Stránka 2 z 2

Napsal: 31 říj 2007, 06:40
od kevino
misoVW píše:Este hosi ste zabudli na jeden motor SDI zo stajne VW. Je to 1.7SDi, kod AKU. Daval sa do VW Lupo, Polo a Seat Arosa. Vlastnim VW Lupo s tymto motorom a zatial max.spokojnost. Vyborne starty(teple aj studene), dobry tah a o spotrebe nebudem radsej pisat, aby ste nemali kompexi :) :) :)
okolo 4L ? (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Napsal: 31 říj 2007, 19:23
od misoVW
Na kratke trasy okolo 4,2. Maximalne sa mi podarilo spravit 4,8- dost svizna a agresivna jazda. Na dlhsie trasy mimo mesta 3,6 a aj menej.

Napsal: 31 říj 2007, 19:27
od octavie81
jenže pak nekoho predjizej..........,ja mel sdi,kdyz jsem zapl klimu a jel ve trech lidech,tak porad na plnej plyn............fakt sdi nema vahu?Co je to za snimac u vzduch filtru?

Napsal: 02 lis 2007, 06:37
od misoVW
Lenze Lupo je lahucke a da sa aj predbiehat. Ten ´snimac´na vzduchovom filtre moze byt zhasinacia klapka.

motor ASY

Napsal: 02 lis 2007, 19:14
od radano
A hoj chlapy mám doma fabku kombajna 1.9 sdi už jsem se o tom něco nakoukal na netu a tak různě je to opravdu motor s označením ASY. A nevyměnil bych ho za turbo ani náhodou! Vynikající spotřeba, a hlavně absolutně NENAROČNY na udržbu. Leji jen naftu a tadyuž to bylo citováno žádná váhá vzduch intercooler a další věci. Není to sice žádný švihák,ale já mám pouze auto na to aby mne odvezlo z jednoho místa do druhého a je my jedno jestli tam přijedu o deset minut déle. Samozřejmě turbo je turbo, ale atmosférák je snad nesmrtelý.

Napsal: 02 lis 2007, 22:33
od MirekX
já furt nechápu, kde se bere fáma, že PD vstřiky jsou choulostivý a drahý????
Na prvních se najelo 200 tis a pak jsem koupil 4ks nových z PD 96kW (cena za všechny 8000 Kč) , jen kvůli výkonu, jinak šlapaly OK
Na nich mám už 70 tis na bionaftu, 100% Metylester a podobný patoky.
Ze svýho okolí nevím ani o jednom případu, že by odešel PD vstřik a i kdyby, seženete starší funkční do 1000 Kč a vyměníte za 1 hodinku sami v garáži bez potřeby spec. náčiní a nastavování rozvodů atd.
PD je naprosto spolehlivý systém, sežere to jakékoli palivo a proto je cena PD vstřiků na vrakáčích tak nízká (nikdo to moc nekupuje), což se o vstřikovacích čerpadlech už tak moc říct nedá.