Nicméně ty 1.5ky umíraly na vstřiky a čerpadla dost,záleží na kvalitě nafty, některá najela 200tis. bez problémů, některá 80tis.km a mrtvola, pravda je že motory jsou dělaný i v Rumunsku stejně tak vstřikovací systém ( Continental Brasov ) ale to je úplně jedno,myslíš že francouz to složí líp než Rumun? Já myslím že ne, v Rumunsku si naopak té práce pořád váží,to stejný třeba Maďarsko, kdysi v automotive jsme "dávali" práci firmám v Maďarsku až někde u ukrajinských hranic,ženský na montážní lince nás tam objímaly že jsme jim dali práci na několik let,bylo to fakt dojemný...ale to jsem odbočil úplně
1.5 dci Renault problém se sáním nafty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak to dneska je, koupíš si Ford nebo Volvo a má to motor PSA,dodávka PSA má motor Ford,Mazdy taky...
Nicméně ty 1.5ky umíraly na vstřiky a čerpadla dost,záleží na kvalitě nafty, některá najela 200tis. bez problémů, některá 80tis.km a mrtvola, pravda je že motory jsou dělaný i v Rumunsku stejně tak vstřikovací systém ( Continental Brasov ) ale to je úplně jedno,myslíš že francouz to složí líp než Rumun? Já myslím že ne, v Rumunsku si naopak té práce pořád váží,to stejný třeba Maďarsko, kdysi v automotive jsme "dávali" práci firmám v Maďarsku až někde u ukrajinských hranic,ženský na montážní lince nás tam objímaly že jsme jim dali práci na několik let,bylo to fakt dojemný...ale to jsem odbočil úplně
Nicméně ty 1.5ky umíraly na vstřiky a čerpadla dost,záleží na kvalitě nafty, některá najela 200tis. bez problémů, některá 80tis.km a mrtvola, pravda je že motory jsou dělaný i v Rumunsku stejně tak vstřikovací systém ( Continental Brasov ) ale to je úplně jedno,myslíš že francouz to složí líp než Rumun? Já myslím že ne, v Rumunsku si naopak té práce pořád váží,to stejný třeba Maďarsko, kdysi v automotive jsme "dávali" práci firmám v Maďarsku až někde u ukrajinských hranic,ženský na montážní lince nás tam objímaly že jsme jim dali práci na několik let,bylo to fakt dojemný...ale to jsem odbočil úplně