Felicia 1,9 rozvodový řemen???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já mám úctu k technice a k té staré zvlášť, takže jezdím vždy na palivo , které je motoru určeno v jeho kolébce. Samozřejmě za války se tohle dělalo, palivo bylo na příděl , ale na naftu jsem v době míru vždy měl..Jen jednou mi bylo líto nafty ze starého Golfa kamaráda, který se rušil a tak jsem k večeru nalil obsah jeho nádrže do své, přesně podle české politky, nechci slevu zadarmo a pak jsem si zadřel čerpadlo a vstřiky kvůli vodě v té naftě..Přeji všem, kteří ušetřili touto politkou nebo politikou supernízké spotřeby jízdou jako s hnojem, aby si ty prachy pořádně užili.. 
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jericho-3 píše: kteří ušetřili touto politkou nebo politikou supernízké spotřeby jízdou jako s hnojem, aby si ty prachy pořádně užili..
prachy si neužijem nemáme je za co utratit, bydlíme v kriminále,
jinak nejezdím na řízkový olej ale vyrábím si metylester který má podobné vlastnosti jako motorová nafta, a nafta???? co to je??? možná za komunistů byla, dnes už nasraná země chrlí jen tuny žhavé lávy,
to ti ukáplo do kaluže a barev plno,
vem si malou štamprlu nafty a ráno to vylej do kýble studené vody, budeš se divit, v té vodě studené ti bude plavat něco jako husí sádlo,
nafta to se dá najít někde v litrovce v muzeuv regálu, taky se dá o ní dočíst ve wikipedii, už to je jen takový soucit ten se dá najít ve slovníku mezi syfilisem a sračkou,
až třefíš na naftu udělej video
Tak jsem sehnal hlavu. byla levnější než těsnění pod ní. Dal jsem nové rozvody natáhnul podtlakem naftu až k čerpadlu a motor běží jak hodinky. Je tu ovšem malý problémek. Motor sice běží, ale nejde zhasnout. Spínačka fachá a přerušuje proud ke stopventilu. Nepomohlo ani odpojení baterie. Usoudil jsem tedy, že je vadný stopventil. Vymontoval jsem ho ven a normálně cvaká. Mám nachystaný nový, ale než ho tam dám napadá vás někoho ještě nějaká možnost? Myslím, že těch možností tolik není. Buď spínačka nebo ventil. Spínačku jsem vyloučil.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jasné ale nic jiného než ten stopventil čerpadlo nezastaví, pokud je tam origo tak stopventil řídí imo jak u kalsické feldy 1,3 a to imo je pod čerpadlem, mím to kdesi regálu já mám TD čerpadlo , problémy s čerpadlem řeším v kanovicích u luhačovickaad píše:, protože vyměnit ho není zrovna jednoduché.
Jo to imo jsem už taky kdysi řešil, ale to naopak nešlo startnout. Tady to běží pořád i po vypnutí spínačky. Když jsem napíchnul vedení hned u toho ventilu, tak tam normálně po zapnutí spínačky šťáva jde a po vypnutí nejde. To znamená, že spínačka i imo fachčí a zbývá ten ventil. Právě proto mě zarazilo, že venku mi po připojení na proud cvaká. Auto jsem před opravou nastartované neměl, takže nevím. Ale majitel neříkal, že by mu to nešlo zhasnout. Ikdyž oni nikdy nic neříkají. Spíše se setkávám s tím, že příjdou pro auto a: ,,... mi to nedělalo?!" A přitom vy opravujete uplně něco jiného a vůbec to spolu nesouvisí. Ale mu to prostě nedělalo.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34033
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
kaad pro tebe jen ponaučení, pokud stím ventilem něco děláš ošroubuješ a prstem chytneš ten pístek, jak ti spadne je to v hajzlu vypadne pružinka a už ji nenajdeš u tdi je to jedno ale tady chcípáš přes kvaltkaad píše:Tak už je všechno OK.Ta pružinka tam byla, ale podle mně neměla už takový přítlak, jak by měla mít. Možná stačilo ji trochu natáhnout, ale nechtěl jsem nic riskovat a dal jsem tam ten nový ventil. Motor šlape, jak má a zhasíná taky jak má.