Napsal: 05 kvě 2021, 08:31
				
				Tak postupně, ale info Tě asi moc nepotěší ... Tlak hned po složení a prvním startu sis asi nezměřil, že? Ono u těhle potvor je nejlepší si tlak změřit ještě před rozborkou, aby se předešlo překvapení po složení.Honza Kolář píše:Víko vaček nalepeno silikonem - tenká vrstva.
Co se týká vyvažovaček, ty byly venku - blok byl na brusu, protože v 2. válci byla rejha jak prase. Vyvažovačky jsem vracel zpět původní.
Chystám se teď na výměnu olejového filtru (koupil jsem origo, nyní je tam MAN) a současně s tím vyndám a zkontroluju ventil pod filtrem. Ale moc tomu nedávám.
Co ten přestavovač tlaku co je v horním dílu olejové vany? četl jsem, že když se odpojí, zůstane nastavený na vysoký tlak. Ale i kdyby, problém to nevyřeší....
Na to víko je třeba dát co tam patří, ani když dáš slabou vrstvu něčeho jinýho, není to dobře, víko a hlava jsou ložiska samotná, žádný vložený šálky ...
Ty vyvažováky vidím jako průser ... Jak šly ven, jakou měly vůli, a pro montáž zpět, mrazils, jak šly zpět do bloku? Na ty pouzdra v bloku jsi asi nemrkl ...
Filtr samotný nezlobí, problém bývaj jen ty o-kroužky na trnu co je vsunut ve středové šachtě se závitem pro filtr, viz to vlákno co už postnul Roman.
Ten ovládací ventil N428, co zajištuje přepínání čerpadla mezi redukovaným a normálním tlakem, to je opravdu jen nouzovka to jeho odpojení, ale třeba pro zajetí po GO se to nechá použít stejně jako to naprogramovali v ECU pro prvních 1000km, kdy není po tyhle km ovládán
 Pro testovací odměření tlaku ho odpoj a uvidíš, jestli po startu bude tlak padat nebo ne.
 Pro testovací odměření tlaku ho odpoj a uvidíš, jestli po startu bude tlak padat nebo ne.S hledem na těch 350km ujetých, kdy nevíme kolik to mazalo po složení mám ale obavu, že se něco stalo kolem vyvažováků a bude to na další rozborku ...
P.S. - na olejové trysky s ventily (ve šroubech) pod písty se nešahalo? No zřejmě muselo minimálně na dvojce kvůli tomu brusu ... Tam vše sedlo zpátky jak mělo?

 
 


 Nemyslím si, že by jen ten rozdíl na konci (bez drážky a + 0,015mm) udělal zázraky.
 Nemyslím si, že by jen ten rozdíl na konci (bez drážky a + 0,015mm) udělal zázraky.