. Ne jako AFN, 1Z
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Pěkné :)
Moje mrcha je 6.1996, šíbr, climatronic manuální a interier v barvě vozu :D
oficiální prodej ale nastal 11.1996 pokud jsem to dobře pochytil

ještě jeden poznatek
PŮVODNÍ VÁHA VZDUCHU PIERBURG rv 1996
logoval jsem to naposled před třema rokama a ok

Pak že odcházely na TDI váhy. Pierburgy určitě ne
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No já měl svou první oktu 5/97 ,TDI 66 kW.
Kotouče tam byly klasika 280 mm.Co se týče motoru tak byl trošku jiný než novější AGR. Např. ventil dekl na 3 matky nahoře,nebyla tam chcipaci klapka,EGR součástí ALU sání,kolo na čerpadle s velkými odvory-podobne jako na vačce.Dale rozvody o kladku méně,nebyl tam ani otvor v bloku.váha vzduchu kostka Pierburg..Snímač tlaku turba byl na trubce a né v IC..Spojka jednohmota z výroby,převodovka CZL.
Více si teď nevzpomenu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Jo to je hodně podobné.
Chcip klapka. Snimac tlaku i rozvody mám stejně. A zlatá jednohmota.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9194
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Co je ten manuální climatronic
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ještě tam byla jedna zajímavost, TDi s váhou Pierburg neměly plynový pedál přímo s potenciometrama, ale klasický pedál s krátkým lankem do bubínku jako G3 1.9TDi nad pedálem.
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Jo máš pravdu. Na to jsem už zapomněl. To tam taky bylo
Mám to prepinovane na ten novější.
hansdob píše:Co je ten manuální climatronic
Mám tu na To někde staré téma.
Má to displeje jak stará kalkulacka a servomotorky který tahají lanka.
Vyfotím ale myslím že to tu téma bude ale je to dost let zpátky
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Proč v tom tématu děláš takovej mrdník :roll: Upraveno.
Člověk se pořád učí.
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

šulda píše:Proč v tom tématu děláš takovej mrdník :roll: Upraveno.
Jde o to z jakého úhlu pohledu to myslíš.
Mrdnik v tom trochu je ale je to k věci

Ono i to auto už je trochu mrd ...a, tak je i v tématu mrdnik
:D
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

hansdob píše:Co je ten manuální climatronic
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... %E1hadn%FD
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9194
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jo už vím to tu kdysi taky tady jezdilo. To se dalo koupit zvlášť do různých aut.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

hansdob píše:Jo už vím to tu kdysi taky tady jezdilo. To se dalo koupit zvlášť do různých aut.
Měl jsem to rozebrane jsou na tom nálepky škoda a originální čísla
Ale je možný že je to nějaký univerzální a škodovka to kupovala
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

může to být dodělávka od prodejce, stejně jako předtím dodělávali klimatizace do felicií (noteeth)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“